AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #1 Skrevet 14. september 2020 Da får de respons. Det er kun de mest særeste eller villeste trående som blir kommentert . Og det skal være av typen mannen min lå med fettern min mens jeg var hjemme med mine 8 barn osv. Og viss folk til nød svarer er det frekke svar . Som Google det. Eller du er så teit som... osv. Så jeg forstår de som trollet eneste måten å få litt oppmerksomhet på . Anonymkode: e935c...59d 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #2 Skrevet 14. september 2020 At man "troller" iblant er for å sette et tema på spissen og for å provosere folk til å bli engasjerte, sure, sinte og "krenket" på egne eller andres vegne..som jo er veldig enkelt med noen temaer her på KG Anonymkode: 8f1c5...1a0
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #3 Skrevet 14. september 2020 Jeg skjønner det ikke. Hva trenger du responsen til en haug med fremmede på nett etter? Anonymkode: b2d97...b9d
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #4 Skrevet 14. september 2020 Men det er jo ikke alt som er lov å "trolle" om her heller. Fordi det som ikke er korrekte meninger blir moderert eller fjernet. Det er mye sensur her også. Anonymkode: 8f1c5...1a0 1
Støvsugerør Skrevet 14. september 2020 #5 Skrevet 14. september 2020 Hvorfor innbiller folk seg at det skjer trolling på KG? Bare fordi dere får vondt langt oppi av å lese et innlegg så betyr ikke det at det er noe galt med innlegget når lettkrenka sveklinger reagerer på det.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #6 Skrevet 15. september 2020 Det har vel kanskje med oppmerksomhet å gjøre også. Hvist jeg skriver noe helt borti natta, så er det mange som reagerer og trollet er fornøyd. Anonymkode: aba76...844
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå