AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #1 Skrevet 14. september 2020 ..kollegane sine? Snakker i dette tilfellet unge menn, i 20årene. Jobber tett med en i en matbutikk 2 ganger i uka. Etter stengetid virker det som han har lyst på meg. Det begynner å bli mørkt ute ig jeg må si fristelsen er der. Vi er begge single. Kan dette skje tro? Anonymkode: 0fb28...2fd
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #2 Skrevet 14. september 2020 Det skjer at folk blir tent på kolleger, ja. Anonymkode: 7352c...ff3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #3 Skrevet 15. september 2020 Det er bare til å hoppe i det. Jobber selv med masse menn. Kvinne 41 Anonymkode: a4f46...dd5 2
Bamseklemmer Skrevet 15. september 2020 #4 Skrevet 15. september 2020 Ja se lyst på det selv om du venter på mørket😅 ...det skulle vel ikke være problem å spille litt på sex for å gjøre han enda mere nyskjerrig? Hvis man ikke tør å prate om det, kan du jo visualisere at du er kåt på han. Ting som ikke er sagt kan han ikke ta deg på, men du ser fort om han er typen til å ha sex med deg... Veldig spennende og pirrende hverdag du har, jeg ser den🤭
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #5 Skrevet 15. september 2020 2 timer siden, Bamseklemmer skrev: Ja se lyst på det selv om du venter på mørket😅 ...det skulle vel ikke være problem å spille litt på sex for å gjøre han enda mere nyskjerrig? Hvis man ikke tør å prate om det, kan du jo visualisere at du er kåt på han. Ting som ikke er sagt kan han ikke ta deg på, men du ser fort om han er typen til å ha sex med deg... Veldig spennende og pirrende hverdag du har, jeg ser den🤭 Sjansen for at han vil det samme er stor? i og med at han er singel og relativt ung Anonymkode: 0fb28...2fd
Bamseklemmer Skrevet 15. september 2020 #6 Skrevet 15. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjansen for at han vil det samme er stor? i og med at han er singel og relativt ung Anonymkode: 0fb28...2fd Liker du å flørte usynlig eller direkte da? litt nyskjerrig i dag jeg🤭
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #7 Skrevet 15. september 2020 39 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Liker du å flørte usynlig eller direkte da? litt nyskjerrig i dag jeg🤭 Litt usynlig. Hvis jeg flørter veldig åpent, kan det virke litt billig. Man må være litt kostbar også.. Tingen er jo det at vi har vært gode kollegavenner hele tiden. Snakket mye, vært litt irritert på hverandre😅 og alt egentlig. Plutselig så oppstår det noen seksuelle tanker om han. Han har helt sikkert det han også. Han skal alltid bort til meg å fortelle noe. Om han gar vondt et sted, et bilde han skal vise etc. Anonymkode: 0fb28...2fd 1
Bamseklemmer Skrevet 15. september 2020 #8 Skrevet 15. september 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt usynlig. Hvis jeg flørter veldig åpent, kan det virke litt billig. Man må være litt kostbar også.. Tingen er jo det at vi har vært gode kollegavenner hele tiden. Snakket mye, vært litt irritert på hverandre😅 og alt egentlig. Plutselig så oppstår det noen seksuelle tanker om han. Han har helt sikkert det han også. Han skal alltid bort til meg å fortelle noe. Om han gar vondt et sted, et bilde han skal vise etc. Aha ja, han har nok hatt deg i tankene for lenge siden, bare tanken på det er jo nok til å få frysninger av kåthet... Savner den tiden, litt pittelitt misunnelig på dere, for jeg vet nøyaktig hvordan sommerfuglene kjemper imot all fornuft. Den dagen dere sprekker kommer garantert til å bli heftig, kunsten er å holde den på koleganivå og i hemmelighet... Det virker som du kan dine greier, så jeg er ikke redd for at du ikke skal få det du drømmer om 🧡et orange hjerte for lykke til og omsorg.... 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #9 Skrevet 15. september 2020 Jeg har stadig blitt tent på kollegaer, men på jobb er det best å holde smekken igjen. Anonymkode: fc636...817 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #10 Skrevet 15. september 2020 10 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Aha ja, han har nok hatt deg i tankene for lenge siden, bare tanken på det er jo nok til å få frysninger av kåthet... Savner den tiden, litt pittelitt misunnelig på dere, for jeg vet nøyaktig hvordan sommerfuglene kjemper imot all fornuft. Den dagen dere sprekker kommer garantert til å bli heftig, kunsten er å holde den på koleganivå og i hemmelighet... Det virker som du kan dine greier, så jeg er ikke redd for at du ikke skal få det du drømmer om 🧡et orange hjerte for lykke til og omsorg.... 😂😁 Aldri for sent.. Nå er ikke jeg så ung som han, jeg er 30. Så begynner å dra på jeg da. Takk, ja gjennom mine år har man lært noe - antar jeg. Anonymkode: 0fb28...2fd 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #11 Skrevet 15. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har stadig blitt tent på kollegaer, men på jobb er det best å holde smekken igjen. Anonymkode: fc636...817 Deilig å tenke tanken på det. Det kjipe er at alltid når jeg er medt lysten, virker det som han er skikkelig inn i jobbverden. (bra er jo det) , men det finnes jo tid etter stengetid også. Anonymkode: 0fb28...2fd
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #12 Skrevet 15. september 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare til å hoppe i det. Jobber selv med masse menn. Kvinne 41 Anonymkode: a4f46...dd5 Tilfeldig? Anonymkode: aead6...a83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå