AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #1 Del Skrevet 14. september 2020 Hei Jeg har nettopp startet med kjøretimer, men skolen har en 3 uker mellom kjøretimene, er dette vanlig i med corona osv at det er lang tid å vente eller burde jeg bytte til en skole som har mer tid? Anonymkode: c00e0...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #2 Del Skrevet 14. september 2020 Hvis du har flere kjøreskoler i området så må du jo ta kontakt med dem å høre hvor lang ventetid de har. Anonymkode: 3a8de...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #3 Del Skrevet 14. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har flere kjøreskoler i området så må du jo ta kontakt med dem å høre hvor lang ventetid de har. Anonymkode: 3a8de...2b0 Ja blir ikke det litt rart? Anonymkode: c00e0...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #4 Del Skrevet 14. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja blir ikke det litt rart? Anonymkode: c00e0...67f Nei, du betaler masse for kjøretimer. 3 uker mellom hver time kommer ikke til å få deg noen vei. Anonymkode: 4c9fb...b4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #5 Del Skrevet 14. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, du betaler masse for kjøretimer. 3 uker mellom hver time kommer ikke til å få deg noen vei. Anonymkode: 4c9fb...b4f Det er sant 😊 Ringer litt rundt i morgen 😃 Anonymkode: c00e0...67f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #6 Del Skrevet 14. september 2020 Det spørs egentlig helt om du har noen å kjøre med hjemme, utenom kjøretimene. Hvis du har det, kan du spørre kjørelærer om hva du bør øve på, og så får du mengdetreningen. Anonymkode: cbd5e...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #7 Del Skrevet 14. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det spørs egentlig helt om du har noen å kjøre med hjemme, utenom kjøretimene. Hvis du har det, kan du spørre kjørelærer om hva du bør øve på, og så får du mengdetreningen. Anonymkode: cbd5e...b67 Nei har ingen å trene med her, det blir automat og kun skole timer. Anonymkode: c00e0...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #8 Del Skrevet 16. september 2020 På 14.9.2020 den 22.26, AnonymBruker skrev: Hei Jeg har nettopp startet med kjøretimer, men skolen har en 3 uker mellom kjøretimene, er dette vanlig i med corona osv at det er lang tid å vente eller burde jeg bytte til en skole som har mer tid? Anonymkode: c00e0...67f Men jeg vil tipse om å ta teorien så raskt som mulig, de pleier ofte å prioritere de med bestått teoritest Anonymkode: 4c9fb...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #9 Del Skrevet 17. september 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg vil tipse om å ta teorien så raskt som mulig, de pleier ofte å prioritere de med bestått teoritest Anonymkode: 4c9fb...b4f Godt råd Takk. Anonymkode: c00e0...67f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå