Gå til innhold

Hvor kjøper dere vaniljestenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere har jeg kjøpt bunter på 20-30 stk på e-Bay. Men med nye regler er det blitt så dyrt og tungvindt. 

Anonymkode: a5a8b...e88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meny? Er lett å finne, men dyrt da.

Anonymkode: 71bd4...526

Skrevet

Dagligvare eller apotek

Skrevet

Meny eller kiwi

Anonymkode: 1ce45...24d

Skrevet

Kjøper på butikken, de lange rørene som har 2 stk stenger i. Svindyrt, tror det er rundt 100 kr for 2 stk, men bruker så sjeldent det, og den ekte vaniljen er jo dyr.

Skrevet

Jeg har mange ganger sett at de har vaniljestenger i vanlige krydderglass blant alt det andre krydderet i krydderhyllen (det ser litt dumt ut med et krydderglass med bare 2 vaniljestenger i). Du

Jeg vet at den nye MVA-regelen (VOEC) ikke gjelder for matvarer. Men i praksis, pleier de å bli stoppet i tollen? For hvis man betaler MVA på auksjonen og selgeren skriver VOEC-nummeret på pakken så ser jeg ikke for meg at det i praksis blir stoppet. Selv om det skulle stå at det inneholder "vanilla".

Jeg har pleid å kjøpe noe søtstoff (flytende sukralose) fra ebay tidligere og skulle også ha bestilt mer etterhvert.

Anonymkode: e9c43...a72

Skrevet

Du vet ikke hva som blir stoppet i tollen. Vil du ta sjansen, så gjør du det, men det kan fort bli dyrere enn å kjøpe vaniljestengene i dagligvarebutikken.

Anonymkode: 641dd...26f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...