Gå til innhold

Jeg skjønner hvorfor noen troller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da får de respons.  Det er kun de mest særeste eller villeste trående som blir kommentert  . Og det skal være av typen  mannen min lå med fettern min mens jeg var hjemme med mine 8 barn osv.  Og viss folk til nød svarer er det frekke svar . Som Google det. Eller du er så teit som... osv.   Så jeg forstår  de som trollet eneste måten å få  litt  oppmerksomhet  på . 

Anonymkode: e935c...59d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At man "troller" iblant er for å sette et tema på spissen og for å provosere folk til å bli engasjerte, sure, sinte og "krenket" på egne eller andres vegne..som jo er veldig enkelt med noen temaer her på KG

Anonymkode: 8f1c5...1a0

Skrevet

Jeg skjønner det ikke. Hva trenger du responsen til en haug med fremmede på nett etter?

Anonymkode: b2d97...b9d

Skrevet

Men det er jo ikke alt som er lov å "trolle" om her heller. Fordi det som ikke er korrekte meninger blir moderert eller fjernet. Det er mye sensur her også.

Anonymkode: 8f1c5...1a0

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor innbiller folk seg at det skjer trolling på KG? Bare fordi dere får vondt langt oppi av å lese et innlegg så betyr ikke det at det er noe galt med innlegget når lettkrenka sveklinger reagerer på det. 

Skrevet

Det har vel kanskje med oppmerksomhet å gjøre også. Hvist jeg skriver noe helt borti natta, så er det mange som reagerer og trollet er fornøyd.

Anonymkode: aba76...844

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...