Gå til innhold

Hvorfor er det sosialt akseptert å snakke om penisstørrelse men ikke om vaginastørrelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det sosialt akseptert å snakke om penisstørrelse men ikke om vaginastørrelse? En kvinne kan si at hun foretrekker større kuk, men en man kan ikke si at han foretrekker trang vagina?

Anonymkode: 3007d...ceb

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det ikke er så lett å måle? :) 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kvinne kan si at hun foretrekker større kuk, men en man kan ikke si at han foretrekker trang vagina?

Jo? Har du aldri hørt menn si det? Er flere menn som skriver det her inne, enn det er damer som skriver de liker stor kuk. 

Anonymkode: 065c6...7bd

• Liker 23
Skrevet

Husker jeg hadde noe seriøst og flott på gang med en vakker kvinne. Så hadde vi sex for første gang, og hun virket rar og oppgitt etterpå. Sexen var OK, men tilslutt kom det ut av henne at hun surket over at jeg hadde så liten penis, og det var visst skuffende. 

Jeg svarte med at jeg har ikke liten penis med mine 15cm, har aldri fått slike klager tidligere, men at det var hun som hadde altfor vid fitte. Den videste jeg noengang hadde ligget med. 

Det ble med det, har ikke hørt fra henne siden. 

Anonymkode: 69811...cfd

• Liker 13
Skrevet

Vaginaer har ulik størrelse, men det er mer kort vs lang. Resten er hvordan man utvider seg og/eller kniper under vaginalsex. 

Anonymkode: b863e...836

• Liker 5
Skrevet (endret)

Er det så mange damer som snakker høylytt om hva som er akseptabel penis størrelse da+

Endret av SpiserNoobs
  • Liker 12
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker jeg hadde noe seriøst og flott på gang med en vakker kvinne. Så hadde vi sex for første gang, og hun virket rar og oppgitt etterpå. Sexen var OK, men tilslutt kom det ut av henne at hun surket over at jeg hadde så liten penis, og det var visst skuffende. 

Jeg svarte med at jeg har ikke liten penis med mine 15cm, har aldri fått slike klager tidligere, men at det var hun som hadde altfor vid fitte. Den videste jeg noengang hadde ligget med. 

Herregud så barnlig å krangle om hvem som har kjipeste kjønnsorgan 😅

• Liker 16
Skrevet

Ingen av delene er vel særlig sosialt akseptabelt å snakke om  

• Liker 16
Skrevet

Jeg kan ikke svare på spørsmålet, men kun si meg enig i påstanden din. Min erfaring (både i omgangskretsen og på internett) er at mange kvinner er litt dobbeltmoralske på dette området. Høyde på gutten og størrelsen på penis blir nevnt relativt ofte, men om menn bare såvidt som nevner vekt på jenta eller størrelsen (vid eller stram) på vaginaen så får de høre det. Dette gjelder selvsagt ikke alle kvinner, men min erfaring er som sagt at dette er relativt vanlig. 

• Liker 7
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så barnlig å krangle om hvem som har kjipeste kjønnsorgan 😅

Barnslig? Problemet speiler ofte kvinner holdninger rundt det, og jeg synes det var på plass med et motsvar. 

Vi var ingen god match i senga, tydeligvis, og hun skyldte på meg, uten å evne å ta seg selv i betraktning. Tenker dette gjelder mange kvinner i dag. 

• Liker 7
Skrevet

Neivel? Nå har jeg ikke hørt menn snakke så veldig ofte om tranghet, men det er jo akseptert blant deres venner. 

Sånn generelt så snakker jo kvinner mest om penis med (nære) venninner for å ikke støte noen menn tilstede, og vice versa. Så begge deler er akseptert innad hos kjønnene, men du skal passe deg for å fortelle menn at det er noe galt med penisene deres, eller kvinner at det er noe galt med vaginaene deres. 

Jeg har en del kompiser som jeg prater om alt med, og en gang fortalte han ene om et par bryster som hadde noe uheldig form i hans mening som nesten gjorde det litt vanskelig for han å beholde ereksjonen, for han har så oppheng i bryster. Da satt jeg og tenkte at shit, hun venninna mi som jeg var med da har kjempekomplekser for puppene sine og de høres ut som hennes. Han visste jo ikke det, men ikke sant.. der ga han garantert henne et stikk som var sårt. Man må liksom bare tenke seg litt om før man snakker dritt om kroppsdelene til andre.

Anonymkode: 23027...a3d

• Liker 7
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tykkelsen har mer å si. 15cm og 7cm omkrets er ikke akkurat supert.

Anonymkode: 597ac...82e

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tykkelsen har mer å si. 15cm og 7cm omkrets er ikke akkurat supert.

15cm *lang

• Liker 1
Skrevet

På KG er det definitivt menn som snakker mest om penis. Det er et stort antall penistråder og de er, nesten uten unntak, startet av menn.

Anonymkode: 046c3...edf

• Liker 19
Skrevet

Det er ikke like lett å måle vagina og dens mål på innsiden, ved å dra ned buksa. 

Anonymkode: ff538...d65

Skrevet (endret)

Sosialt? Når snakket du sist med naboen om kuk størrelsen din? Hvem er det du diskuterer det med?

Kvinner og menn som er seksuelt intelligent diskuterer verken kuk eller vaginastørrelsen. Men vi diskuterer heller hvordan vi kan tilpasse oss hverandre, og være hjelpsom.

Hvis du er veldig ung skjønner jeg at du er litt opptatt av størrelser, men skal du vinne jentenes gunst må du heller skryte litt av hver enkelt jente og ikke snakke om kukstørrelser... da viser du dem at du har blitt voksen og litt mann😉

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 10
Skrevet
4 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Sosialt? Når snakket du sist med naboen om kuk størrelsen din? Hvem er det du diskuterer det med?

Kvinner og menn som er seksuelt intelligent diskuterer verken kuk eller vaginastørrelsen. Men vi diskuterer heller hvordan vi kan tilpasse oss hverandre, og være hjelpsom.

Hvis du er veldig ung skjønner jeg at du er litt opptatt av størrelser, men skal du vinne jentenes gunst må du heller skryte litt av hver enkelt jente og ikke snakke om kukstørrelser... da viser du dem at du har blitt voksen og litt mann😉

Nå snakker jeg aldri om kuk, da jeg kun ligger med damer. Men det er veldig vanlig at jeg må høre på mine venninners prat om penisstørrelser, når det er sex som diskuteres.  Flere enn én som har blitt dumpet pga størrelsen. Eller mangel på størrelse;) 

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, Hannah80 skrev:

Nå snakker jeg aldri om kuk, da jeg kun ligger med damer. Men det er veldig vanlig at jeg må høre på mine venninners prat om penisstørrelser, når det er sex som diskuteres.  Flere enn én som har blitt dumpet pga størrelsen. Eller mangel på størrelse;) 

Ja sånn er det faktisk, har man ikke rett størrelse kan man bli dumpet... men det går jo bare ikke ann å diskutere på seg større kuk uansett hvor mye man diskuterer? 😅

• Liker 2
Skrevet

Har aldri diskutert (i det hele tatt snakket om) penisstørrelse med venninner. Er det virkelig vanlig? Har vanskelig for å tro det. 

Anonymkode: 2c00b...879

• Liker 11
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vaginaer har ulik størrelse, men det er mer kort vs lang. Resten er hvordan man utvider seg og/eller kniper under vaginalsex. 

Nei det er ikke bare lengden som varierer. Alle jeg har vært med har føltes forskjellig i vidden. Noen er naturlig stramme og andre kjenner man ingen friksjon med nesten. Noen har mere riller inni som kjennes mens andre er mere glatte. Er også stor forskjell på muskelbruk og styrken på de. Ingen kvinner ligger jo uansett å kniper konstant. De fleste jeg har ligget med kniper aldri, så er ikke så vanlig i grunn. De som kniper gjør det periodevis. 

Anonymkode: 257ac...e16

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri diskutert (i det hele tatt snakket om) penisstørrelse med venninner. Er det virkelig vanlig? Har vanskelig for å tro det. 

Anonymkode: 2c00b...879

Dette har jeg vanskelig for å tro.😅 Har hørt sånne ting vært diskutert blant jenter/kvinner side  ungdomsskolen, og er et vanlig tema blant kvinner med noen glass vin innabords.

Anonymkode: 257ac...e16

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...