Hilde Skrevet 22. juli 2005 #1 Skrevet 22. juli 2005 (endret) Probat På tide med en ny morotskjorte, men hvem skal jeg velge..? (Jeg vurderer Grete Flode, Nå er det dags, Kast ut fendern eller Elg i rekordvarme.) Endret 22. juli 2005 av Newt
*M* Skrevet 22. juli 2005 #2 Skrevet 22. juli 2005 Synes Grete Flode var morsom. Men et lite spørsmål, hvordan er størrelsene? Kunne tenkt meg å bestille noe selv.
Hilde Skrevet 22. juli 2005 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2005 Jeg syns også Grete Flode egentlig er morsomst, men så kler jeg gult så dårlig.. Jaja, får se om jeg tar den, så lenge jeg er litt brun går det fint. Størrelsene er helt vanlige, jeg bruker m til vanlig, og m hos Probat.
Gjest hamster Skrevet 22. juli 2005 #5 Skrevet 22. juli 2005 Jeg har Hamster på helium. Har ikke vært inne og titta i det siste, men mannen har Elg i rekordvarme - den er jo morsom. Grete Flode også. Nei, hm... det ble vanskelig å gi tips! Har de "Svinesund - ett sted går grensen" fortsatt? Den er jo utrolig morsom!
birgitte242 Skrevet 22. juli 2005 #6 Skrevet 22. juli 2005 Hvis jeg skulle velge, måtte det selvfølgelig blitt: Har du røyka sokka dine eller?
Gjest Dilla Skrevet 22. juli 2005 #7 Skrevet 22. juli 2005 Tviler du virkelig på dette? Vålenga - du er min religion - en av en million.............
*M* Skrevet 22. juli 2005 #8 Skrevet 22. juli 2005 Har noen av dere prøvd å betale? Jeg får ikke betalt jeg,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå