AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #1 Skrevet 13. september 2020 Hvordan var dagene dine før fødsel? Var det noe spesielt du merket som var annerledes eller kom det brått på? Nye type smerter, energinivå, føleser etc?? Hilsen utålmodig førstegangs! Anonymkode: ce0fc...a2e
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #2 Skrevet 13. september 2020 Ingenting. Og jeg prøvde å overtolke alle signaler. Tidlig om morgenen startet riene av seg selv, 5 dager overtid. Anonymkode: 8cb78...984
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #3 Skrevet 13. september 2020 Jeg skjønte samme uka at jeg skulle føde den uka. Var før termin, men bare hadde det på følelsen. Ble så tungt å eksistere plutselig og fikk smått menssmerter etterhvert. Kjente meg igjen i dyrefødslene jeg har sett, med tanke på at "mor" alltid blir så rastløs og ser ut som hun har det veldig ubehagelig ut i dagene før fødsel. Sa til mannen at "Jeg føder denne uka" når jeg våknet en morgen. Fødte to dager etterpå. Førstegangs. Anonymkode: 8bc0b...5b8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #4 Skrevet 13. september 2020 Helt jævlig. Alt var vondt og ubehagelig. Sov ikke. Var helt utslitt. Slimproppen rakk å gå 2 ganger på en uke. Hadde rier kun om natten 3 netter i forkant. Gråt meg inn til sykehuset for sjekk (var 1 uke over) og ble lagt inn for igangsettelse. Ble så absolutt ikke slik jeg hadde sett for meg. Anonymkode: 1a97b...7e0
Anjatapinjata Skrevet 13. september 2020 #5 Skrevet 13. september 2020 Merket ikke stort. Hadde veldig vannete utflod rundt termin. Var å badet dagen før fødselen satte igang 😊
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #6 Skrevet 13. september 2020 Merket lite før maseriene/kynnere startet 1,5 dag før jeg reiste inn på sykehuset. Ryddet hjemme og i hagen, bar rundt på tunge ting. Anonymkode: b64fa...990
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #7 Skrevet 13. september 2020 Første gang hadde jeg veldig løs mage kvelden før, og en tegningsblødning morgenen etter noen timer før riene startet. Andre gang hadde jeg ingen nye tegn før fødselen startet. Jeg hadde noen episoder med maserier som ble regelmessige, men ga seg når jeg la meg og noen små blødninger fra flere uker før fødselen. Anonymkode: d092c...ad6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #8 Skrevet 13. september 2020 Før begge fødslene, fikk jeg forstoppelse 2 eller 3 dager før fødsel 🙈😅 så det var første før-tegnet med begge Anonymkode: 1bdbd...1c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå