AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #1 Skrevet 14. september 2020 Hva skjer? Har skikkelig verk i stortåa og litt under. Kommer også noen skikkelig stikk følelse. Ikke vrikket foten. Noen som vet? Hatt det i 4 dager nå. Kvinne29. Anonymkode: 5e96f...866
hvahvis Skrevet 14. september 2020 #2 Skrevet 14. september 2020 Goggle kapteins tå, se om det stemmer. Jeg har opplevd det fra tid til annen. I flere år. Og nei, jeg er ingen gammel gubbe. Dame 41
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #3 Skrevet 14. september 2020 3 minutter siden, hvahvis skrev: Goggle kapteins tå, se om det stemmer. Jeg har opplevd det fra tid til annen. I flere år. Og nei, jeg er ingen gammel gubbe. Dame 41 Kapteintå? Mye merkelige navner man får opp når an googler vond storetå. Urinsyresvik av alle ting leste jeg å😝 Takk for info! Anonymkode: 5e96f...866
hvahvis Skrevet 14. september 2020 #4 Skrevet 14. september 2020 Ja, jeg plukket ut favoritt navnet 😂 kapteins tå høres mye morsommere ut en urinsyregikt 😁 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #5 Skrevet 14. september 2020 2 minutter siden, hvahvis skrev: Ja, jeg plukket ut favoritt navnet 😂 kapteins tå høres mye morsommere ut en urinsyregikt 😁 😄 Men må jeg bestille time? Kutte ut alkohol? Leste også at det kunne gå utover nyrene av alle ting. Anonymkode: 5e96f...866
hvahvis Skrevet 14. september 2020 #6 Skrevet 14. september 2020 Bestill time hos fastlegen og ta en blodprøve for sikkerhets skyld, de fant ingenting hos meg, men det har heller ikke blitt helt borte. På det verste ble jeg sykemeldt og humpa rundt på krykker 🙈
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #7 Skrevet 14. september 2020 4 minutter siden, hvahvis skrev: Bestill time hos fastlegen og ta en blodprøve for sikkerhets skyld, de fant ingenting hos meg, men det har heller ikke blitt helt borte. På det verste ble jeg sykemeldt og humpa rundt på krykker 🙈 Okei, allerede bestillt kan det være noe galt med nyrene? Takk for råd. Jeg vet at jeg ikke har forstuet foten. Så er nødt til å være dette. Skikkelig stikking og verking spes på morgenen. Hilsen ei som plutselig følte seg gammel. Anonymkode: 5e96f...866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå