Gå til innhold

Å vaske ut leilighet

Gjest Violetta

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta

Jeg skal flytte om en stund, og planlegger og funderer litt.

Lurer blant annet på om jeg skal leie inn noen til å vaske ut. Husvert er utrolig nøye, og jeg føler at jeg nok kan få problemer med å klare å vaske ut nøye nok selv. Dersom jeg betaler for å få det gjort kan jeg jo gå til dem etterpå om det ikke er gjort skikkelig.

Vet noen hva det koster sånn omtrent? Det er ikke noen stor leilighet jeg har, ca. 40 kvadrat kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Persille ii

Kjenner ei som akkurat har hatt folk til å vaske ned leiligheten. Hun betalte 2500 for 75 kvm. Dette var to driftige, godt voksne damer. Regner med at det var svart.

Huseier var fornøyd med jobben.

Det går ann å gjøre avtale om at dersom huseier ikke godtar vasken så gjør de det om igjen uten ekstra kostnad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betalte 3000,- for å få vasket ut rekkehuset vårt på 113 kvadrat med to bad.

Det var svart. Vi fikk tilbud hos et rengjøringsbyrå på mellom 4900.- og 6500,- De kunne ikke si helt sikkert hvor mye det kom til å bli....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan be om tilbud bl.a. her.

har selv jobbet for det firmaet, og der vasker de bra. når vi var ferdige å vaske, gikk vi alltid en runde for å se at alt var gjort. de kommer oxo på befaring om ønskelig .(de regner prisen ut i fra hvor stort det er, med mest vekt på kjøkken og bad siden det tar lengst tid)

kan anbefale det firma til å vaske. (tror timeprisen er ca 750, 2 stk som vasker da....)(og du kan få fast pris)

( men ikke til å jobbe i .....)

Jeg jobbet i trondheim, men regner med at rutinene er like.

(og de er jo bare i noen byer her i landet.....)

jeg vet, veldig rotete svar.....

Endret av moka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min brukte vaskefirma sist hun flyttet. Tror hun betalte 3000. De var også med på overtagelsen og tok ansvar om de som skulle kjøpe ikke var fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...