Gå til innhold

Menn: Hva skal til for at du vil ha sex med ei dame igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sexen? At den var god? Og hva gjør den god? God fitte? Og hva er ei god fitte? 

Eller er det utseende eller tiltrekningen som gjør at du får lyst til å ha sex med henne igjen? 

Dette er noe jeg lurer veldig på. Har hatt endel elskere. Og alle har vært klar på at de vil ha sex med meg igjen. Noe jeg virkelig ikke kan forstå. Jeg er godt voksen, snart 40, mammakropp med strekkmerker, små pupper og bollemus. Så føler meg ikke noe fin. 

Men merker de jeg har vært med blir sykt fort kåte. Så noe må det vel være? 

Klarer dere å ha sex med samme dame flere ganger hvis dere ikke synes hun har fin kropp? 

Anonymkode: f77cf...28e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spenningen for min del. Et bonus om hun har ei deilig mus. Med deilig mus mener jeg ei som blir våt og gir meg deilig friksjon, men må ikke være for trang heller, sånn at jeg kommer for fort.😅

Hørt en del menn har sagt at de tenner på å gi damer som ikke ser ut som en modell kuk, siden de setter mye mere pris på det om det gir mening?😅

Anonymkode: e4173...7ff

• Liker 1
Skrevet

Troll detected!

Anonymkode: a9188...c7f

• Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørt en del menn har sagt at de tenner på å gi damer som ikke ser ut som en modell kuk, siden de setter mye mere pris på det om det gir mening?😅

Dette. At hun er mindre attraktiv og ikke forventer forhold. 

Anonymkode: d7675...0f3

Skrevet

Hvis jeg er villig til å risikere at det kan bli noe seriøst. Pen, trang, ung, søt, helst ikke norsk feministforkjemper, så er det mulig det blir mer enn ONS.

Anonymkode: 1fbfd...f4f

Skrevet

Ingenting. Tar dem igjen samme hva.

Anonymkode: 90c1d...177

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lol. Det er ingen logikk i at noens utseende sier noe om hvorvidt de ønsker forhold eller ikke. Og seriøst: de kvinnene du får er din egen liga. Folk står ikke å tripper for å rive av klærne for noen som er mye vakrere enn dem selv. Men for all del: ingenting galt med å ha selvtillit. 

Anonymkode: 673e3...521

• Liker 5
Skrevet

TS du har selv nevnt noe av det viktigste:

God sex, at man nyter den sammen.

En passe våt og passe stram fitte, gjerne bollemus,

Pupper som man kan kose med, større eller mindre.

Lukt jeg liker.

At vi har lett for å le og snakke sammen.

da spiller utseende og eventuelle skavanker ingen rolle.

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det sexen? At den var god? Og hva gjør den god? God fitte? Og hva er ei god fitte? 

Eller er det utseende eller tiltrekningen som gjør at du får lyst til å ha sex med henne igjen? 

Dette er noe jeg lurer veldig på. Har hatt endel elskere. Og alle har vært klar på at de vil ha sex med meg igjen. Noe jeg virkelig ikke kan forstå. Jeg er godt voksen, snart 40, mammakropp med strekkmerker, små pupper og bollemus. Så føler meg ikke noe fin. 

Klarer dere å ha sex med samme dame flere ganger hvis dere ikke synes hun har fin kropp? 

Jeg har aldri sex med ei dame om jeg ikke er tiltrukket på noen måte. 

Hvis hun i tillegg gir av seg selv og deltar aktivt så ja da har vi en god match og jeg vil gjerne fortsette. 😄

At du ikke føler deg fin går helt fint fordi dere damer har ingen realitetssans over hodet. Dere dømmer dere selv så langt ned at jeg har omtrent ikke sett maken. 

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lol. Det er ingen logikk i at noens utseende sier noe om hvorvidt de ønsker forhold eller ikke. Og seriøst: de kvinnene du får er din egen liga. Folk står ikke å tripper for å rive av klærne for noen som er mye vakrere enn dem selv. Men for all del: ingenting galt med å ha selvtillit. 

Du er kvinne, ikke sant? ;) 

Skrevet

Det teller kanskje ikke siden jeg er den typen mann som er interessert i forhold, men hvis jeg først er interessert nok til å ha sex skal det ikke stå på meg etterpå. Enten er sex aktuelt, og da også på sikt, ellers er det uaktuelt. Det bestemmes altså før, ikke etter sex.

Anonymkode: 57ba8...6ff

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tiltrekningen, den forunderlige tiltrekningen, litt ubeskrivelig, føler ofte sterk trang til å gi noe deilig tilbake som takk for at hun vil ha sex med meg. Utseende, strekkmerker, mammakropp, skrukker, løsskinn, det spiller ingen rolle om du har alt av dette... Sexen blir så totalt mye bedre og stjeler så mye fokus, hvis man ikke tenker på dette kroppsshysteriet. Selve sexen og nytelsen er like deilig som på ei som beskrives som perfekt. Sjelden jeg bruker perfekt av utseende, men det noe som er perfekt så må det være måten hun er på og liker meg😘

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, har pult alt fra 1-10 på skalaen. Ikke alt er i egen liga, det er sikkert.

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg har aldri sex med ei dame om jeg ikke er tiltrukket på noen måte. 

Hvis hun i tillegg gir av seg selv og deltar aktivt så ja da har vi en god match og jeg vil gjerne fortsette. 😄

At du ikke føler deg fin går helt fint fordi dere damer har ingen realitetssans over hodet. Dere dømmer dere selv så langt ned at jeg har omtrent ikke sett maken. 

Jeg har sett maken og vel så det. Deg.

Anonymkode: 603cf...762

• Liker 1
Skrevet

Det er lettere for en mann å si at han gjerne vil ha sex igjen med hun han allerede har fått ha sex med enn å prøve å finne ei ny som vil ha sex med han. Så så lenge han ikke får følelsen av at dette er ei slitsom dame som ønsker forhold og kan bli vanskelig å bli kvitt når han ønsker det, så vil han jo selvfølgelig gjerne ha sex igjen.

Anonymkode: 4813a...3d8

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

De menn vil ha sex med flere ganger må være mindre attraktive, mens attraktive vil dere altså IKKE ha sex med mer enn en gang? Merkelig å ha mer nytelse av sex med noen dere ikke tenner på

Anonymkode: 114b2...f57

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De menn vil ha sex med flere ganger må være mindre attraktive, mens attraktive vil dere altså IKKE ha sex med mer enn en gang? Merkelig å ha mer nytelse av sex med noen dere ikke tenner på

Nei, de attraktive er de som sier nei til sex og som man må jobbe litt for. 

Når det gjelder de mindre attraktive, så er det det som er poenget. Det at dama er den som tenner mest, og jobber mest. 

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, de attraktive er de som sier nei til sex og som man må jobbe litt for. 

Når det gjelder de mindre attraktive, så er det det som er poenget. Det at dama er den som tenner mest, og jobber mest. 

Jeg bare kjenner meg ikke igjen i det, men så er jeg kvinne da. De jeg har hatt sex uten noe mer enn bare det med har først vært svært betatt av utseende mitt og kommentert ansiktet og kroppen min non stop, så har det deretter kommet følelser i bildet fra deres side etter gjentatte møter, to ganger har det endt i seriøse forhold. 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er trolig et råskinn i sengen:-)

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare kjenner meg ikke igjen i det, men så er jeg kvinne da. De jeg har hatt sex uten noe mer enn bare det med har først vært svært betatt av utseende mitt og kommentert ansiktet og kroppen min non stop, så har det deretter kommet følelser i bildet fra deres side etter gjentatte møter, to ganger har det endt i seriøse forhold. 

Bra for deg! Da er det ikke meg du har møtt. Jeg svarte bare ts for min egen del. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...