Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg klør sånn i øynene, tror jeg reagerer veldig på mascara(bruker lite øyeskygge, men en del mascara). har en fra lancome som har gått fint tidligere, men ser ut til at jeg reagerer på den også. noen tips til mascara for sensitive øyne?🌸

Anonymkode: 11fba...c6c

Skrevet

Du skal du for Guds skyld ikke putte mascara inni øyet.

Anonymkode: 5c61f...f4d

Skrevet

Jeg klør ikke så mye men svir fort i øynene ved bruk av mascara. Har som deg tidligere brukt lancome som funket fint en stund, men nå er også den ikke god. Bruker nå high impact fra clinique, den funker greit i opptil 6 timer, men den kan smitte av en del hvis jeg har en hektisk dag og er i tillegg vanskelig å få av, bruker den derfor ikke hver dag. Har også prøvd diverse fra Idun som funket greit sånn med tanke på sviing i øynene, men syntes ikke de er gode nok til at jeg gidder å bruke de så ofte.. Men mulig de funker bra for deg 🙂 den fra clinique blir veldig bra på for meg, får lange fyldige vipper av den som ikke klumper seg, men som sagt så må jeg gå å tørke meg under øynene etter noen timer.. 

Håper flere har gode tips til mascara som jeg kan prøve 😜

Skrevet

Jeg sliter med det samme som deg, og har prøvd allverden av alt fra dyre maskaraer for sensitive øyne, til skikkelig billig-maskaraer. Alt har klødd og svidd i øynene, bortsett fra denne:  https://www.blivakker.no/product/sminke/oyne/mascara/3097823/maybelline-total-temptation-mascara-black-9-4ml Hvorfor jeg ikke reagerer på den vet jeg ikke, og jeg kan heller ikke love at ikke du vil reagere på den 😊

Anonymkode: 77ca6...c76

Skrevet

Jeg tåler svært få mascarer, men har funnet ut at Chanel Inimitable og Clinique High Impact mascara går bra. F.eks. curling mascaraer fra samme merker (eller andre) går ikke bra.

• Liker 1
Skrevet

Jeg reagerer også på de fleste maskaraer. Bruker derfor Clinque High Impact Curling. Bruker ofte et tynt lag med primer under, fra samme merke, da sitter krøllen den bedre, men selv uten primer har jeg aldri opplevd at den smitter av eller er vanskelig å få av, som jeg ser en bruker over her skriver. Reagerer ikke noe på disse produktene. :) 

Anonymkode: 09616...9a8

Skrevet

Det er vel veldig individuelt, jeg ble skuffet når jeg ikke tålte Clinique Curling siden en salgsdame mente den ikke ville være et problem. Endte med å kaste den etter én gangs bruk 😕

Skrevet

Gå og kjøp sensai sin ASAP👍Den har ALT

Anonymkode: b7773...b6e

• 1 år senere...
Skrevet

Hei, 

jeg bruker vanligvis Clinique lash power som kan vaskes av med vann men den er så tørr. Er det en mascara for sensitive øyne som sitter (dvs. vannfast), ikke virker tørr og passer til den som lett klør?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...