Kenelz Skrevet 13. september 2020 #1 Skrevet 13. september 2020 Her så kom bekkenplager, ømme bryster, stikk i livmoren, kvalme og oppkast - Tok en graviditet test for å forsikre meg selv og fastlegen at jeg IKKE var gravid da jeg skulle til legen senere i uken.. Ble positiv den testen 😂 Trodde bare jeg var dødssyk! Hva med dere? 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #2 Skrevet 13. september 2020 To av gangene: det vanlige med brystspreng, småkvalme i noen dager før mens skulle kommet. Testet og det var positivt som jeg egentlig visste det skulle bli. En annen gang: plutselig kjente jeg masse sparking i magen. Da var jeg 17-18 uker på vei og hadde ikke merket noen ting. Anonymkode: 00207...37a
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #3 Skrevet 13. september 2020 Uteblitt mens etpar dager, så tok en test for å være sikker på at det bare var en tilfeldighet. Da var jeg gravid Anonymkode: b585e...95d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #4 Skrevet 13. september 2020 Kjente det på kroppen bare, var bare 3mnd siden jeg tok abort, så bare visste det liksom... Anonymkode: 21af2...19a
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #5 Skrevet 13. september 2020 Usikker på når mensen skulle komme. Hadde fått mye kviser, så kjøpte test. «Visste jo at den ikke kom til å bli positiv», mensen var nok rett rundt hjørnet. Jeg tok testen, snudde meg og dusjet. Så ikke på den, og gikk ut til kjæresten og sa «du kan få se på den, det er garantert ikke noe». Han sa så «jeg vet ikke hvordan en test ser ut engang». Svarte med at to streker er gravid, en er ikke. Fikk da et «eeehmm.. det er to men den er veldig svak». Løp inn på badet, og den var IKKE svak. Bare ikke like sterk som kontrollstreken🤪 Det var ikke planlagt, og vi gikk mye frem og tilbake. Men nå skal vi beholde, så får vi bare vente å se om den holder seg der. Anonymkode: 6f9fd...c78
tussi84 Skrevet 13. september 2020 #6 Skrevet 13. september 2020 (endret) Mensen kom ikke. Har vanligvis lange sykluser på 38 dager. Det har hendt at den har vært litt senere, men tenkte at jeg skulle ta en test for moro når det hadde gått 45 dager. Hadde lite tro på positivt resultat, men den var klar positiv. Jeg hadde også lite matlyst noe som har gått igjen alle gangene jeg har vært gravid. Endret 13. september 2020 av tussi84
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #7 Skrevet 14. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: To av gangene: det vanlige med brystspreng, småkvalme i noen dager før mens skulle kommet. Testet og det var positivt som jeg egentlig visste det skulle bli. En annen gang: plutselig kjente jeg masse sparking i magen. Da var jeg 17-18 uker på vei og hadde ikke merket noen ting. Anonymkode: 00207...37a Brystspreng?🤔 Anonymkode: 974b7...a20
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #8 Skrevet 14. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: To av gangene: det vanlige med brystspreng, småkvalme i noen dager før mens skulle kommet. Testet og det var positivt som jeg egentlig visste det skulle bli. En annen gang: plutselig kjente jeg masse sparking i magen. Da var jeg 17-18 uker på vei og hadde ikke merket noen ting. Anonymkode: 00207...37a jeg har prøvd men jeg greier altså ikke å dy meg hvor tjukk må man være fra før av for å ikke merke at man er 18 uker gravid? 😅 og litt rart at man har gått glipp av hva, minst 3-4 mensperioder? jeg blir helt satt ut når jeg hører om folk som tror de må bæsje og så kommer det en unge ut og sånne historier som dette 😂 Anonymkode: d1e08...08c 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #9 Skrevet 14. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brystspreng?🤔 Anonymkode: 974b7...a20 ja de revna vel sidelengs neri akersælva da!! poff, sa're! Anonymkode: d1e08...08c 1
Flamme Skrevet 14. september 2020 #10 Skrevet 14. september 2020 Merket at puppene mine plutselig så fine og runde ut... Og da skjønte jeg at noe var galt!
Flamme Skrevet 14. september 2020 #11 Skrevet 14. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg har prøvd men jeg greier altså ikke å dy meg hvor tjukk må man være fra før av for å ikke merke at man er 18 uker gravid? 😅 og litt rart at man har gått glipp av hva, minst 3-4 mensperioder? jeg blir helt satt ut når jeg hører om folk som tror de må bæsje og så kommer det en unge ut og sånne historier som dette 😂 Anonymkode: d1e08...08c Trenger ikke å være tjukk. Jeg fikk ikke gravidmage før i uke 30. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #12 Skrevet 14. september 2020 4 minutter siden, Flamme skrev: Merket at puppene mine plutselig så fine og runde ut... Og da skjønte jeg at noe var galt! Haha🤣 Anonymkode: 9e41e...a46
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #13 Skrevet 14. september 2020 Hadde hatt ubeskyttet sex siden sist mens, og hadde sex på EL dato. Dagen før ventet mens merket jeg at kroppen var litt snderledes enn hca den pleier rett før mens, tok test og jepp, positiv 😊 Ble utrooolig trøtt og kvalm, viste seg å være tvillinger. Anonymkode: 9f8ea...515
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #14 Skrevet 14. september 2020 Første: Følte meg veldig oppblåst over flere dager. Andre: Ingen ting, men mensen var forsinket så tok en test likevel (endte dessverre i MA, hadde en dårlig følelse fra første dag) Tredje: Hadde hatt omgangssyken, innså at jeg følte meg uggen mange dager etter at jeg var frisk. Fjerde: Ingen ting. Tok en test, tenkte etter ett minutt at det var dust å ta testen siden den kom til å bli negativ likevel. Men var visst en svak strek likevel (10 dpo) Anonymkode: cf664...a16
Marisana Skrevet 14. september 2020 #15 Skrevet 14. september 2020 Jeg var så trøtt. Helt utslitt før klokka to, og segneferdig da middagen var ferdig. Så fikk jeg ømme pupper, noe jeg aldri har ellers, og følte meg oppblåst. Tok en test den dagen jeg skulle få mensen, og den testen var positiv
asterix Skrevet 14. september 2020 #16 Skrevet 14. september 2020 Alle barna mine er planlagt, så tok en test dagen etter at mensen skulle kommet. Hadde ingen symptomer.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #17 Skrevet 14. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg har prøvd men jeg greier altså ikke å dy meg hvor tjukk må man være fra før av for å ikke merke at man er 18 uker gravid? 😅 og litt rart at man har gått glipp av hva, minst 3-4 mensperioder? jeg blir helt satt ut når jeg hører om folk som tror de må bæsje og så kommer det en unge ut og sånne historier som dette 😂 Anonymkode: d1e08...08c Jeg hadde menslignende blødninger, og var fremdeles normalt slank (58 kg - bmi 21) da legen oppdaget mitt andre svangerskap i uke 16-17. Man behøver hverken være feit eller dum for å ikke merke graviditet. Anonymkode: d55f9...0d4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå