Gå til innhold

Affære, hvor ofte treffes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Litt sært å lete opp en gammel tråd bare for å svare "uffameg", og ikke på det som faktisk spørres om.

Det er bare så rar trang noen av dere har - hvis du hater røyk for eksempel, går du da og aktivt leter etter en pub hvor det sitter mange røykere utenfor og plasserer deg midt i mellom deg og sier uffameg og skaper deg og hoster demonstrativt? 

Jeg skjønner bare ikke greia...

Jeg er en av de som har svart i tråden forøvrig, så jeg fikk lest svaret ditt. Og etter jeg så du skrev "uffameg", så fant jeg ut at jeg måtte slutte å ligge med en gift mann, den posten din var virkelig livsendrende for meg.

Neida. 

Jeg er nå sammen med han, på ekte. Han skilte seg. Ja, det skjer faktisk.

Jeg vil ikke anbefale det likevel, det er litt "artig" å lese tilbake til der jeg begynte å skjønne at dette kom til å bli et helvete. Og det ble det, virkelig. 

For å svare på tråden så møttes vi ca en gang i uka (utenom i korona lockdown), stort sett i/rundt arbeidstid. 

Anonymkode: 3a0e6...23e

Det forklarer hvorfor du ble så opphengt i at det var en gammel tråd, fordi det ikke var den den egentlige grunnen, jeg traff et punkt. Anyway... det var ikke deg jeg svarte, det var hun som hadde en ung mann i ektesengen hver gang mannen var på jobbreise.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av askjiir
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

eg vil ikke anbefale det likevel, det er litt "artig" å lese tilbake til der jeg begynte å skjønne at dette kom til å bli et helvete. Og det ble det, virkelig. 

Hvordan ble det et helvete, hva lærte du og har du de samme meningene i dag?

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vil ikke anbefale det likevel, det er litt "artig" å lese tilbake til der jeg begynte å skjønne at dette kom til å bli et helvete. Og det ble det, virkelig. 

For å svare på tråden så møttes vi ca en gang i uka (utenom i korona lockdown), stort sett i/rundt arbeidstid. 

Hallooo jeg spurte deg et spørsmål. Jeg er interessert i den personlige utviklingen din fra naiv ungjente som ikke mente utroskap var big deal til en moden dame med et nyansert syn på ting etter å ha gjennomgått dette "helvete"

Skrevet
On 9/15/2020 at 3:06 PM, AnonymBruker said:

Hvordan kan dere leve slik egentlig? Føler dere ikke skyldfølelse?

Anonymkode: bea16...2f6

Nei. Monogami er umoralskt. 

Anonymkode: daba2...243

Skrevet

Her knullet min exmann elskerinnen i sengen vår og på hotell, og siden vi var naboer møttes de 1-2 g i uken.

Anonymkode: 8cc3e...c39

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nei. Monogami er umoralskt. 

Anonymkode: daba2...243

Gjerne utdyp den… mistenker folk som oppriktig mener dette enten ikke vet hva moral innebærer eller er en utro dritt som forsøker å legitimere sitt eget utroskap. 

Det er ingenting galt med monogami for to enige parter. Det er ikke den eneste riktige samlivsformen. Moralen er vel at man som par er enige og samkjørte om hvilken dynamikk man skal ha i forholdet, monogami eller ei. Utroskap er unormalt i alle samlivsformer. 

Anonymkode: ad060...8b5

• Liker 3
Skrevet
askjiir skrev (13 timer siden):

Fordi temaet er spennende og disse folka trenger å bli tilsnakket (selv om de mest sannsynlig ikke vil lese svarene  men hvis de gjør det så 👍)

Nei de trenger ikke å bli tilsnakket. Temaet er spennende og skal folk svare ærlig trenger en ikke småpripne hobbymoralistkommentarer. 

Det er faktisk et uff.

Derimot må du gjerne opprette en tråd for eller mot utroskap og moralen rundt dette.

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, Flintis said:

Nei de trenger ikke å bli tilsnakket. Temaet er spennende og skal folk svare ærlig trenger en ikke småpripne hobbymoralistkommentarer. 

Det er faktisk et uff.

Derimot må du gjerne opprette en tråd for eller mot utroskap og moralen rundt dette.

Jeg vet at du er en som puler rundt så ti stille 👍

• Liker 1
Skrevet
askjiir skrev (39 minutter siden):

Jeg vet at du er en som puler rundt så ti stille 👍

Det ble en kommentar i stedet for tråd ser jeg.

• Liker 3
Skrevet
askjiir skrev (21 timer siden):

Hallooo jeg spurte deg et spørsmål. Jeg er interessert i den personlige utviklingen din fra naiv ungjente som ikke mente utroskap var big deal til en moden dame med et nyansert syn på ting etter å ha gjennomgått dette "helvete"

Ja hallo ja, jeg beklager så mye for at jeg var i en middag i går og ikke satt klar på Kvinneguiden og bare ventet i spenning på dine spørsmål🙄

Det heter å stille et spørsmål. Og du burde jo stille det på en bedre måte om du skal ha et ordentlig svar.

Jeg er verdens lykkeligste i dag da, og angrer sånn sett ikke på at jeg gikk for han selv om vi måtte gjennom ild og vann for og bli sammen. Så jeg snur etter å ha lest dine kommentarer - jeg anbefaler til alle og enhver å gå etter opptatte menn :) Enten så er det selve definisjonen på uforpliktende moro, eller så møter man sin hjertes utkårede. Gjør som meg, ikke la noe dårlige ekteskap stoppe deg. Han er også lykkeligere enn han har vært noensinne. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja hallo ja, jeg beklager så mye for at jeg var i en middag i går og ikke satt klar på Kvinneguiden og bare ventet i spenning på dine spørsmål🙄

Det heter å stille et spørsmål. Og du burde jo stille det på en bedre måte om du skal ha et ordentlig svar.

Jeg er verdens lykkeligste i dag da, og angrer sånn sett ikke på at jeg gikk for han selv om vi måtte gjennom ild og vann for og bli sammen. Så jeg snur etter å ha lest dine kommentarer - jeg anbefaler til alle og enhver å gå etter opptatte menn :) Enten så er det selve definisjonen på uforpliktende moro, eller så møter man sin hjertes utkårede. Gjør som meg, ikke la noe dårlige ekteskap stoppe deg. Han er også lykkeligere enn han har vært noensinne. 

Kult. Ilden var vel eks konen som ikke ga seg uten kamp regner jeg med

Endret av askjiir
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt enig 🤩

• Liker 1
Skrevet
askjiir skrev (8 timer siden):

Kult. Ilden var vel eks konen som ikke ga seg uten kamp regner jeg med

Ja, forsåvidt. Hun hadde jo et jerngrep på han. Men hun var ikke sånn som skapte problemer etter han hadde flyttet ut eller noe.

Men han måtte veldig mange runder med seg selv og med henne før det endelig ble slutt, det tok år liksom.. og det er tøft å stå på sidelinjen både fordi man for egen del blir usikker og får kjærlighetssorg når den andre bruker lang tid og vingler og plutselig skal gi det livet en aller siste sjanse og sånt, og fordi jeg så hvor jævlig han hadde det og på en måte visste han måtte ut, men man kan ikke dytte og dra noen ut, de må gjøre det til sin egen tid.

Det er jo ikke noe kult å skille seg i det hele tatt, han hadde det ufattelig jævlig, kona hadde det selvsagt ufattelig jævlig og jeg hadde det ordentlig jævlig jeg også. Forholdet vårt røyk midt oppi det. Men vi fant sammen igjen.

Skrevet

Vil ikke svaret alltid være så ofte man kan? 

Vi treffes ett par ganger i uka, men holder kontakten hver dag. 

Anonymkode: 5e988...772

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...