Gå til innhold

Få "større" penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har penis innenfor normalen, i det lavere skiktet. Han har stort hode og bra teknikk, og klarer fint å gi meg orgasme i misjonæreren. Men han tenner også på tanken om å ha en mye større kuk, ta meg bakfra etc.. Og det ville ikke vært meg imot (selv om vi også gjør mye forskjellig gøy!). 

Jeg har ikke tatt opp sleeve etc så langt. Vet ikke om han vet hva det er. Men han har snakka om at noe som det kunne "vært spennende". 

Noen som har erfaring med hva som kan funke? Drømmen er jo at dette gir ham nytelse også. 

Anonymkode: 77196...7fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste metode for å la deg få oppleve en større kuk er at du har deg med en mer velutstyrt mann. Kanskje han har lyst til å se på til og med. Jeg har møtt flere par med denne fantasien, synes du kan foreslå det for han.

Anonymkode: 48d99...455

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste metode for å la deg få oppleve en større kuk er at du har deg med en mer velutstyrt mann. Kanskje han har lyst til å se på til og med. Jeg har møtt flere par med denne fantasien, synes du kan foreslå det for han.

Jeg har hatt sex med velutstyrte menn. Ingen er likevel så sexy som han jeg er med. Og han er virkelig ikke noen kandidat for cockold, han er veldig sjalu 😄

• Liker 2
Skrevet

Be han begynne med jelqing. Ingenting å tape på å prøve 

Anonymkode: 4e5d0...03a

Skrevet (endret)

Vi gikk for en fantasi versjon! 😃

Wereables fra bad dragon! 😃 Funker fint for oss. 

Endret av SlemUlv
skriveleif
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt sex med velutstyrte menn. Ingen er likevel så sexy som han jeg er med. Og han er virkelig ikke noen kandidat for cockold, han er veldig sjalu 😄

Jeg har var med et par der mannen var av den sjalu typen. Kona hadde visst pressa han til å godta det etter jeg og hun allerede hadde møttes for sex via tinder, han ville ikke se på så forlot pent leiligheten deres hver gang jeg kom over.

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har var med et par der mannen var av den sjalu typen. Kona hadde visst pressa han til å godta det etter jeg og hun allerede hadde møttes for sex via tinder, han ville ikke se på så forlot pent leiligheten deres hver gang jeg kom over.

Sånt kommer ikke jeg til å holde på, ingen skal presses til åpent forhold via utroskap. Hvis vi velger å åpne opp forholdet vil uansett ikke kuken være noe kriterium jeg velger flere menn etter. 

• Liker 4
Skrevet
25 minutter siden, SlemUlv skrev:

Vi gikk for en fantasi versjon! 😃

Wereables fra bad dragon! 😃 Funker fint for oss. 

Wow, kult 😃

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Be han begynne med jelqing. Ingenting å tape på å prøve 

Ifølge det o store internet funker det ikke og kan dessuten skade penis...

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge det o store internet funker det ikke og kan dessuten skade penis...

Det funker. Må bare gjøres skikkelig og over tid. Ser ikke resultater etter to uker... 😊

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det funker. Må bare gjøres skikkelig og over tid. Ser ikke resultater etter to uker... 😊

Det er farlig.

• Liker 2
Skrevet

Penishylse er det beste alternativet hvis man markant skal øke størrelsen på penis. Finnes penishylser som øker omkretsen med 66% og lengden med mye som sitter bra på. Gjør litt research først for å finne en bra, og ikke gå for de billigste versjonene. Balle strap er lurt å ha, siden da holder den seg stramt på under hvert samleie.

Et tipps. Husk å sjekk innvendig dybde på hylsen at den matcher med hans lengde på penis. Dama kommer alltid med den på og jeg får også orgasme med den på. Minuset er at jeg ikke spruter inni henne da, men da slipper hun å ligge med papir i trusen etterpå.😄

Anonymkode: 00e67...d3b

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Sånt kommer ikke jeg til å holde på, ingen skal presses til åpent forhold via utroskap. Hvis vi velger å åpne opp forholdet vil uansett ikke kuken være noe kriterium jeg velger flere menn etter. 

Er ikke utroskap hvis du får han til å si ja til det.

Anonymkode: c90f5...eb7

Skrevet

Finn deg en somalier Ts 🤣

Anonymkode: 15fd8...a6a

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje verdt å prøve en gang i det minste, kuken bør uansett være eneste kriterium, ellers kan du risikere å gjøre typen virkelig sjalu.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finn deg en somalier Ts 🤣

Anonymkode: 15fd8...a6a

Må nok bli bongo fra kongo. Somaliere er mindre enn nordmenn.

• Liker 4
Skrevet

Kan ikke folk svare på det TS spør om? Istedenfor å komme med tull om å presse mannen til å være med på ting han ikke vil? 😮 

Hun er ikke ute etter en annen mann! 

• Liker 8
Skrevet

Vil ikke sleeve føles som kondom? At man ikke føler nærhet? 

Anonymkode: e56aa...ea9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...