Gå til innhold

Akkurat spist og satte tallerkenen inn i oppvaskmaskinen MED EN GANG, jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat spist og satte tallerken inn i oppvaskmaskinen med en gang, MED EN GANG! Så, jenter, ikke alle på en gang er dere snille...

Anonymkode: fcbc5...bf8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer. Vil du ha en medalje?

Anonymkode: 3ca00...894

• Liker 2
Skrevet

Du er av den nyere generasjonen som krever medalje for å eksistere også eller?

Anonymkode: 4aa33...c3e

• Liker 5
Skrevet (endret)

Håper du vi vil kjempe og sloss om deg? 

Endret av Sokkar
  • Liker 1
Skrevet

👏🙌

Anonymkode: 03401...832

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Næmmen, så flink du er 😅

Skrevet

Seriøst, det burde du ha med i Tinderprofilen din! Og jeg tuller ikke engang! Du er sjelden!

Anonymkode: 8d589...dc2

Skrevet (endret)

Førstesiden i VG imorgen:

HELE NORGE JUBLER ETTER AT TALLERKEN BLE SATT INN I OPPVASKMASKIN. FULL FOLKEFEST I OSLO OG BERGEN. GRATULASJONER STRØMMER INN FRA UTLANDET.

Og Dagbladet:

TALLERKENHELTEN HYLLES OVER HELE VERDEN. JENTER OG KVINNER I ALLE ALDRE SENDER NAKENBILDER.

Finansavisen:

Sjokkoppgang for verdensøkonomien etter tallerkenepisoden. Vi har aldri sett maken, sier økonomieksperter.

Pluto-nytt:

Jordboer satte inn rund gjenstand i ukjent maskin. Universet går amok.

:tongue:

Endret av Bix
  • Liker 8
Skrevet
6 minutter siden, Bix skrev:

HELE NORGE JUBLER ETTER AT TALLERKEN BLE SATT INN I OPPVASKMASKIN. FULL FOLKEFEST I OSLO OG BERGEN. GRATULASJONER STRØMMER INN FRA UTLANDET.

Og Dagbladet:

TALLERKENHELTEN HYLLES OVER HELE VERDEN. JENTER OG KVINNER I ALLE ALDRE GÅR AMOK.

Finansavisen:

Sjokkoppgang for verdensøkonomien etter tallerkenepisoden. Vi har aldri sett maken, uttaler finansministeren.

Og noen uker etter i SEogHØR;

Tallerkenmannen snakker ut!  Slik ble livet etter at jeg jeg satte tallerkenen inn i oppvaskmaskinen.  Frierbrevene strømmer inn!😂

• Liker 7
Skrevet

Så flink du er, sønnen min! Husker det som det var i går at du var et spedbarn, men du vokser til <3

Anonymkode: ed51e...7b9

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, Bix skrev:

Og Dagbladet:

TALLERKENHELTEN HYLLES OVER HELE VERDEN. JENTER OG KVINNER I ALLE ALDRE SENDER NAKENBILDER.

Finansavisen:

Sjokkoppgang for verdensøkonomien etter tallerkenepisoden. Vi har aldri sett maken, sier økonomieksperter.

Pluto-nytt:

Nei. Korona reglene brytes.

Skrevet

Hold motivasjonskurs og bli rik. Slik klarte jeg å finne den indre styrken til å sette tallerken i maskinen. lær deg teknikken du også 

Anonymkode: 9765a...046

• Liker 1
Skrevet

Jeg leste om en mann som hadde bygget en hel karriere rundt sin manglende evne til å sette tallerkenen (eller var det koppen) inn i oppvaskmaskinen. Som rådgiver for andre menn for at de skulle unngå å bli skilt slik han ble😂

Kanskje du skal starte en foredragsturne?😅

Anonymkode: 1d421...5d8

Skrevet

Du burde ikke skryte av det....nå veit vi jo at lista er fryktelig lav! Bedre å late som du er lat men med potensiale 😄 (fleiper med deg bare)

Skrevet
4 timer siden, Bix skrev:

Og Dagbladet:

Finansavisen:

Pluto-nytt:

Åh herregud! Jeg dør!! Hahahahahaha!! Denne er så bra at jeg vurderer henge dette på veggen innrammet. 100% seriøs nå.

Skrevet
11 minutter siden, WonderWomaan said:

Åh herregud! Jeg dør!! Hahahahahaha!! Denne er så bra at jeg vurderer henge dette på veggen innrammet. 100% seriøs nå.

Tusen takk; det skader aldri med et lite, spontant smil - også her i forumet.:nordvesta:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...