Gjest tiki Skrevet 19. september 2002 #1 Del Skrevet 19. september 2002 Hei får ei lita tispe til helgen,av rasen bulldog...altså den bomsete typen hund. Har tenkt på navn i 8 uker nå..... klare ikke å finne et navn som stemmer liksom på en bulldog. Har vridd hjernen totalt. Kunne tenke meg et kjendis navn...slik som madonna og cher,men på en bulldog får jeg det ikke til å stemme liksom helt !!! Alle gode forslag ønskes.....hva heter din hund? Hilsen "matmor" tiki... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 19. september 2002 #2 Del Skrevet 19. september 2002 Hmm bulldog? Ikke Madonna kanskje Hva med Laila (etter Cowboy-Laila) eller mette-Marit.. hehe! Trulte, Piggy, Peggy, Petra, Bogsy, Bulla, Britney, Jenny.. masse alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 19. september 2002 #3 Del Skrevet 19. september 2002 Jeg har en liten hannhund, så navnet hans er nok uaktuelt for din lille tispe :blunke: Men jeg har forslag!! (Synes det er kjempegøy med å finne på navn!!) Må det være etter en kjendisdame altså? Hmm, skal vi se... (hehe) Alyssa Buffy Demi Anouk Drew Salma Selma Jasmine Reese Elizabeth (Libby) Herborg Diana Alanis Kylie Brandy Bonnie Monica Carrie Lisa Marie Priscilla Kanskje du finner noen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 19. september 2002 #4 Del Skrevet 19. september 2002 Dronning Sonja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. september 2002 #5 Del Skrevet 19. september 2002 Aco er ett vidunderlig navn!! Kjærlighetsbarn betyr d; på japansk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 19. september 2002 #6 Del Skrevet 19. september 2002 Aco? Søtt...men det første som detter i hodet på meg er likheten av waco :o Hva med Donna? Heaven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rampoline Skrevet 19. september 2002 #7 Del Skrevet 19. september 2002 Hva med Edna, etter Dame Edna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siina Skrevet 19. september 2002 #8 Del Skrevet 19. september 2002 Hei, gratulerer! :D Hva med Great Garlic Girl? I hverdagen forkortet til Garlic? Eller Vanilla Ice? Edith (Piaff)? -siina- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mailin Skrevet 20. september 2002 #9 Del Skrevet 20. september 2002 Gratulerer!!! Bulldoggar er så søte!!!!!!! mine forslag: Oprah Aretha Vanilla Madame Frøya Valkyrie (med kortnamn Kyrie?) Amidala Trinity Claudia Venus Marilyn Ella Sandra Bulldog Ofelia Ronja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2002 #10 Del Skrevet 20. september 2002 Wilma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. september 2002 #11 Del Skrevet 20. september 2002 Grattis! :D Buffy var stilig! Min heter Evita, litt for søtt kanskje... Fiona Rusty Hunden Gaya Ophelia Wanda Tasha Mye den kan kalles for... Gi en lyd når du har bestemt deg da... ~~magnhild~~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 24. september 2002 #12 Del Skrevet 24. september 2002 BOB KÅRE huff nei det var jo tispe :oops: Syns dronning sonja var stilig jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2002 #13 Del Skrevet 24. september 2002 :blunke: Hva med V.I.B. Som betyr " Very Important Bulldog " Syns det hadde vært fantastisk til en hund som hadde vært viktig for meg. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 24. september 2002 #14 Del Skrevet 24. september 2002 Kjenner en hund som heter Thomas jeg. Men den tror selv at den heter "Gå og legg deg!" Ellers var det mange flotte navn her. Hva med Sheeba, forresten? Min gamle Akita Inu het det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2002 #15 Del Skrevet 25. september 2002 Hehee, stakkars "gå og legg deg" Vet om en katt som heter Gunnar.. alt er "lov" :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 25. september 2002 #16 Del Skrevet 25. september 2002 Hva med Dolly, det er et morsomt navn på en bulldog! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå