AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #1 Skrevet 14. september 2020 Jeg var på tidlig UL for 2 uker siden, for å fastsette termin da jeg har hatt uregelmessig syklus etter SA for noen måneder siden. Det var da 2 bankende hjerter, og ble målt til 6+2. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne forvente kraftigere symptomer fremover, men fikk også beskjed om at det ikke var sikkert jeg kom til å bære fram begge. Det som bekymrer meg litt er at jeg absolutt ikke har hatt kraftigere symptomer denne gangen sammenlignet med da jeg fikk min førstefødte. Jeg har heller mindre symptomer. Ikke kvalm i det hele tatt, ikke trøtt men mer sliten og ukonsentrert. Mye luft, raper som en tulling og spiser enorme mengder mat... men thats it. Magefølelsen sier derfor at jeg har mistet den ene... Noen som har opplevd mindre symptomer med tvillinger enn da de gikk gravid med én? Ultralyd på fredag, og får vite sikkert da. Men fredag er så langt unna akkurat nå. Anonymkode: ddce8...938
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #2 Skrevet 14. september 2020 Jeg har ikke noe å sammenligne med, men eneste symptomet jeg har med to er at jeg er trøtt. Uke 14 nå:) Anonymkode: e2ee2...525
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #3 Skrevet 14. september 2020 Alle sa til meg at jeg kom til å ha dobbelt så mye symptomer i starten på grunn av tvillinger, men jeg merka nesten ingen ting før jeg begynte å kjenne liv i andre trimester. Var veldig angstvekkende å lese på forum om andre tvillinggraviditeter som føltes klin motsatt av min. Men alt gikk bra altså. ☺️ Ble dobbelt så tungt på slutten når de var store (veide ~3,4 kg hver så hadde jo nesten 7kg baby der inne 😂), men veldig verdt det! Masse lykke til med graviditeten. Krysser fingrene for dere 😀 Anonymkode: 25156...e1d
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #4 Skrevet 14. september 2020 Takk, det var veldig betryggende å høre. Jeg har nesten begynt å innfinne meg med at det maks er en igjen der inne, så har vært litt lei meg. Men da får jeg bare prøve å finne ro frem til fredag, og tenke at alt er mulig! Anonymkode: ddce8...938
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå