Cata Skrevet 13. september 2020 #1 Skrevet 13. september 2020 Hjelp... Jeg hører så mye bra om merket Hoka. For et par år siden prøvde jeg en sko av det merket og fant ut at den ikke passet min fot i det hele tatt. Den ble selvsagt ikke kjøpt. I sommer prøvde jeg bare for moro skyld en sko til og den satt som støpt og var superlett, men de hadde ikke min størrelse i butikken. Dust som jeg er så trodde jeg jeg skulle huske modellen men akk.... Samme butikk hadde inne en i model Clifton og rett størrelse som jeg fikk prøve. Den var god, men ikke så god som den første jeg prøvde i den butikken. Clifton virket som om den hadde mindre dropp og dessuten mindre støtte for fotbuen enn den jeg likte best. Basert på farge så mistenker jeg at den jeg likte var modellen som kalles Arahu, men farge er ikke mye å sikte etter. Kan heller ikke gå tilbake til butikken og spørre for jeg prøvde mens jeg var på ferie... Er det noen her som kan gi meg et tips om hva jeg egentlig prøvde, basert på beskrivelsen "mer dropp" og "bedre støtte for fotbuen" sammenliknet med Clifton så jeg i det minste vet hva jeg bør spørre etter i fremtidig jakt.
Leo Skrevet 13. september 2020 #2 Skrevet 13. september 2020 Jeg vurderer dem selv, men jeg har brukt så utrolig mye penger på "fantastiske" sko som viser seg å ikke være så fantastiske for meg at jeg avventer litt. Imidlertid har jeg funnet mye og nyttig informasjon om Hoka sine sko her.
Cata Skrevet 13. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2020 Takk @Leo . Skal definitivt ta en titt på den siden. Inntrykket mitt er at det er såpass mange modeller at ikke alle butikker har alle modeller inne. Jeg var jo en ultimat dust som ikke merket meg modellen til den skoen som var god på foten om enn for liten, men hjelper ikke å angre på det nå. Har planer om å gjenoppta jogging når jeg er hjemme fra ferie, men skal vel mye til for å finne en sko som utkonkurrerer min Mizuno Prophecy, men Hoka'ene er betydelig lettere merket jeg.
Bloms Skrevet 14. september 2020 #4 Skrevet 14. september 2020 Jeg kjøpte selv clifton. Men har hørt at bondi har mer demping. Sålen er litt tykkere der. Ellers er den lik clifton
Cata Skrevet 14. september 2020 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2020 Det ble en Clifton. Fant ikke Bondi i min størrelse. Dvs. de hadde en men det var "wide" modell og selv om jeg skryter av å ha brede føtter så var de i overkant brede. Virker som "halve landet" er utsolgt for Hoka, så jeg konkluderte med at Clifton var gode nok for mitt bruk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå