AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #1 Skrevet 14. september 2020 Dere som er utro, men der dere begge har familie / partner - hvor ofte treffes dere? Og ikke minst hvordan? Anonymkode: 79a7f...790
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #2 Skrevet 14. september 2020 Gidder ikke å oppmuntre til utroskap, derfor svarer jeg deg ikke. Anonymkode: 8cc3e...c39 9 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #3 Skrevet 14. september 2020 vi har pleid å møtes 1-3 ggr i uka, men mindre v corona. Møtes på jobben til en av oss, på kafe eller ute for noen øl på skjulte steder. Ikke så ofte vi har hatt sex, og da har det vært hotellrom eller hytta. mest fortrolig prat, masse flørt og kyssing Anonymkode: 2b04b...0ad 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #4 Skrevet 14. september 2020 1 natt i uken ca, noen ganger bare et rask møte hvis tiden ikke strekker til til overnatting sammen. Snakker omtrent daglig på snap Anonymkode: 7a9e3...d82
Tension Skrevet 14. september 2020 #5 Skrevet 14. september 2020 Har vært flere tidligere men nå holder jeg meg til ei fast jeg inviterer hjem grunnet disse tider. Dama deltar ofte så vet ikke helt om det kan kalles utroskap. Elsker at dama suger meg etter jeg har pult andre jenter, føler at jeg virkelig eier henne da. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #6 Skrevet 14. september 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: vi har pleid å møtes 1-3 ggr i uka, men mindre v corona. Møtes på jobben til en av oss, på kafe eller ute for noen øl på skjulte steder. Ikke så ofte vi har hatt sex, og da har det vært hotellrom eller hytta. mest fortrolig prat, masse flørt og kyssing Anonymkode: 2b04b...0ad Har dere barn eller lignende? Anonymkode: 79a7f...790
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #7 Skrevet 14. september 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gidder ikke å oppmuntre til utroskap, derfor svarer jeg deg ikke. Anonymkode: 8cc3e...c39 Bra. Sikkert mange som løper og er utro om du hadde svart. Godt du bidrar. Anonymkode: 4ebcc...c6f 14 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #8 Skrevet 14. september 2020 Bare han som hadde familie, men var så sjeldent at jeg bare ble irritert og trakk meg unna han etter kort tid. Kanskje hver 14. dag eller så. Anonymkode: 9a141...059 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #9 Skrevet 15. september 2020 Lurer selv på hva som er vanlig her, er singel da, men han er gift. Vi ses sjelden nå med korona og hjemmekontor, som med AB over så begynner jeg å trekke meg litt unna her, det begynner å slite på meg og bli mer skuffelse enn spenning. Vi ses kanskje en gang i uka, noen uker ses vi ikke i det hele tatt. Med familie på hver sin kant hadde vi nok knapt fått det til i det hele tatt slik situasjonen er nå. Anonymkode: 3a0e6...23e 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #10 Skrevet 15. september 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer selv på hva som er vanlig her, er singel da, men han er gift. Vi ses sjelden nå med korona og hjemmekontor, som med AB over så begynner jeg å trekke meg litt unna her, det begynner å slite på meg og bli mer skuffelse enn spenning. Vi ses kanskje en gang i uka, noen uker ses vi ikke i det hele tatt. Med familie på hver sin kant hadde vi nok knapt fått det til i det hele tatt slik situasjonen er nå. Anonymkode: 3a0e6...23e Hvorfor gjør du det? Ligger med en gift mann? Hva for menneske er du? Og han? Anonymkode: 295d3...ab6 6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #11 Skrevet 15. september 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som er utro, men der dere begge har familie / partner - hvor ofte treffes dere? Og ikke minst hvordan? Anonymkode: 79a7f...790 Har sex med naboen i samme borettslag. Vi er begge gift. Vi har kun affærer når min mann er på jobb offshore. Og da må det samtidig klaffe med at kona til naboen har nattevakter. Da besøker jeg han eller han meg...for sengekos. 😊 Anonymkode: 33dd4...35e 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #12 Skrevet 15. september 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dere barn eller lignende? Anonymkode: 79a7f...790 Ja, begge har barn, men hans er store. mine er i u.skole/vgs. Men når jeg sier 1-3 ggr i uka, så har mange av de gangene bare vært et par timer etter jobb f.eks.sjelden vi har en helkveld. Bare liker å møtes og sees, og forelskelsen gjorde at det ble ganske ofte. Anonymkode: 2b04b...0ad
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #13 Skrevet 15. september 2020 Vi treftes 3-5 ganger i uka, ofte kortere møter og av og til hjemme hos meg. Nå sees vi hver dag siden han er kjæresten min💖 Anonymkode: e48f3...06d
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #14 Skrevet 15. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gjør du det? Ligger med en gift mann? Hva for menneske er du? Og han? Anonymkode: 295d3...ab6 Jeg er aben over den du svarte. Jeg lå med en mann i forhold fordi han la hardt an på meg, der jeg etterhvert forelsket meg i han. I motsetning til han har jeg aldri sviktet noen av mine partnere, men jeg gidder ikke ta på ansvar for andres forhold også. Det ansvaret ligger på han og hans partner. Jeg føler jeg har gjort mer enn nok for hans samboer med å skyve han tilbake på henne. Mer en hun fortjener fra en fremmed kvinne. Anonymkode: 9a141...059 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #15 Skrevet 15. september 2020 Hvordan kan dere leve slik egentlig? Føler dere ikke skyldfølelse? Anonymkode: bea16...2f6 9
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #16 Skrevet 15. september 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan dere leve slik egentlig? Føler dere ikke skyldfølelse? Anonymkode: bea16...2f6 Jo.. men ting er ikke så svart hvitt.. Kan prøve å forklare: Etter å ha vært den mest lojale kona du kan tenke deg gjennom 18 år, avvist alt av tilnærmelser og bare hatt fokus på mann, barn og hjem, så gikk mannen min- som jeg trodde jeg kjente ut og inn- hen og forelska seg i en kollega og lurte meg!! Han sa det ikke heller, bare oppførte seg skikkelig kjipt, kaldt og slemt i lang tid. og jeg klarte ikke gå for jeg elsket han sånn, og fikk panikk av tanken på å miste ham. Jeg følte på meg at noe var veldig galt, for vi har alltid hatt et nært og varmt forhold som plutselig endra seg, men han innrømte aldri noe. Men han hadde en giga-40-årskrise med trening og fest. To år etter fikk jeg vite at han hadde vært forelska den gangen, og unnlatt å si det. Han hadde riktig nok skjerpa seg veldig i mellomtiden, men jeg ble vel da så ettertrykkelig knust at jeg var en skygge av meg selv. Klarte ikke gå pga barna og hadde jo så mye kjærlighet for ham likevel, etter så mange gode år først.. DA dukka verdens herligste fyr opp, akkurat en sånn som var riktig både i sinn og skinn for meg. Merkelig connection. Jeg prøvde å stå i mot en stund, enda mannen hadde tråkka utafor først.. men til slutt var jeg så berusa av forelskelse at jeg ikke klarte motstå, ville bare se han andre litt til, og litt til.. og vips var det blitt en affære- Jada, det er lett å si at jeg burde skilt meg, men det er ikke så lett med felles barn, hjem og liv. Og dessuten mye kjærlighet for mannen min og, mtp hvor sterkt forholdet vårt har vært over år. Dessuten sitter det ekstremt langt inne for meg å skille meg. Det ironiske er vel at affæren har gjort meg sterkere, blåst liv i meg igjen, og gjort at jeg klarer å sette grenser ift oppførsel fra mannen min som ikke har vært ok (sinneproblemer). Mannen har dermed slutta å ta meg for gitt, begynt å jobbe med sine egne utfordringer og vi har faktisk fått det bedre sammen etter dette... Vi vil jo i bunn og grunn jverandre vel, og det har vi vel fått kjenne ekstra på ila denne krisefasen vi har hatt.. jeg prøver å avslutte affæren nå, jeg vil jo beholde familien min. men jeg har jo rukket å bli skikkelig glad i han andre fyren også, så det gjør meg litt jo vondt på begge kanter. men jeg vil uansett være ham evig takknemlig for at han viste meg kjærlighet og nærhet på et tidspunkt der jeg var helt knekt og helt hadde mista trua på meg selv. Ofte er det mye følelser bak sånne tilsynelatende ego handlinger... det er ikke bare kald og kalkulert sex!. som sissel gran sier; mennesket er en likning som ikke går opp. Men utroskap kan være en respons på en følelse av å ikke bli sett, verdsatt eller respektert av partneren. Et forsøk på å bli levende i noe som ikke lenger er bare godt. Jeg hadde aldri trodd dette kunne skje med meg, aldri! Jeg har vært den største motstanderen av bedrag there is. Men, så sitter du der da, i et enormt behov for å bli elska, og blir avvist av partneren din. Da er faktisk ikke veien så lang dit som man har trodd. Anonymkode: 2b04b...0ad 5 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #17 Skrevet 15. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo.. men ting er ikke så svart hvitt.. Kan prøve å forklare: Etter å ha vært den mest lojale kona du kan tenke deg gjennom 18 år, avvist alt av tilnærmelser og bare hatt fokus på mann, barn og hjem, så gikk mannen min- som jeg trodde jeg kjente ut og inn- hen og forelska seg i en kollega og lurte meg!! Han sa det ikke heller, bare oppførte seg skikkelig kjipt, kaldt og slemt i lang tid. og jeg klarte ikke gå for jeg elsket han sånn, og fikk panikk av tanken på å miste ham. Jeg følte på meg at noe var veldig galt, for vi har alltid hatt et nært og varmt forhold som plutselig endra seg, men han innrømte aldri noe. Men han hadde en giga-40-årskrise med trening og fest. To år etter fikk jeg vite at han hadde vært forelska den gangen, og unnlatt å si det. Han hadde riktig nok skjerpa seg veldig i mellomtiden, men jeg ble vel da så ettertrykkelig knust at jeg var en skygge av meg selv. Klarte ikke gå pga barna og hadde jo så mye kjærlighet for ham likevel, etter så mange gode år først.. DA dukka verdens herligste fyr opp, akkurat en sånn som var riktig både i sinn og skinn for meg. Merkelig connection. Jeg prøvde å stå i mot en stund, enda mannen hadde tråkka utafor først.. men til slutt var jeg så berusa av forelskelse at jeg ikke klarte motstå, ville bare se han andre litt til, og litt til.. og vips var det blitt en affære- Jada, det er lett å si at jeg burde skilt meg, men det er ikke så lett med felles barn, hjem og liv. Og dessuten mye kjærlighet for mannen min og, mtp hvor sterkt forholdet vårt har vært over år. Dessuten sitter det ekstremt langt inne for meg å skille meg. Det ironiske er vel at affæren har gjort meg sterkere, blåst liv i meg igjen, og gjort at jeg klarer å sette grenser ift oppførsel fra mannen min som ikke har vært ok (sinneproblemer). Mannen har dermed slutta å ta meg for gitt, begynt å jobbe med sine egne utfordringer og vi har faktisk fått det bedre sammen etter dette... Vi vil jo i bunn og grunn jverandre vel, og det har vi vel fått kjenne ekstra på ila denne krisefasen vi har hatt.. jeg prøver å avslutte affæren nå, jeg vil jo beholde familien min. men jeg har jo rukket å bli skikkelig glad i han andre fyren også, så det gjør meg litt jo vondt på begge kanter. men jeg vil uansett være ham evig takknemlig for at han viste meg kjærlighet og nærhet på et tidspunkt der jeg var helt knekt og helt hadde mista trua på meg selv. Ofte er det mye følelser bak sånne tilsynelatende ego handlinger... det er ikke bare kald og kalkulert sex!. som sissel gran sier; mennesket er en likning som ikke går opp. Men utroskap kan være en respons på en følelse av å ikke bli sett, verdsatt eller respektert av partneren. Et forsøk på å bli levende i noe som ikke lenger er bare godt. Jeg hadde aldri trodd dette kunne skje med meg, aldri! Jeg har vært den største motstanderen av bedrag there is. Men, så sitter du der da, i et enormt behov for å bli elska, og blir avvist av partneren din. Da er faktisk ikke veien så lang dit som man har trodd. Anonymkode: 2b04b...0ad asså - mannen min var ikke bare forelska altså- det var en affære det og.. Anonymkode: 2b04b...0ad
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #18 Skrevet 15. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gjør du det? Ligger med en gift mann? Hva for menneske er du? Og han? Anonymkode: 295d3...ab6 Hva er greia med å shame folk for dette? Jeg synes ikke alvorlighetsgraden i å ligge med en gift person står i stil med reaksjonen din. Som om dette er det absolutt verste noen kan gjøre. På en skala fra en til ti, hvor null er ingen slemhet overhode, og ti er det absolutt slemmeste et menneske kan gjøre, så vil jeg si at å ligge med en gift person kanskje er en treer, evt en toer. For å få en tier må man mishandle og voldta barn, og drepe foreldrene deres mens de ser på. Anonymkode: 79c42...8e5 2
Newbeginnings Skrevet 17. september 2020 #19 Skrevet 17. september 2020 På 15.9.2020 den 12.29, AnonymBruker skrev: Har sex med naboen i samme borettslag. Vi er begge gift. Vi har kun affærer når min mann er på jobb offshore. Og da må det samtidig klaffe med at kona til naboen har nattevakter. Da besøker jeg han eller han meg...for sengekos. 😊 Anonymkode: 33dd4...35e jøss... bare lurer- hvordan kom dette i stand? Det er jo liksom ikke dagligdags å nedlegge naboen..?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #20 Skrevet 17. september 2020 På 15.9.2020 den 12.29, AnonymBruker skrev: Har sex med naboen i samme borettslag. Vi er begge gift. Vi har kun affærer når min mann er på jobb offshore. Og da må det samtidig klaffe med at kona til naboen har nattevakter. Da besøker jeg han eller han meg...for sengekos. 😊 Anonymkode: 33dd4...35e Lignende opplegg her, jeg har fri i åerioder og det har hun også så vi har mange hyggelige timer sammen. Anonymkode: f5846...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå