AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #1 Skrevet 13. september 2020 Mensen er mellom en og to uker forsinket. Tok en test i dag, men vanskelig å se om den hadde utslag, så tenkte å kjøpe en ny til uka og teste på nytt. Når fortalte dere til kjæresten at dere mistenkte graviditet? Har holdt på å si det flere ganger i dag, men er så redd for at jeg ikke er gravid og at jeg da skal skuffe han unødvendig. Har derfor ikke funnet riktig anledning å si det. Ønsker derfor å høre når dere andre her inne fortalte om mistanken eller om dere ventet til dere var helt sikre. Anonymkode: 1201b...ebb
Tesss Skrevet 13. september 2020 #2 Skrevet 13. september 2020 Ta en til test så snart som mulig, så er du sikker. Så kan du overraske han skikkelig Hadde jeg gjort ihvertfall 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #3 Skrevet 13. september 2020 Hm, er ikke det rart at testen ikke gir utslag så lenge etter ikm? Anonymkode: 477c1...a2b
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #4 Skrevet 13. september 2020 Om mensen er en til to uker forsinket og du ikke får positiv test, er du nok ikke gravid. Anonymkode: 77223...01c
Drizzt Skrevet 13. september 2020 #5 Skrevet 13. september 2020 Fortalte med en gang jeg fikk positiv test. Jeg synes ikke det er moro å skape forventninger som kanskje fører til skuffelse ved å si at jeg mistenker .... Bedre å være sikker
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #6 Skrevet 13. september 2020 Det ble en veldig svak strek nr. 2, nesten så man ikke kunne se den(så litt usikker på om det kanskje bare er gjenskinn av streken man får om man er gravid). Siden det ikke ble to skikkelige streker så tror jeg egentlig ikke at jeg er gravid, men etter å ha lest litt her inne så virker det som at den testen jeg har brukt er vanskelig å avlese dersom det er tidlig i svangerskapet. Så da ønsker jeg å kjøpe en annen test for å sjekke om det er noe utslag på den eller ei. Men er nok veldig redd for at det kun er ønsketenking. Derfor jeg er usikker på om jeg skal fortelle det til kjæresten. Vil gjerne vite hva andre har gjort som har vært i samme situasjon. Anonymkode: 1201b...ebb
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #7 Skrevet 13. september 2020 Kjøpte test sammen og han var i ett annet rom mens jeg tok testen og vi snakket gjennom døren. Ikke fan av å tisse med andre i rommet. Så på testen sammen. Jeg klarte tilogmed og ikke smugtitte når jeg var alene på do! Vårt barn, vår spenning og vår venting. Anonymkode: de70b...cfa 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #8 Skrevet 13. september 2020 2 minutter siden, Drizzt skrev: Fortalte med en gang jeg fikk positiv test. Jeg synes ikke det er moro å skape forventninger som kanskje fører til skuffelse ved å si at jeg mistenker .... Bedre å være sikker Takk for svar. Er akkurat det jeg er redd for å gjøre. Anonymkode: 1201b...ebb
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #9 Skrevet 13. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte test sammen og han var i ett annet rom mens jeg tok testen og vi snakket gjennom døren. Ikke fan av å tisse med andre i rommet. Så på testen sammen. Jeg klarte tilogmed og ikke smugtitte når jeg var alene på do! Vårt barn, vår spenning og vår venting. Anonymkode: de70b...cfa Haha, tydelig at dere ikke var prøver i flere år ihvertfall. Så skjønt og naivt. Anonymkode: 77223...01c
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #10 Skrevet 13. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Haha, tydelig at dere ikke var prøver i flere år ihvertfall. Så skjønt og naivt. Anonymkode: 77223...01c Så nedlatende du var i kveld, da. Anonymkode: 0b609...b6f 8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #11 Skrevet 13. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte test sammen og han var i ett annet rom mens jeg tok testen og vi snakket gjennom døren. Ikke fan av å tisse med andre i rommet. Så på testen sammen. Jeg klarte tilogmed og ikke smugtitte når jeg var alene på do! Vårt barn, vår spenning og vår venting. Anonymkode: de70b...cfa TS Det hørtes veldig koselig ut, men tror ikke jeg takler å vente på svaret på en test sammen med han. Bedre for meg å ta en test først og dersom den er positiv kan jeg vise den til han. Tror han kommer til å bli veldig stresset, så unner han ikke unødvendig stress og bekymring. Anonymkode: 1201b...ebb
Amatariel Skrevet 13. september 2020 #12 Skrevet 13. september 2020 Forteller det ikke til ham før jeg har en digital test å vise frem. Det betyr at jeg ofte har fått svak strimmelstrek et par dager og dermed skjønt det, før jeg tar en digitale og virkelig blir sikker. Syns det er gøy å overraske ham 😄 Mannen min har ikke peiling på når jeg har EL en gang, så han henger ikke med på testeperiodene.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #13 Skrevet 13. september 2020 Min mann er med på hele prosessen. El tester, potensielle symptomer, roper til ham gjennom badet om testen er positiv eller negativ. Syns hele denne prosessen er veldig stressende og syns det er urettferdig at det er kun jeg som skal ha det stresset fordi jeg er kvinne. Jeg krever egentlig litt at han deltar og viser interesse. Han ønsker jo barn og det krever jo litt innsats, noe jeg tenker er like mye hans ansvar. Anonymkode: cad29...319 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #14 Skrevet 14. september 2020 Mannen fikk vite det med en gang. Anonymkode: e5322...1e1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #15 Skrevet 14. september 2020 Her var ikke mannen hjemme, men på skole i Sverige. Hentet han på togstasjonen og viste han testen, da han hadde satt seg inn i bilen. Vi ville få hjelp dersom jeg ikke ble gravid den mnd, etter flere år med prøving. Jeg tok tre tester for å være helt sikker på at jeg var gravid. To hjemme og en på legekontoret Anonymkode: e51bf...5e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå