AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #1 Skrevet 13. september 2020 Jeg har akkurat spist og satte tallerken inn i oppvaskmaskinen med en gang, MED EN GANG! Så, jenter, ikke alle på en gang er dere snille... Anonymkode: fcbc5...bf8 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #2 Skrevet 13. september 2020 Gratulerer. Vil du ha en medalje? Anonymkode: 3ca00...894 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #3 Skrevet 13. september 2020 Du er av den nyere generasjonen som krever medalje for å eksistere også eller? Anonymkode: 4aa33...c3e 5
Sokkar Skrevet 13. september 2020 #6 Skrevet 13. september 2020 (endret) Håper du vi vil kjempe og sloss om deg? Endret 13. september 2020 av Sokkar 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. september 2020 #8 Skrevet 13. september 2020 Næmmen, så flink du er 😅
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #10 Skrevet 13. september 2020 Seriøst, det burde du ha med i Tinderprofilen din! Og jeg tuller ikke engang! Du er sjelden! Anonymkode: 8d589...dc2
Bix Skrevet 13. september 2020 #11 Skrevet 13. september 2020 (endret) Førstesiden i VG imorgen: HELE NORGE JUBLER ETTER AT TALLERKEN BLE SATT INN I OPPVASKMASKIN. FULL FOLKEFEST I OSLO OG BERGEN. GRATULASJONER STRØMMER INN FRA UTLANDET. Og Dagbladet: TALLERKENHELTEN HYLLES OVER HELE VERDEN. JENTER OG KVINNER I ALLE ALDRE SENDER NAKENBILDER. Finansavisen: Sjokkoppgang for verdensøkonomien etter tallerkenepisoden. Vi har aldri sett maken, sier økonomieksperter. Pluto-nytt: Jordboer satte inn rund gjenstand i ukjent maskin. Universet går amok. Endret 13. september 2020 av Bix 8
Djungelvrål Skrevet 13. september 2020 #12 Skrevet 13. september 2020 6 minutter siden, Bix skrev: Førstesiden i VG imorgen: HELE NORGE JUBLER ETTER AT TALLERKEN BLE SATT INN I OPPVASKMASKIN. FULL FOLKEFEST I OSLO OG BERGEN. GRATULASJONER STRØMMER INN FRA UTLANDET. Og Dagbladet: TALLERKENHELTEN HYLLES OVER HELE VERDEN. JENTER OG KVINNER I ALLE ALDRE GÅR AMOK. Finansavisen: Sjokkoppgang for verdensøkonomien etter tallerkenepisoden. Vi har aldri sett maken, uttaler finansministeren. Og noen uker etter i SEogHØR; Tallerkenmannen snakker ut! Slik ble livet etter at jeg jeg satte tallerkenen inn i oppvaskmaskinen. Frierbrevene strømmer inn!😂 7
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #13 Skrevet 13. september 2020 Så flink du er, sønnen min! Husker det som det var i går at du var et spedbarn, men du vokser til <3 Anonymkode: ed51e...7b9 2
Jean-Jaques Skrevet 13. september 2020 #14 Skrevet 13. september 2020 26 minutter siden, Bix skrev: Førstesiden i VG imorgen: HELE NORGE JUBLER ETTER AT TALLERKEN BLE SATT INN I OPPVASKMASKIN. FULL FOLKEFEST I OSLO OG BERGEN. GRATULASJONER STRØMMER INN FRA UTLANDET. Og Dagbladet: TALLERKENHELTEN HYLLES OVER HELE VERDEN. JENTER OG KVINNER I ALLE ALDRE SENDER NAKENBILDER. Finansavisen: Sjokkoppgang for verdensøkonomien etter tallerkenepisoden. Vi har aldri sett maken, sier økonomieksperter. Pluto-nytt: Jordboer satte inn rund gjenstand i ukjent maskin. Universet går amok. Nei. Korona reglene brytes.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #15 Skrevet 13. september 2020 Hold motivasjonskurs og bli rik. Slik klarte jeg å finne den indre styrken til å sette tallerken i maskinen. lær deg teknikken du også Anonymkode: 9765a...046 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #17 Skrevet 13. september 2020 Jeg leste om en mann som hadde bygget en hel karriere rundt sin manglende evne til å sette tallerkenen (eller var det koppen) inn i oppvaskmaskinen. Som rådgiver for andre menn for at de skulle unngå å bli skilt slik han ble😂 Kanskje du skal starte en foredragsturne?😅 Anonymkode: 1d421...5d8
Gjest Emet Skrevet 14. september 2020 #18 Skrevet 14. september 2020 Du burde ikke skryte av det....nå veit vi jo at lista er fryktelig lav! Bedre å late som du er lat men med potensiale 😄 (fleiper med deg bare)
WonderWomaan Skrevet 14. september 2020 #19 Skrevet 14. september 2020 4 timer siden, Bix skrev: Førstesiden i VG imorgen: HELE NORGE JUBLER ETTER AT TALLERKEN BLE SATT INN I OPPVASKMASKIN. FULL FOLKEFEST I OSLO OG BERGEN. GRATULASJONER STRØMMER INN FRA UTLANDET. Og Dagbladet: TALLERKENHELTEN HYLLES OVER HELE VERDEN. JENTER OG KVINNER I ALLE ALDRE SENDER NAKENBILDER. Finansavisen: Sjokkoppgang for verdensøkonomien etter tallerkenepisoden. Vi har aldri sett maken, sier økonomieksperter. Pluto-nytt: Jordboer satte inn rund gjenstand i ukjent maskin. Universet går amok. Åh herregud! Jeg dør!! Hahahahahaha!! Denne er så bra at jeg vurderer henge dette på veggen innrammet. 100% seriøs nå.
Bix Skrevet 14. september 2020 #20 Skrevet 14. september 2020 11 minutter siden, WonderWomaan said: Åh herregud! Jeg dør!! Hahahahahaha!! Denne er så bra at jeg vurderer henge dette på veggen innrammet. 100% seriøs nå. Tusen takk; det skader aldri med et lite, spontant smil - også her i forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå