Gå til innhold

Full tenning på høye menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det slik 😇 møter mange menn, men liker dem høyeste, ofte. Fin høyde er fra 188 til 210, og jeg er selv 178. Høres dumt ut men slik er det. Hva er din høyde? Føler at alle er lavere 🤔

Anonymkode: cbf6b...274

• Liker 1
Skrevet

Gjennomsnittshøyden i Norge på menn er 179 cm. Hvor har du det at alle er "lave"?

Anonymkode: b3bf1...b38

• Liker 1
Skrevet

Har ikke du lagt ut dette tidligere?

Anonymkode: 2dcfc...5c7

Skrevet

Og damer bør være under 150 og under 50 kilo... Fornøyd nå?🙄

Anonymkode: c4896...b96

• Liker 2
Skrevet

Finnes det virkelig noen som blir sure for å bli avvist pga høyde? voks opp da mann!😅

Skrevet

Helt enig. Korte menn er veldig turn-off!

Anonymkode: b3e6b...a3b

Skrevet

Er selv 164. For meg er andre karaktertrekk enn høye viktig. Tipper jeg kunne være åpen for 165-190, avhengig av personlighet og bredde:)

• Liker 1
Skrevet

Det ideelle er at mannen er et hode høyere enn dama. TS er unormalt høyt som dame så da er det klart hun søker en unormalt høy mann.

Anonymkode: a1c50...63d

• Liker 2
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

jeg er selv 178.

Da er du ikke en dame

Anonymkode: 2f537...cb7

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor denne evinnelige diskusjonen om høyde? 

Det er helt greit at du ikke liker lave menn, akkurat like greit som at noen menn ikke liker høye damer. Det er nok av høye menn, så om du ønsker å dele livet med en høy mann så får du lete blant dem.

Anonymkode: 24b9e...975

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det slik 😇 møter mange menn, men liker dem høyeste, ofte. Fin høyde er fra 188 til 210, og jeg er selv 178. Høres dumt ut men slik er det. Hva er din høyde? Føler at alle er lavere 🤔

Anonymkode: cbf6b...274

Som mann på 178 cm har jeg alltid endt opp med høye kvinner. Hvorfor velge meg fremfor en høyere fyr?

Ikke vet jeg 😉. Er en fyr i jevnt godt humør, godt likt, lyttende og tilstede, intelligent, lenger utdannelse, velkledd, trener mye styrke, 100 kg +, slank og uvanlig velutstyrt. Selv tenker jeg ikke særlig over høyden til meg selv, andre menn eller kvinner. Jeg reagerer dog på høye menns paradoksale tro på at deres høyde og utseende skal ha sammenheng med deres maskulinitet, deres intelligens og posisjon. Jeg merker at mange av disse raskt blir frustrerte når de gjennomskues. Reaksjonen er ofte passiv aggresjon, og noen faktisk og mer åpen med sin aggresjon. Stusselige. Det fungerer ikke. Men hvis de finner trøst i at det fungerer i hverdagen i kontakt med andre, for all del. I dagens samfunn tenker jeg høyde som faktor svekkes. Monogamiet også. Dette medfører at kvinner erfarer at de kan velge ut fra ulike faktorer. Ikke få kvinner har en idee om høy mann, og en lavere velutstyrt maskulin elsker. Fasaden er jo viktig. Det beste av to verdener? TS, du hadde vært en gjennomsnittelig høy kvinne i min slekt. Så, voldsomt høy er du ikke.

Anonymkode: 908d5...9f5

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som mann på 178 cm har jeg alltid endt opp med høye kvinner. Hvorfor velge meg fremfor en høyere fyr?

Ikke vet jeg 😉. Er en fyr i jevnt godt humør, godt likt, lyttende og tilstede, intelligent, lenger utdannelse, velkledd, trener mye styrke, 100 kg +, slank og uvanlig velutstyrt. Selv tenker jeg ikke særlig over høyden til meg selv, andre menn eller kvinner. Jeg reagerer dog på høye menns paradoksale tro på at deres høyde og utseende skal ha sammenheng med deres maskulinitet, deres intelligens og posisjon. Jeg merker at mange av disse raskt blir frustrerte når de gjennomskues. Reaksjonen er ofte passiv aggresjon, og noen faktisk og mer åpen med sin aggresjon. Stusselige. Det fungerer ikke. Men hvis de finner trøst i at det fungerer i hverdagen i kontakt med andre, for all del. I dagens samfunn tenker jeg høyde som faktor svekkes. Monogamiet også. Dette medfører at kvinner erfarer at de kan velge ut fra ulike faktorer. Ikke få kvinner har en idee om høy mann, og en lavere velutstyrt maskulin elsker. Fasaden er jo viktig. Det beste av to verdener? TS, du hadde vært en gjennomsnittelig høy kvinne i min slekt. Så, voldsomt høy er du ikke.

Wow, snakk om å lyse av usikkerhet. Du hadde lett passert rett forbi meg uten de største betenkeligheter. Og jeg er ikke opptatt av høyde. 

Anonymkode: 0dee1...17e

• Liker 1
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Da er du ikke en dame

Anonymkode: 2f537...cb7

?

Anonymkode: 6202b...e4a

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

?

Anonymkode: 6202b...e4a

Amasone? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...