MiniMjau Skrevet 14. september 2020 #1 Skrevet 14. september 2020 Da tar jeg ansvar og oppretter tråd for dette programmet jeg har gledet meg til så lenge! Har sett episode1 på Dplay til morrakaffen. Det er bare å glede seg! Skal ikke si noe mer, for det går vel på TV ikveld .. 2
MiniMjau Skrevet 14. september 2020 Forfatter #2 Skrevet 14. september 2020 Ganske underholdende program:)) for et roterom!!! 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #3 Skrevet 20. september 2020 Er det kommet ut flere episoder? Ramla bare tilfeldig innom hos Kåss da jeg surfa på tv'n her en kveld. Anonymkode: 5cb6f...3a8 1
MiniMjau Skrevet 20. september 2020 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2020 Vett ikke hvilke dager det går på TV, men på dplay(abo) ligger det to episoder.
Tantadi Skrevet 20. september 2020 #5 Skrevet 20. september 2020 Herlig program! Og Else blir jo aldri feil 😄 2
Matas Skrevet 21. september 2020 #6 Skrevet 21. september 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det kommet ut flere episoder? Ramla bare tilfeldig innom hos Kåss da jeg surfa på tv'n her en kveld. Anonymkode: 5cb6f...3a8 Ikke på linær TV. Det går hver mandag 21.30 på TV-Norge
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #7 Skrevet 21. september 2020 Episoden med Jon "Kopperud" Almaas er festlig, men også ganske slitsomt å se på. Anonymkode: 927c3...eea 4
MiniMjau Skrevet 21. september 2020 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Episoden med Jon "Kopperud" Almaas er festlig, men også ganske slitsomt å se på. Anonymkode: 927c3...eea Ja, den ligger på dplay da. Kanskje ikke alle som har tilgang der?
Gjest Malika Skrevet 21. september 2020 #9 Skrevet 21. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Episoden med Jon "Kopperud" Almaas er festlig, men også ganske slitsomt å se på. Anonymkode: 927c3...eea Unødvendig episode. Han hadde jo ikke det rotete i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #10 Skrevet 21. september 2020 Helt åpenbart sat Clas O sponser men syns det er dårlig med P. Står kanskje «advarsel» om produktplassering på starten av hver episode.. Anonymkode: 170fd...d25 4
MiniMjau Skrevet 22. september 2020 Forfatter #11 Skrevet 22. september 2020 Det er jo ingen hemmelighet at hun er sponset av Clas, hun har jo gjort mange oppdrag for dem. Synes det diskret antrekksbyttet er vel så mistenksomt. Ankommet i pen kjole(sponsa?), og vipps så har hun jeans og t-skjorte. 6
Humas Skrevet 22. september 2020 #12 Skrevet 22. september 2020 Synes det er mer interressant med deltakerne enn programlederen. 'Hoarding' synes jeg er så ille. Å oppbevare noe i 10 år i en garasje uten å vite hva som er der, og likevel ville beholde så mye.. Kan yenke meg en sesong med 'vanlige' personer, da kan det bli som det er i de amerikanske programmene. Da må hun ha med en psykolog også. Litt fasinerende også, at det er så mange av dem. 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #13 Skrevet 22. september 2020 Jeg blir litt stressa av at Synnøve i hver episode skal påpeke at "nå må de forte seg å rydde, for det er nå hun er her, og nå har de dårlig tid!" Det gjør det ikke til et hyggelig program å se på. Anonymkode: 4a823...d25 14
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #14 Skrevet 22. september 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir litt stressa av at Synnøve i hver episode skal påpeke at "nå må de forte seg å rydde, for det er nå hun er her, og nå har de dårlig tid!" Det gjør det ikke til et hyggelig program å se på. Anonymkode: 4a823...d25 Hun er litt sånn stressa og smånebbete Anonymkode: 5ffe6...494 14
Mperle Skrevet 22. september 2020 #15 Skrevet 22. september 2020 50 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg blir litt stressa av at Synnøve i hver episode skal påpeke at "nå må de forte seg å rydde, for det er nå hun er her, og nå har de dårlig tid!" Det gjør det ikke til et hyggelig program å se på. Anonymkode: 4a823...d25 Virker som om det skal ta 1 arb.dag, verken mer eller mindre..ref.samme antrekk ut dagen på kjendisene og dette rushet med å bli ferdig. Syns «interiørredaktørene» på Netflix er litt likt program men mer underholdene selv om det alltids er gøy å se hvordan norske kjendiser har det. I det andre programmet ser det også ut som at det kun tar 1 dag men det vises til seerne på en mindre hastig måte, vi får se planlegging og tanke bak organiseringen, gode tips etc.. Hvem tror dere forresten er med i de kommende programmene? Virker som at det er kjendiser som allerede er i «stab’en» til TVNorge som blir brukt til slike program, iallefall mer sannsynlig for at de har noe med TV Norge å gjøre enn ikke.. 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #16 Skrevet 23. september 2020 Ble ikke imponert her. Mye prating og fjas, lite om konkrete ryddetips. Mye mer spennende med Marie Kondo som har kategorier og teknikker. Anonymkode: 0f047...4d5 5
MiniMjau Skrevet 23. september 2020 Forfatter #17 Skrevet 23. september 2020 Ja, jeg må si meg litt enig, det er mye underholdning, litt kjendiskikking, og mye prat og skrål. Og litt lite konkrete og inspirerende ryddetips. Men sånn er det kanskje, når det skal gjøres tv-underholdning av det. Jeg hadde likt å se en ryddeserie som gikk mer det å faktisk gi slipp på ting, og følelsene rundt det. Hvorfor er det vanskelig. Følge en familie gjennom et lengre prosjekt....Men da er det vel ikke tv-underholdning for massene lengre!! 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #18 Skrevet 29. september 2020 Jon Almaas er skremmende lik sin egen karakter i side om side 😅 Anonymkode: 37586...ecb 7
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #19 Skrevet 29. september 2020 På 23.9.2020 den 16.11, MiniMjau skrev: Jeg hadde likt å se en ryddeserie som gikk mer det å faktisk gi slipp på ting, og følelsene rundt det. Hvorfor er det vanskelig. Følge en familie gjennom et lengre prosjekt....Men da er det vel ikke tv-underholdning for massene lengre!! Det er jo Marie Kondo sitt program. Se det, om du ikke har. Anonymkode: b806e...b04 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #20 Skrevet 29. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jon Almaas er skremmende lik sin egen karakter i side om side 😅 Anonymkode: 37586...ecb Really? Det lyyyser jo skuespill av han lang vei. Utrolig slitsom å se på. Dårlig humor har han også. Det at han hele tiden skulle gjøre andre ting, og liksom være "lat".. så tilgjort. Anonymkode: b806e...b04 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå