AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #1 Skrevet 14. september 2020 Kjæresten og jeg er i ett langdistanseforhold, ber da noen ganger om nudes (nakenbilder). Jeg har aldri vært komfortabel med det, men nå som det er langdistanse prøver jeg å overraske han med slike bilder, for å holde forholdet og spenningen litt i gang. Tidligere har responsen fra han vært litt skuffende, lite komplimenter. Tok det opp og han sa han skulle forbedre seg, og det gjorde han. Istad prøvde jeg å sende han noen bilder, uforventet og som en «overraskelse», han svarte med at jeg var digg, men sendte tilbake bilde av pc skjermen og at han spilte. Han ba meg likevel sende drøyere bilder, men da brukte han lang tid på å svare, og igjen var det bare bilde av pc og spill. Må bare få ut hvor frustrert og skuffa jeg ble over responsen. Føler meg så flau og dum nå. Hvor i all verden er selvrespekten min lurer jeg på... Sa bare til han at jeg mista lyst og at jeg skulle legge meg. Neida han skulle gi seg snart, men da var det allerede ødelagt for min del. Gidder ikke si fra om at jeg ble skuffa, vil ikke være dramatisk. Måtte bare få ut litt skuffelse og frustrasjon her😅 Savner han, så er litt trist av meg😅😅 (La meg legge til at han har spilt i flere timer ikveld, og vi generelt ikke har så mye kontakt ila en dag da vi begge er opptatt på dagen. Det er på kveldene vi er ledige (fredag-søndag er han med venner så og si hele dagen)). Anonymkode: c7548...b07
Bamseklemmer Skrevet 15. september 2020 #2 Skrevet 15. september 2020 ...ja, nei, livet er drithardt og tøft i den alderen der🙄 2
liljene Skrevet 15. september 2020 #3 Skrevet 15. september 2020 Jeg skjønner du er lei deg for å ikke få responsen du ønsker. Men å sende nakenbilder er en risikosport. Jeg skjønner ikke at du tør. 7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #4 Skrevet 15. september 2020 Du avbrøt det han drev med og ba ham skifte fokus. Hva hadde du syns om han gjorde det samme, sendte dick pics når du var på shopping med en venninne og ble grinete fordi det var laber respons... Anonymkode: a2df1...c4f 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #5 Skrevet 15. september 2020 Han ligger nok og runker etter de før han sovner. Jeg sender til min mann uten han spør etter eller svarer på de han får. Men veit han ligger i senga på kvelden med dei. Men ikke send noe om du er redd for spredning av bilder av deg. Kvinne 41 Anonymkode: 0b254...1ad 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #6 Skrevet 15. september 2020 12 timer siden, Bamseklemmer skrev: ...ja, nei, livet er drithardt og tøft i den alderen der🙄 Må da være lov å bli litt skuffa? Er veldig klar over at det fins større problemer i verden, men det betyr ikke at min skuffelse ikke er verdig. Jeg har behov for å få bekreftelse fra han, og siden jeg ikke fikk det ble jeg lei meg. 8 timer siden, liljene skrev: Jeg skjønner du er lei deg for å ikke få responsen du ønsker. Men å sende nakenbilder er en risikosport. Jeg skjønner ikke at du tør. Jeg turte ikke før, men har vært med han i flere år nå, så jeg stoler på han. 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du avbrøt det han drev med og ba ham skifte fokus. Hva hadde du syns om han gjorde det samme, sendte dick pics når du var på shopping med en venninne og ble grinete fordi det var laber respons... Anonymkode: a2df1...c4f Han har jo sittet og spilt i flere timer. Alene på rommet sitt. Det er han som alltid maser meg om å sende slike bilder, så når jeg først tør å gjøre det kan han vel la være i spille i 1 time? Er jo kjedelig å planlegge sånt hele tiden... Det er dessuten litt annerledes å sende slikt når man er opptatt ute med venner. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han ligger nok og runker etter de før han sovner. Jeg sender til min mann uten han spør etter eller svarer på de han får. Men veit han ligger i senga på kvelden med dei. Men ikke send noe om du er redd for spredning av bilder av deg. Kvinne 41 Anonymkode: 0b254...1ad Jeg sender bildene slik at han ikke kan lagre de, men bare se de i en kortere periode. Har heller aldri med ansikt. Anonymkode: c7548...b07 1
Bamseklemmer Skrevet 15. september 2020 #7 Skrevet 15. september 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sender bildene slik at han ikke kan lagre de, men bare se de i en kortere periode. Har heller aldri med ansikt. Du er smart som gjør det, og det var ikke meningen at jeg skulle være så dum. Jeg håper du får han og dine bekreftelser. Noen ganger kan kjærlig tekst slå bedre ann enn et bilder, tipper du er like smart og god på det også🤗
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #8 Skrevet 15. september 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må da være lov å bli litt skuffa? Er veldig klar over at det fins større problemer i verden, men det betyr ikke at min skuffelse ikke er verdig. Jeg har behov for å få bekreftelse fra han, og siden jeg ikke fikk det ble jeg lei meg. Jeg turte ikke før, men har vært med han i flere år nå, så jeg stoler på han. Han har jo sittet og spilt i flere timer. Alene på rommet sitt. Det er han som alltid maser meg om å sende slike bilder, så når jeg først tør å gjøre det kan han vel la være i spille i 1 time? Er jo kjedelig å planlegge sånt hele tiden... Det er dessuten litt annerledes å sende slikt når man er opptatt ute med venner. Jeg sender bildene slik at han ikke kan lagre de, men bare se de i en kortere periode. Har heller aldri med ansikt. Anonymkode: c7548...b07 Du har ikke hørt om screenshot? Anonymkode: 74b51...6a9 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #9 Skrevet 15. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke hørt om screenshot? Anonymkode: 74b51...6a9 this. Anonymkode: 2073a...3ee
~ m a u d e ~ Skrevet 15. september 2020 #10 Skrevet 15. september 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor i all verden er selvrespekten min lurer jeg på... Det lurer jeg også på! Du er ikke komfortabel med å sende nudes, men gjør det likevel. Hva signaliserer det? Jo, det signaliserer at dine følelser er ingenting verdt og at hans følelser er verdt alt, at din velferd er ingenting verdt og at hans velferd er verdt alt, at du som person er ingenting verdt og at han som person er verdt alt. Smører litt tjukt på her, nå, men det er for at du skal forstå gangen i hvordan følelser utvikler seg. Når han opplever å ha en kjæreste som er mindre verdt enn han selv, så vil han miste interessen. Hørt om «snille menn», som gjør alt for å please damer, og så vil damene ikke ha de likevel? Det er de samme mekanismene i sving! Hadde du i stedet valgt å stå på dine meninger og dine verdier, da hadde han hatt noe å se opp til, noe å strekke seg etter, noe å jakte på. Da hadde han måttet oppføre seg ordentlig og skikkelig, for å holde på din interesse. Og da hadde han jo gjort det! Da hadde du fått de komplimentene du ønsket deg.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #11 Skrevet 15. september 2020 9 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Du er smart som gjør det, og det var ikke meningen at jeg skulle være så dum. Jeg håper du får han og dine bekreftelser. Noen ganger kan kjærlig tekst slå bedre ann enn et bilder, tipper du er like smart og god på det også🤗 Sender han fine og koselige meldinger også🥰 Ville bare prøve noe litt nytt😅 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke hørt om screenshot? Anonymkode: 74b51...6a9 Får varsel om han gjør noe sånt. Er kanskje naiv, men han er jo kjæresten min... Jeg tror ikke han noen gang hadde lurt meg på den måten. Jeg håper iallefall ikke det! 2 minutter siden, ~ m a u d e ~ skrev: Det lurer jeg også på! Du er ikke komfortabel med å sende nudes, men gjør det likevel. Hva signaliserer det? Jo, det signaliserer at dine følelser er ingenting verdt og at hans følelser er verdt alt, at din velferd er ingenting verdt og at hans velferd er verdt alt, at du som person er ingenting verdt og at han som person er verdt alt. Smører litt tjukt på her, nå, men det er for at du skal forstå gangen i hvordan følelser utvikler seg. Når han opplever å ha en kjæreste som er mindre verdt enn han selv, så vil han miste interessen. Hørt om «snille menn», som gjør alt for å please damer, og så vil damene ikke ha de likevel? Det er de samme mekanismene i sving! Hadde du i stedet valgt å stå på dine meninger og dine verdier, da hadde han hatt noe å se opp til, noe å strekke seg etter, noe å jakte på. Da hadde han måttet oppføre seg ordentlig og skikkelig, for å holde på din interesse. Og da hadde han jo gjort det! Da hadde du fått de komplimentene du ønsket deg. Jeg gjorde det for å gå ut av komfortsonen og overraske han, et forhold handler jo om å gi og ta😔 I et langdistanseforhold er det begrenset hva vi kan gjøre og si, så tenkte det hadde vært litt gøy... Du har helt rett i at jeg skulle stått på mitt, og ikke gitt etter. Ville bare holde han litt interessert, og få litt oppmerksomhet fra han... De tingene du sier her gir mening, men gjelder det virkelig for folk i forhold også? Anonymkode: c7548...b07
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #12 Skrevet 15. september 2020 Det finnes måter man kan ta screenshots uten at det kommer opp... Just saying. Jeg sender ikke til mannen gjennom 10 år engang pga hackingsfare og fordi man aldri vet hvordan folk reagerer i et brudd. Selv om jeg pr. I dag stoler på ham 100% Men som de nevner sender du når det passer for deg og du er i humør. Det er dessverre da han spiller (kanskje sammen med venner på spillet?) Og ikke når han er i sonen på det. Kan ikke bli skuffet da vel? Anonymkode: ab016...452
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #13 Skrevet 15. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes måter man kan ta screenshots uten at det kommer opp... Just saying. Jeg sender ikke til mannen gjennom 10 år engang pga hackingsfare og fordi man aldri vet hvordan folk reagerer i et brudd. Selv om jeg pr. I dag stoler på ham 100% Men som de nevner sender du når det passer for deg og du er i humør. Det er dessverre da han spiller (kanskje sammen med venner på spillet?) Og ikke når han er i sonen på det. Kan ikke bli skuffet da vel? Anonymkode: ab016...452 Kanskje jeg ikke skal gjøre det igjen, ble litt paranoid nå kjenner jeg! Jeg visste ikke at han spilte i begynnelsen, og det er jo helt greit at han gjorde det, men når han ber meg sende mer og drøyere, og ikke avslutter spillet? Det var først da jeg ble skuffa og mista lysten... Spesielt siden han vanligvis alltid blir så sinnssykt fort kåt og «klar». Anonymkode: c7548...b07
~ m a u d e ~ Skrevet 15. september 2020 #14 Skrevet 15. september 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde det for å gå ut av komfortsonen og overraske han, et forhold handler jo om å gi og ta😔 I et langdistanseforhold er det begrenset hva vi kan gjøre og si, så tenkte det hadde vært litt gøy... Du har helt rett i at jeg skulle stått på mitt, og ikke gitt etter. Ville bare holde han litt interessert, og få litt oppmerksomhet fra han... De tingene du sier her gir mening, men gjelder det virkelig for folk i forhold også? Anonymkode: c7548...b07 Ja, det gjelder absolutt for folk i forhold også, kanskje mest av alt! For det å ha en ryggrad er jo også å gi av seg selv. Det er å gi han en dronning og ikke en slave. Her inne leser man at menns seksuelle interesse våkner av timeglassfigur, pupper, romper, lår, hud, etc. Men i praksis er det ryggrad og selvrespekt som mest av alt vekker menns seksuelle interesse. Det at hun vet hva hun står for. Det at hun gjør ting fordi hun selv har lyst. Det høres selvfølgelig fint ut å ha noen som hele tiden gjør det man selv vil. Men i lengden er det slitsomt. «Ja, kjære! Vi gjør som du vil! Hva vil du?» Eller den såkalte potetsekken i senga, som hele tiden blir med på sex, men som - siden hun gjør det for han, og ikke for seg selv - ikke har noe eget å bidra med. Det gjelder både menn og kvinner. Jeg leste noen vanvittig gode innlegg om dette i en annen tråd i dag. Her er de; https://forum.kvinneguiden.no/topic/1408548-ingen-sex-samboer-teaser/?tab=comments#comment-26050987 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1408548-ingen-sex-samboer-teaser/?tab=comments#comment-26051035 Og, som anonym bruker skriver, som oftest går pleaseren lei; «Det er forøvrig hun som trolig kommer til å forlate ham. All forståelse for ham, som hun nå gir for mye av, den tar slutt. Hun heller ut unødvendig mye forståelse og velvilje til det er tomt, og da er det tomt. Dette er ikke noe nytt ts og denne fyren har funnet opp. Det er bare små nyanser av ulike ingredienser i samme gamle historie. Kvinnen finner seg i for mye tull og tror det er å være en god kjæreste, til hun går tom og er lei av både å forstå seg på idioti og av hele mannen. Han derimot forstår egentlig ikke hvorfor den kvinnen som var så ok å leve med plutselig ikke har velvilje for ham som før. Snipp snapp snute, enda en kvinne gikk nøyaktig samme rute.»
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå