Gå til innhold

Søke stilling som sesonghjelp i butikk jeg tidligere har fått avslag på fast stilling i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I januar søkte jeg på en 100% stilling i butikk. Jeg kom til intervju, men fikk ikke jobben. Nå søker samme butikk etter sesongansatte til høysesongen frem mot jul. Jeg vurderer å søke. Det er en butikk jeg gjerne vil jobbe i og det står at det er mulighet for videre ansettelse etter nyttår. Jeg tenker at om jeg får et bein innafor som sesongansatt og de er fornøyd med jobben jeg gjør har jeg kanskje en sjans for fast stilling videre. Er dette realistisk å tenke? Eller bør jeg bare droppe det?

Anonymkode: 08c43...39e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å prøve. Du kom så langt som til intervju sist, altså var du aktuell for dem. At en annen ble valgt, betyr bare at den personen var bedre kvalifisert, ikke at ikke du også er kvalifisert. 

Skrevet

Jeg ville prøvd på nytt, men ville ha nevnt at jeg var på intervju der tidligere i søknaden.

Anonymkode: ba149...448

Skrevet

Bare å søke. Jeg søkte to ganger som tilkallingsvikar et sted, fikk jobben (men da 100%) når jeg søkte tredje gang. Var på intervju alle gangene :)

Anonymkode: f9bd1...0a9

Skrevet

Ja, prøv på nytt og skriv at du HSR vørt på intervju hos dem!

Anonymkode: e3068...70e

Skrevet

Synes absolutt du bør søke! Hvis du har vært til intervju før, så har du jo absolutt vært aktuell for de. En søknad skader jo ikek, iallfall. Det verste som kan skje er jo at du får et nei, men da har du iallfall prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...