AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #1 Skrevet 13. september 2020 Hallo Etter appens beregning er jeg 14+4 i dag, og kjenner masse bobling, sommerfugler eller et eller annet nede, inni ved skambenet. Kan det være baby eller er det for tidlig? Er jo mye oppblåst også. Med nr 1 kjente jeg i uke 16, 17 tror jeg.. Anonymkode: 592d7...a4f
Mhairi Skrevet 13. september 2020 #2 Skrevet 13. september 2020 Jeg kjente det du beskriver på samme tidspunkt i graviditeten. Kjente det best hvis jeg lå i senga, som noen merkelige bobler.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #3 Skrevet 13. september 2020 1 minutt siden, Mhairi skrev: Jeg kjente det du beskriver på samme tidspunkt i graviditeten. Kjente det best hvis jeg lå i senga, som noen merkelige bobler. Ja er hvis jeg ligger liksom. Ligger på sofaen 😊 kult om det er babyen hehe Anonymkode: 592d7...a4f 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #4 Skrevet 13. september 2020 Nei, det er ikke for tidlig. Ikke så vanlig, men ikke umulig. Anonymkode: b0a43...9f6 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #5 Skrevet 13. september 2020 Ikke helt uvanlig som andregangsmamma å kjenne det tidlig😁 Jeg gjorde også det ca i uke 14 med nr 2. Anonymkode: da154...fcc
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #6 Skrevet 13. september 2020 Ojj da er det kanskje det jeg tror det er da 😍❤️ Anonymkode: 592d7...a4f
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #7 Skrevet 14. september 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hallo Etter appens beregning er jeg 14+4 i dag, og kjenner masse bobling, sommerfugler eller et eller annet nede, inni ved skambenet. Kan det være baby eller er det for tidlig? Er jo mye oppblåst også. Med nr 1 kjente jeg i uke 16, 17 tror jeg.. Anonymkode: 592d7...a4f Du kjenner babyen vett Absolutt ikke for tidlig! Jeg kjente med sikkerhet nr 1 i uke 15, da hadde jeg vel lurt et par uker allerede. Nr to kjente jeg første gang uten tvil 11+2. Ingenting annet kiler meg nedi lysken omtrent altså. Den kilingen var svært velkjent. Måtte vel og merke legge meg ned og kjenne etter så tidlig. Bobler har jeg fortsatt, 2,5 år siden fødsel, så luft kjennes tidvis svært lik ut som ordentlige spark. så akkurat lufta er kanskje vanskelig å skille. Men sånn kiling og stryking på innsiden derimot, den er utvilsomt noen som kommer borti Første kjentes i starten helt ut som om noen tegnet inni meg med en syltynn penn. Definitivt ikke luft 😛 Anonymkode: 280ed...a6d
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #8 Skrevet 14. september 2020 Det var i uke 14 jeg også kjente noe jeg verken har kjent før eller senere. En ørlett fjæraktig kiling bak skambeinet. Jeg velger å tro at det var babyen, i og med at det ikke er umulig, selv om det ikke er så vanlig. Anonymkode: 60b19...517
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå