Gå til innhold

Kan 8-åringen sove på balkongen en periode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en liten leilighet med to soverom. 1-åringen kan ikke sove sammen med oss fordi mannen våkner. Barna kan heller ikke sove på samme rom for da blir det klabb og kabb og null søvn. Kan 8-åringen sove på balkongen en periode inntil vi flytter inn i nytt hus neste sommer? Balkongen er innglassert, og det er strømuttak så vi kan sette ut en liten varmeovn.

Anonymkode: 69be0...296

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke. Innrede det som ett soverom så er det ett soverom!

• Liker 14
Skrevet

Hvorfor ikke 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: 9ebaf...3ac

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du helt idiot eller mener du dette? I samme slengen kan du vel sette ut en hundeskål med middagen hans i også. Barn skal sove på balkonger/i hager forti det er spennende og kult, ikke fordi foreldrene avlet flere unger enn de hadde plass til. Skjerp deg! 

Anonymkode: f6d48...01c

Idiot?? Tror du barnet tar skade av det? Så på tv om en gutt sov sover ute ALLTID. 

Anonymkode: f82aa...e05

• Liker 4
Skrevet

Nei. 
Du og ungene på et rom og mannen på et rom eller mannen på verandaen og du og ettåringen sammen. 

Anonymkode: 137f0...a2c

• Liker 24
Skrevet

Jeg ville heller lagt meg på balkongen selv. 

Men så elsker jeg å sove ute, har sovet i hengekøyen på terrassen mange ganger i sommer. Selv om jeg har mitt eget rom!

Men det er ikke greit å ikke gi barnet et ordentlig rom. Helt greit å dele rom, men ikke å bli forvist utenfor mot barnets ønske. 

Det finnes mange løsninger: dere kan være på balkongen eller i stuen. Barna deler rom. Minste barnet sover med dere. 

• Liker 12
Skrevet
8 minutter siden, Raven.Writingdesk skrev:

Mannen kan sove på balkongen. Problem solved. 

Han er litt frossen av seg.

Skrevet

Jeg kjenner flere som har slike løsninger, me  hadde nok valgt å ligge der selv heller en barnet.

Anonymkode: 01c79...8a2

• Liker 2
Skrevet

Håper dette er en spøk 

Anonymkode: 0a40f...541

• Liker 11
Skrevet

Hva med om mannen får soverommet sitt der..

Hvis ikke kan det sikkert gå greit med å innrede den innglasserte terassen til et lunt og fint soverom 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 33405...1c4

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da får han sove med ull da, enten ullundertøy eller med et ullteppe over/under dyna, og selvfølgelig denne lille ovnen dere mener at åtteåringen skal klare seg med!

Anonymkode: e676e...1bc

• Liker 36
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skru opp varmeovnen 

• Liker 7
Skrevet

Hvis ungen synes det er gøy er det vel greit? Varmt på en innglasset balkong, null stress.

Anonymkode: 3f8e5...a5d

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...