AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #1 Skrevet 14. september 2020 Jeg vet om en person som jobber deltid i barnehage. Jeg synes han er verdens største kødd og jeg hadde frydet med om han mista jobben. Smålig, jeg vet. men denne fyren jobber altså med veldig unge barn på skolen. I helgene snorter han masse coke, tar mdma og røyker weed. Han kjører også motorsykkel i påvirket tilstand. Jeg vet dette fordi han skryter av dopet han tar på en snappschatgruppe jeg er med i. Han er en narsissistisk drittsekk. Synes ikke det er ok at han jobber med barn. Hva kan jeg gjøre for at han skal miste jobben? Anonymkode: 3e4a8...ef1 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #2 Skrevet 14. september 2020 Tips politiet om han! Anonymkode: 777ca...782 17
stan Skrevet 14. september 2020 #3 Skrevet 14. september 2020 Du skal ikke gjøre noe for at han mister jobben. Det er ikke din sak. Men om han gjør ulovlige ting melder du det til politiet. 9
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #4 Skrevet 14. september 2020 Just now, AnonymBruker said: Tips politiet om han! Anonymkode: 777ca...782 Kan jeg gjøre det anonymt? Anonymkode: 3e4a8...ef1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #5 Skrevet 14. september 2020 Lite jobben kan gjøre med mindre han blir dømt. Vil heller vurdert politiet. Anonymkode: 3b3e4...d93 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #6 Skrevet 14. september 2020 Du må tipse politiet, sånne mennesker er ikke egnet til å jobbe med barn. Anonymkode: 34944...2e7 11
atropos Skrevet 14. september 2020 #7 Skrevet 14. september 2020 Det er ikke ulovlig å bruke narkotika og jobbe med barn samtidig. så slik sett har ikke det noe å si. Men hvis du vet han er ute og kjører i påvirket tilstand, kan du melde det til politiet. 13
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. september 2020 #8 Skrevet 14. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han kjører også motorsykkel i påvirket tilstand. Dette er det du skal gjøre noe med.
Thyra Skrevet 14. september 2020 #9 Skrevet 14. september 2020 Om du har grunn til å tro at han er påvirket sammen med barna eller at det går utover barna på noe som helst vis, melder du fra. Hvis ikke, passer du dine egne saker og lar andre passe sine. Om du personlig liker vedkommende eller ikke, har ingenting å si. 4
BiancaWhite Skrevet 14. september 2020 #10 Skrevet 14. september 2020 Jobber han der fordi han er gjennom nav, altså tvunget? Eller er han der fordi han vil jobbe med barn? Å kjøre ruspåvirket er fullstendig uakseptabelt! Men at han bruker narkotika ser jeg ikke som noe problem. Skjønner han dersom han er tvunget i bhg av nav.. hadde starta med amfetamin selv om jeg måtte ta bhg jobb. 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #11 Skrevet 14. september 2020 Tips politiet før han dreper noen når han kjører i påvirket tilstand! Anonymkode: 74d9f...893 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #12 Skrevet 14. september 2020 Håper virkelig ikke nav tvinger rusmisbrukere til å jobbe i barnehage Anonymkode: e2907...909 3
solmåneogstjerner Skrevet 14. september 2020 #13 Skrevet 14. september 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet om en person som jobber deltid i barnehage. Jeg synes han er verdens største kødd og jeg hadde frydet med om han mista jobben. Smålig, jeg vet. men denne fyren jobber altså med veldig unge barn på skolen. I helgene snorter han masse coke, tar mdma og røyker weed. Han kjører også motorsykkel i påvirket tilstand. Jeg vet dette fordi han skryter av dopet han tar på en snappschatgruppe jeg er med i. Han er en narsissistisk drittsekk. Synes ikke det er ok at han jobber med barn. Hva kan jeg gjøre for at han skal miste jobben? Anonymkode: 3e4a8...ef1 Så hvor jobber han egentlig? Ikke lett å holde styr på alt når man lyver skjønner jeg 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #14 Skrevet 14. september 2020 Man må vel ha rent rulleblad for å jobbe med barn, så tipser du politiet mister han nok jobben, noe som selvsagt er til pass for han. Ønsker ikke rusmisbrukere i slike jobber. Anonymkode: a6256...a3b 6
mykemule Skrevet 14. september 2020 #15 Skrevet 14. september 2020 Du kan og bør tipse politiet hvis du vet at han kjører ruspåvirket.
Honey Dew Skrevet 14. september 2020 #16 Skrevet 14. september 2020 Jeg hadde sendt melding til ledelsen og så anmeldt han.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #17 Skrevet 14. september 2020 37 minutter siden, atropos skrev: Det er ikke ulovlig å bruke narkotika og jobbe med barn samtidig. så slik sett har ikke det noe å si. Men hvis du vet han er ute og kjører i påvirket tilstand, kan du melde det til politiet. Dette er noe av det dummeste jeg har lest på lenge!. For det første så er det ulovlig å bruke narkotika i utgangspunktet og for det andre så er det en grunn til at det kreves politiattest for å jobbe med barn, se barnehageloven og barnevernloven. En person som er dømt, tiltalt eller siktet etter straffeloven § 231 og § 232 fyller heller ikke kravene for å få en gyldig politiattest og kan dermed ikke jobbe med barn. Anonymkode: b55da...543 8
atropos Skrevet 14. september 2020 #18 Skrevet 14. september 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er noe av det dummeste jeg har lest på lenge!. For det første så er det ulovlig å bruke narkotika i utgangspunktet og for det andre så er det en grunn til at det kreves politiattest for å jobbe med barn, se barnehageloven og barnevernloven. En person som er dømt, tiltalt eller siktet etter straffeloven § 231 og § 232 fyller heller ikke kravene for å få en gyldig politiattest og kan dermed ikke jobbe med barn. Anonymkode: b55da...543 Det er et krav om ren vandel ift vold og overgrep mot barn, så evnt narkotikastraff vil ikke vises på vandelsattesten bhg bestiller. Ja, det er ulovlig å bruke narkotika, men det er ikke mer ulovlig om du jobber med barn eller i bank. edit; sjekket igjen, og det viser seg at narkotika vil vises på vandelsattesten. Så da er det vel mer et spørsmål om han er uegnet til å jobbe med barn. Du kan jo melde til politiet, men det er ikke sikkert de vil bry seg så mye. Det er en hel haug med folk der ute som tar mdma og kokain, og de fleste klarer å kombinere jobb og bruk. Endret 14. september 2020 av atropos 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #19 Skrevet 14. september 2020 Dette er veldig enkelt. Blir han tatt for å kjøre påvirket av ulovlige stoffer mister han vandelsattesten sin. Mister han vandelsattesten sin får han ikke lov til å jobbe med barn. Tips politiet. Anonymkode: e4aaa...dc3 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #20 Skrevet 14. september 2020 Jeg hadde ikke latt sønnen min gå i barnehagen så lenge en narkoman jobba der, det er helt sikkert. Overhodet ikke innafor å jobbe med barn om man er så ute og kjører. Anonymkode: 239b3...73e 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå