AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #3 Skrevet 14. september 2020 Bare å sette i gang! Hva med: Han syr, han vasker, han rydder i samme slengen Anonymkode: b282d...d20 3
herzeleid Skrevet 15. september 2020 #4 Skrevet 15. september 2020 Hva med "han shopper"? Jeg tror vi er mange menn som er "shoppingutfordret" og trenger samfunnets hjelp. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #5 Skrevet 15. september 2020 Jeg er helt enig! Anonymkode: 527ff...f5e 1
MollyJones Skrevet 15. september 2020 #6 Skrevet 15. september 2020 "Han prioriterer familien uten å gi ut en følelse av at han ofrer noe" ? 7
Trolltunge Skrevet 15. september 2020 #7 Skrevet 15. september 2020 Jeg skulle til å foreslå en "Han føler" kampanje, siden så mange menn har så problemer med å sette ord på følelser. Så kom jeg på at det sikkert mest av alt ville virke oppmuntrende på akkurat de få menn som allerede gir jernet for å veie opp for absolutt alle menn som ikke snakker mye om hva de føler. Slike bør for all del ikke oppmuntres til å føle enda mer. "Han sier det med handling" - kampanje synes jeg er en bra ide. Fungerer for begge kjønn også. Påminnelse om at handling er viktigere enn ord for kvinner. Påminnelse om å faktisk gjøre iallefall det for menn. Dette er jo også en form for investering. 😉 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #8 Skrevet 15. september 2020 Hadde likt det 😅👍 Min mann syr (og er veldig flink til det). Hadde vært toppen om han hadde begynt å strikke i tillegg. Jeg derimot trenger veiledning både på syinga og strikking 🤔 Han er også flink med investering så kanskje jeg skal ta meg litt i skinnet og be han lære meg både investering og sying 🤷♀️ Anonymkode: 7a33d...097 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå