Gjest Lilleulv Skrevet 22. juli 2005 #1 Skrevet 22. juli 2005 Jeg har flytta, og for første gang meldt flytting til folkeregisteret. Før har jeg bodd her og der og studert, men har hatt folkeregistrert adresse hos mamma og pappa. Men nå lurer jeg på hvem jeg må melde flytting til? Jeg har meldt til posten og folkeregisteret, og selvfølgelig sendt ut sånne adresseendrings-meldinger. men det jeg lurer på er om folkeregisteret melder videre til noen? bilen min f.eks, vognkortet står jo på gamle adressen. kommer ikke på andre ting, men er det flere jeg bør melde til, eller fikser folkeregisteret det viktigste?
Gjest Rhoswen Skrevet 22. juli 2005 #2 Skrevet 22. juli 2005 Mange ting skjer automatisk nå, bedrifter har jevnlig sjekk mot forlkeregisteret og plukker opp endringer der. Hvis du har meldt endring til Folkeregisteret samt alle kreditorer, banken din, og venner og fam, seff, så er det vel ikke noe særlig mer som er av viktighet. Med mindre du venter post fra et legekontor eller sånne ting utenom.
Lizzie Skrevet 22. juli 2005 #3 Skrevet 22. juli 2005 Bank, forsikring, skole, jobb, trygdekontoret ol. Gå gjennom regningene dine fra det siste året, da skulle du nok finne de fleste som trenger adresseoppdatering fra deg
Gjest LoisLane Skrevet 22. juli 2005 #4 Skrevet 22. juli 2005 Nei, ikke gjør det, da får du jo bare flere regninger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå