Gå til innhold

Høst/vintersko 2020, tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen tips til noen gode høst/vintersko? På sommeren går jeg stort sett i joggesko/Vans. Trenger noen sko som er behagelige, men også tåler en skvett vann. Går som regel med bukse/jeans, men ikke alle jeans jeg har er veldig stramme i ankelen (føler det ser ofte lutt dumt ut). 
Tips?

Anonymkode: 9cbda...086

Skrevet

Synes det er vanskelig selg. Har du sjekka ut Storo fra zerozshoes? 

Anonymkode: b4b7e...a8d

Skrevet

Velg sko som er fôret, som har god såle slik at de ikke er glatte å gå med, og velg sko som har litt høyde på skaftet så slipper du å fryse på anklene eller få snø oppi skoen. 

Anonymkode: 04837...28e

Skrevet

Nettopp kjøpt Skethers sine vintersko for damer (svarte med pelskant oppe. Vanntette og varmtforede. Veeeldig gode å gå med 🥰)

Anonymkode: 57bbd...b5c

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp kjøpt Skethers sine vintersko for damer (svarte med pelskant oppe. Vanntette og varmtforede. Veeeldig gode å gå med 🥰)

Anonymkode: 57bbd...b5c

Hvor kjøpte du disse?

Skrevet

Jeg bor i Bergen, og min erfaring er at det bare er goretex som tåler en skvett vann. Jeg har kjøpt flere sko som har tex-membran, men som ikke er goretex, og det holder ikke selv med ørten runder impregnering. 

Jeg ser etter minst ankelhøyde, godt mønster under skoen, litt for eller plass til ullsåle nedi, og helst goretex. Det er forferdelig vanskelig å finne noe som har alt det.. 

Ecco har noen fine sko som har goretex også, men skorter innimellom på mønsteret, synes jeg. 

Anonymkode: 43f0e...487

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...