vesla1985 Skrevet 13. september 2020 #1 Skrevet 13. september 2020 Jeg tenker å omskolere meg. Er førskolelærer i utgangspunktet, har jobbet 2 år i bofellesskap ett år som assistent og et år som miljøterapaut. I og med at en ikke kan jobbe som miljøterapeut lenger vurderer jeg helsefag . Har vg1 helse og sosial og håper jo at eg kan bruke det og gå rett på vg 2 evt? samtidig lurte eg på om det er mulig å skrive av noe av det eg har jobbet for å korte ned læretiden?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #2 Skrevet 13. september 2020 Jeg har tatt helsefag over 1 år nå, en dag i uka. Du må bare finne en skole som har denne linja. Jeg tok det på AOF. Anonymkode: 7dacd...4b6 1
vesla1985 Skrevet 13. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt helsefag over 1 år nå, en dag i uka. Du må bare finne en skole som har denne linja. Jeg tok det på AOF. Anonymkode: 7dacd...4b6 Takk for tips. sitter å ser litt nå har et helt år på å bestemme meg, men må bare få gjort noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå