AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #1 Del Skrevet 13. september 2020 Nylig flyttet fra en liten plass, så nå er det mange muligheter. Hvilken dyrlege foretrekker dere? Er det forskjell på om det er noe alvorlig og det som er mer rutine? Tenker også litt på pris. Hvem er billigst? Anonymkode: ef3cb...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #2 Del Skrevet 14. september 2020 Jeg er veldig fornøyd med Bønes dyreklinikk. Jeg har testet ut veldig mange i Bergen og omegn, og er veldig fornøyd med å ha fått «dyrefastlege». På andre klinikker har jeg opplevd at du får en ny vetrinær hver gang du kommer, og at informasjonsflyten er begrenset, selv om det er ett pågående problem. Samt at det settes opp timer som en ikke har bedt om. Eller at vetrinærtimen blir en samtale, hvor en må komme tilbake til ny time for undersøkelse. Som både er tidkrevende og dobbelt så dyrt. Helt konkret valgte jeg dem etter å ha hørt at de er en liten klinikk som er gode på å se dyrene. Som også er min erfaring. Min vetrinær svært kompetent og varsome i håndteringen av dyrene mine. Opplever at timene er effektive uten at det blir forsøkt mersalg. Jeg har ikke reagert på pris der, men jeg vet det er billigste vetrinærklinikk er i Arna. Jeg har ikke prøvd de, siden jeg ble så fornøyd med Bønes. Anonymkode: 0615c...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #3 Del Skrevet 14. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig fornøyd med Bønes dyreklinikk. Jeg har testet ut veldig mange i Bergen og omegn, og er veldig fornøyd med å ha fått «dyrefastlege». På andre klinikker har jeg opplevd at du får en ny vetrinær hver gang du kommer, og at informasjonsflyten er begrenset, selv om det er ett pågående problem. Samt at det settes opp timer som en ikke har bedt om. Eller at vetrinærtimen blir en samtale, hvor en må komme tilbake til ny time for undersøkelse. Som både er tidkrevende og dobbelt så dyrt. Helt konkret valgte jeg dem etter å ha hørt at de er en liten klinikk som er gode på å se dyrene. Som også er min erfaring. Min vetrinær svært kompetent og varsome i håndteringen av dyrene mine. Opplever at timene er effektive uten at det blir forsøkt mersalg. Jeg har ikke reagert på pris der, men jeg vet det er billigste vetrinærklinikk er i Arna. Jeg har ikke prøvd de, siden jeg ble så fornøyd med Bønes. Anonymkode: 0615c...ad5 Kan jeg spørre hvilke dyrleger du har opplevd å ha samtale og ikke fått undersøkelse samtidig? Vil gjerne unngå de som prøver å suge ut mest mulig penger. Anonymkode: ef3cb...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abderitt Skrevet 14. september 2020 #4 Del Skrevet 14. september 2020 Vi er veldig fornøgd med Mastervet Gården Dyreklinikk. 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #5 Del Skrevet 14. september 2020 Jeg vil helst ikke henge ut noen, men kan hinte med de store kjededyreklinikkene Anonymkode: 0615c...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #6 Del Skrevet 14. september 2020 Har bare vært på Sandviken dyreklinikk i Bergen. Er veldig fornøyd. Anonymkode: 65d2c...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #7 Del Skrevet 14. september 2020 Jeg er veldig fornøyd med Myrbø. Bruker dem til stort og smått🐶 Anonymkode: 11138...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 14. september 2020 #8 Del Skrevet 14. september 2020 Bønes dyreklinikk, har katt. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 14. september 2020 #9 Del Skrevet 14. september 2020 Dyreklinikken på Tertnes, de har ct maskin og veterinær med master in Science grad (Ulf Erlandsen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #10 Del Skrevet 14. september 2020 4 hours ago, abderitt said: Vi er veldig fornøgd med Mastervet Gården Dyreklinikk. 🙂 Katten min har blitt operert av de to ganger. Flinke folk. Anonymkode: 1f6da...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #11 Del Skrevet 14. september 2020 5 timer siden, abderitt skrev: Vi er veldig fornøgd med Mastervet Gården Dyreklinikk. 🙂 Jeg vil ikke anbefale de. Totalt misfornøyd. Anicura ville jeg også styrt unna. Dyreklinikken Bergen vest, og Troll veterinærklinikk Askøy er jeg aller mest fornøyd med. Og jeg har vært maange steder flere ganger.. Anonymkode: 73502...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gåsemor Skrevet 15. september 2020 #12 Del Skrevet 15. september 2020 Spørs hva det gjelder. Enkelte dyreklinikker er bedre på andre typer sykdom/problemstillinger enn andre, og du vil få veldig mange ulike svar her Jeg ser over at samme dyreklinikk har fått både positivt og negativt f.eks. Hvis det bare gjelder vaksine ol. Kan du egentlig etter min mening gå til hvem som helst. Søker du bare informasjon eller er det en reell problemstilling nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 15. september 2020 #13 Del Skrevet 15. september 2020 Dyreklinikken Bergen Vest og Anicura Bergen Sør har jeg gode erfaringer med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #14 Del Skrevet 16. september 2020 On 9/14/2020 at 5:38 PM, C-girl said: Dyreklinikken på Tertnes, de har ct maskin og veterinær med master in Science grad (Ulf Erlandsen) De har kjøpt en grad på nettet som ikke fins 😅🙈😂 fatter ikke at De får holde på ,ed det der tullet..... Anonymkode: 0b59f...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #15 Del Skrevet 16. september 2020 Hun her er utrolig faglig dyktig. Vet om mange som har fått veldig god hjelp i vanskelige saker hos henne. Hun kan nok være litt for ærlig og direkte, men en egenskap jeg setter stor pris på. Hun setter ikke i gang behandlinger uten at hun har tro på at det vil være langvarig suksessfulle og for det beste for dyret. https://www.anicura.no/dyresykehuset-bergen-nord/vare-medarbeidere/veterinarer/dorthe-hansen/ Anonymkode: 73e3c...6a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå