Gjest Gjest_linda_* Skrevet 22. juli 2005 #1 Skrevet 22. juli 2005 [FON T=Arial] Hei, giftet meg nu siste helg og vurdere å selge ¨min flotte maggie S. kjole. Kjolen trenger en rens innen salg og lurer på om noen kan anbefale et renseri i Oslo?
Tyren Skrevet 26. juli 2005 #2 Skrevet 26. juli 2005 Rens på timen på Storo senteret er jeg veldig fornøyd med. Husk at MS kjoler med krystaller ikke kan renses, men vaskes på 40 grader, gjerne flere ganger hvis den er veldig skitten
tøydukke Anna Skrevet 26. juli 2005 #3 Skrevet 26. juli 2005 Renset kjolen min hos Vika Rens, kjolen var veldig møkkete nederst og hadde noen små rødvinsflekker. Kjolen ser ut som den er ny etter rens! (P.s. kjolen min hadde masse glassperler, så det var flere renserier som ikke kunne rense den, men i Vika klarte de biffen!)
Gjest Soon Mrs S Skrevet 26. juli 2005 #4 Skrevet 26. juli 2005 Rens på timen på Storo senteret er jeg veldig fornøyd med. Husk at MS kjoler med krystaller ikke kan renses, men vaskes på 40 grader, gjerne flere ganger hvis den er veldig skitten ← Er det virkelig sant at den kan vaskes på 40 grader
Isola Skrevet 26. juli 2005 #5 Skrevet 26. juli 2005 Renset kjolen min hos Vika Rens, kjolen var veldig møkkete nederst og hadde noen små rødvinsflekker. Kjolen ser ut som den er ny etter rens! (P.s. kjolen min hadde masse glassperler, så det var flere renserier som ikke kunne rense den, men i Vika klarte de biffen!) ← Husker du hvor mye du betalte?
Bentebent Skrevet 27. juli 2005 #7 Skrevet 27. juli 2005 På skedsmo senteret på skedsmokorset er det et renseri som har spesialisert seg på brudekjoler. Mange renseri i Oslo området sender brudekjoler dit for rensing, i stede for å gjøre det selv. Vil tro det er billigere å gå direkte dit. For mer informasjon se på www.allrens.no
Tyren Skrevet 27. juli 2005 #8 Skrevet 27. juli 2005 Ja, men jeg hadde ikke tatt sjangsen på å gjøre det selv. Det er vist en skikkelig "møkkajobb" å stryke MS kjolene, så det er greit at proffe gjør det Den i vika hørtes veldig bra ut og billig. 500,- er jo "ingenting"
Bentebent Skrevet 27. juli 2005 #9 Skrevet 27. juli 2005 (endret) Ja, men jeg hadde ikke tatt sjangsen på å gjøre det selv. Det er vist en skikkelig "møkkajobb" å stryke MS kjolene, så det er greit at proffe gjør det ← Jeg mente ikke å gjøre det selv, men å gå til det renseriet på Skedsmo senteret selv, i stedet for at renseriet du leverer kjolen på sender den dit. Jeg vet at mange renseri rundt i hele Norge sender brudekjoler som er litt vanskelig dit (mye perler osv). Også mange brudesalonger som leier ut/selger kjoler anbefaler kundene å få renset kjolene der. Grunnen til at jeg vet det er at det er tanten min som driver det. Endret 27. juli 2005 av Bentebent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå