Gjest Decepticon Skrevet 17. september 2020 #21 Skrevet 17. september 2020 På 15.9.2020 den 15.02, AnonymBruker skrev: Jeg er aben over den du svarte. Jeg lå med en mann i forhold fordi han la hardt an på meg, der jeg etterhvert forelsket meg i han. I motsetning til han har jeg aldri sviktet noen av mine partnere, men jeg gidder ikke ta på ansvar for andres forhold også. Det ansvaret ligger på han og hans partner. Jeg føler jeg har gjort mer enn nok for hans samboer med å skyve han tilbake på henne. Mer en hun fortjener fra en fremmed kvinne. Anonymkode: 9a141...059 Dette er ansvarsfraskrivelse deluxe. Jeg håper ikke målet ditt er å bli sammen med denne mannen da i det minste.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #22 Skrevet 17. september 2020 4 timer siden, Decepticon skrev: Dette er ansvarsfraskrivelse deluxe. Jeg håper ikke målet ditt er å bli sammen med denne mannen da i det minste. Hvor er ansvarfraskrivelsen mener du? Jeg ikke ansvar for andre menneskers forhold og relasjoner. Jeg er ikke samlivs-terapeuten deres. Anonymkode: 9a141...059 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #23 Skrevet 17. september 2020 På 15.9.2020 den 17.01, AnonymBruker skrev: Hva er greia med å shame folk for dette? Jeg synes ikke alvorlighetsgraden i å ligge med en gift person står i stil med reaksjonen din. Som om dette er det absolutt verste noen kan gjøre. På en skala fra en til ti, hvor null er ingen slemhet overhode, og ti er det absolutt slemmeste et menneske kan gjøre, så vil jeg si at å ligge med en gift person kanskje er en treer, evt en toer. For å få en tier må man mishandle og voldta barn, og drepe foreldrene deres mens de ser på. Anonymkode: 79c42...8e5 Der ser vi forskjellig på det. Utroskap er en 9-10 er. Værste du kan gjøre med en person! Anonymkode: 31d70...55b 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #24 Skrevet 17. september 2020 På 15.9.2020 den 12.23, AnonymBruker skrev: Hvorfor gjør du det? Ligger med en gift mann? Hva for menneske er du? Og han? Anonymkode: 295d3...ab6 Fordi det er akkurat han som er mannen for meg. Forelskelse, kåthet, risikovillighet, spenning, kjenner ikke kona, kona får aldri vite osv. Det vanlige. Utro personer og de single som ligger med dem er helt normale mennesker, det er jo like vanlig som å ha blondt hår, vi finnes overalt rundt deg og er like snille og greie og omsorgsfulle som alle andre. Til og med folk med din holdning som ALDRI hadde trodd om seg selv de kom til å være utro, kan ende opp med å være det. Det er garantert noen av dine venner eller familie også som er det som du ikke vet om, fordi du er ikke en person det går an å betro seg til om det da du tror utro mennesker er fra en annen planet eller noe. Anonymkode: 3a0e6...23e 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #25 Skrevet 17. september 2020 På 15.9.2020 den 17.01, AnonymBruker skrev: Hva er greia med å shame folk for dette? Jeg synes ikke alvorlighetsgraden i å ligge med en gift person står i stil med reaksjonen din. Som om dette er det absolutt verste noen kan gjøre. På en skala fra en til ti, hvor null er ingen slemhet overhode, og ti er det absolutt slemmeste et menneske kan gjøre, så vil jeg si at å ligge med en gift person kanskje er en treer, evt en toer. For å få en tier må man mishandle og voldta barn, og drepe foreldrene deres mens de ser på. Anonymkode: 79c42...8e5 Det er naturlig for mennesket å forsøke å forsvare og normalisere handlingene sine slik at det blir lettere for samvittigheten å håndtere dem. Neste gang du føler et behov for å forsvare tvilsomme handlinger, så bør du prøve å gå inn i deg selv og tenke over hvorfor du føler at du må gjøre dette. Er det for å lette på egen samvittighet eller er det fordi du mener at handlingen er moralsk riktig? Anonymkode: 3e894...36a 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #26 Skrevet 17. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er naturlig for mennesket å forsøke å forsvare og normalisere handlingene sine slik at det blir lettere for samvittigheten å håndtere dem. Neste gang du føler et behov for å forsvare tvilsomme handlinger, så bør du prøve å gå inn i deg selv og tenke over hvorfor du føler at du må gjøre dette. Er det for å lette på egen samvittighet eller er det fordi du mener at handlingen er moralsk riktig? Anonymkode: 3e894...36a Tusen takk, men jeg føler faktisk ikke dette. Jeg hverken skjems eller har dårlig samvittighet for å ha vært med noen i forhold. Ikke føler jeg at jeg har gjort noe amoralsk heller. Jeg er er bare sint. Jeg er sint for å ha blitt såret pga andres dysfunksjonelle drittforhold der de må ut av forholdet for å få dekket sine behov og med det trekker 3.personer ned i rennesteinen sin. Anonymkode: 9a141...059 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #27 Skrevet 17. september 2020 På 15.9.2020 den 12.29, AnonymBruker skrev: Har sex med naboen i samme borettslag. Vi er begge gift. Vi har kun affærer når min mann er på jobb offshore. Og da må det samtidig klaffe med at kona til naboen har nattevakter. Da besøker jeg han eller han meg...for sengekos. 😊 Anonymkode: 33dd4...35e Lignende her også. Når gubben er på jobbreise, og leieboerens sambo har nattevakt har jeg ung "vikar" i ektesengen. Anonymkode: ffcae...71a
askjiir Skrevet 7. september 2023 #28 Skrevet 7. september 2023 On 9/17/2020 at 8:16 PM, AnonymBruker said: Lignende her også. Når gubben er på jobbreise, og leieboerens sambo har nattevakt har jeg ung "vikar" i ektesengen. Anonymkode: ffcae...71a Uff av meg, for noen folk vi har i denne tråden... 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #30 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (På 14.9.2020 den 17.43): 1 natt i uken ca, noen ganger bare et rask møte hvis tiden ikke strekker til til overnatting sammen. Snakker omtrent daglig på snap Anonymkode: 7a9e3...d82 Og hvor sier du til din andre halvdel at du er da? 1 natt i uka er jo mye. Anonymkode: 5cd43...210
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #31 Skrevet 7. september 2023 Hvorfor gjenoppfriske døde tråder? Anonymkode: a92f6...665 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #32 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor gjenoppfriske døde tråder? Anonymkode: a92f6...665 Og hva er det egentlig man søker på når man får opp en tre år gammel tråd om utroskap som et relevant treff 😅 Anonymkode: 6587d...8df 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #33 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (På 17.9.2020 den 18.24): Fordi det er akkurat han som er mannen for meg. Forelskelse, kåthet, risikovillighet, spenning, kjenner ikke kona, kona får aldri vite osv. Det vanlige. Utro personer og de single som ligger med dem er helt normale mennesker, det er jo like vanlig som å ha blondt hår, vi finnes overalt rundt deg og er like snille og greie og omsorgsfulle som alle andre. Til og med folk med din holdning som ALDRI hadde trodd om seg selv de kom til å være utro, kan ende opp med å være det. Det er garantert noen av dine venner eller familie også som er det som du ikke vet om, fordi du er ikke en person det går an å betro seg til om det da du tror utro mennesker er fra en annen planet eller noe. Anonymkode: 3a0e6...23e Det er ikke han som er ment for deg når han allerede er tatt. Anonymkode: 5cd43...210
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #34 Skrevet 7. september 2023 Kvalmende å høre på hvordan mange av dere åpner beina eller knuller andre mens dere er i forhold.. Ødelegger selvtilitten og følelsene for mannen/damen dere er med.. Anonymkode: 43dbe...7d4 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #35 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kvalmende å høre på hvordan mange av dere åpner beina eller knuller andre mens dere er i forhold.. Ødelegger selvtilitten og følelsene for mannen/damen dere er med.. Anonymkode: 43dbe...7d4 Helt enig… og til og med i egen seng. Sengen man deler med partneren sin. Ikke et snev av dårlig samvittighet når partneren kommer å legger seg i den trygge senga som kun er ment for dem to, helt uvitende om at den som skal være en nærmest har pult et annet menneske der… går det ingen tanker gjennom hodet om hva det vil gjøre med partneren om han/hun finner ut av utroskapen? At partneren kan bli skadet for livet av handlingene du gjør? Anonymkode: ad060...8b5 2
askjiir Skrevet 7. september 2023 #36 Skrevet 7. september 2023 34 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor gjenoppfriske døde tråder? Anonymkode: a92f6...665 Fordi temaet er spennende og disse folka trenger å bli tilsnakket (selv om de mest sannsynlig ikke vil lese svarene men hvis de gjør det så 👍) 1
askjiir Skrevet 7. september 2023 #37 Skrevet 7. september 2023 36 minutter siden, AnonymBruker said: Og hva er det egentlig man søker på når man får opp en tre år gammel tråd om utroskap som et relevant treff 😅 Anonymkode: 6587d...8df Man søker "affære" så vanskelig var det. Har du noen flere spørsmål? 🤗
askjiir Skrevet 7. september 2023 #38 Skrevet 7. september 2023 (endret) 33 minutter siden, AnonymBruker said: Helt enig… og til og med i egen seng. Sengen man deler med partneren sin. Ikke et snev av dårlig samvittighet når partneren kommer å legger seg i den trygge senga som kun er ment for dem to, helt uvitende om at den som skal være en nærmest har pult et annet menneske der… går det ingen tanker gjennom hodet om hva det vil gjøre med partneren om han/hun finner ut av utroskapen? At partneren kan bli skadet for livet av handlingene du gjør? Anonymkode: ad060...8b5 Slike personer ligger et sted på sosiopat spektrumet, de har noen skruer løs rett og slett Endret 7. september 2023 av askjiir 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #39 Skrevet 7. september 2023 askjiir skrev (26 minutter siden): Fordi temaet er spennende og disse folka trenger å bli tilsnakket (selv om de mest sannsynlig ikke vil lese svarene men hvis de gjør det så 👍) Litt sært å lete opp en gammel tråd bare for å svare "uffameg", og ikke på det som faktisk spørres om. Det er bare så rar trang noen av dere har - hvis du hater røyk for eksempel, går du da og aktivt leter etter en pub hvor det sitter mange røykere utenfor og plasserer deg midt i mellom deg og sier uffameg og skaper deg og hoster demonstrativt? Jeg skjønner bare ikke greia... Jeg er en av de som har svart i tråden forøvrig, så jeg fikk lest svaret ditt. Og etter jeg så du skrev "uffameg", så fant jeg ut at jeg måtte slutte å ligge med en gift mann, den posten din var virkelig livsendrende for meg. Neida. Jeg er nå sammen med han, på ekte. Han skilte seg. Ja, det skjer faktisk. Jeg vil ikke anbefale det likevel, det er litt "artig" å lese tilbake til der jeg begynte å skjønne at dette kom til å bli et helvete. Og det ble det, virkelig. For å svare på tråden så møttes vi ca en gang i uka (utenom i korona lockdown), stort sett i/rundt arbeidstid. Anonymkode: 3a0e6...23e 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #40 Skrevet 7. september 2023 Ikke bare er utroskap farligt, men det kan også gi kjønnsykdommer om man er uheldig, og så holde skjult om det er enda farligere. Anonymkode: 43dbe...7d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå