Gå til innhold

Ting med monogram/logo i bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med bryllupsplanleggingen, og har laget et monogram som skal gå igjen i sentrale elementer som invitasjon, takkekort o.l. 

Men i tillegg har jeg lyst på penner, sjokolader og servietter med monogrammet, har noen av dere erfaring med hvor dette fås kjøpt? Monogrammet har jeg i bilde-fil på pc. 

Sjokolader og penner finner jeg jo på reklame-sider, men da må jeg enten kjøpe 1000 penner/5000 sjokolader, eller så blir stykkprisen ganske høy. Jeg ser for meg å kjøpe 50-100 av hver. Penner trenger jeg for noe av opplegget, det skal liksom ikke være promoteringspenner 😅 Blir bare mer gjennomført med egne penner til formålet. 

Tips til hvor jeg kan få tak i små kvantum til greie priser? 🤞 Kom gjerne med egne erfaringer. 

Anonymkode: 14844...5e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det er veldig Harry, med mindre du faktisk får laget et servise med samme monogram og du bor på en diger herregård med en velstående slekt hvor slikt er helt normalt.  

Men du kan kontakte selskapene og høre om du får et bedre pristilbud, eventuelt kontakte mindre leverandører som ikke annonserer med salg på nett. 

Anonymkode: f8440...051

• Liker 20
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker det er veldig Harry, med mindre du faktisk får laget et servise med samme monogram og du bor på en diger herregård med en velstående slekt hvor slikt er helt normalt.  

Men du kan kontakte selskapene og høre om du får et bedre pristilbud, eventuelt kontakte mindre leverandører som ikke annonserer med salg på nett. 

Anonymkode: f8440...051

Det må du gjerne tenke, for jeg har verken herregård eller planer om servise med monogrammet 😊 

Takk for tips, jeg har ikke tenkt på å spørre om bedre pristilbud, så det kan jo være verd å sjekke ut 👌

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan var det her relevant? Sånn seriøst.

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Anoia skrev:

Takk, jeg har kikket litt her inne,foreløpig bare på sjokolade 😅 Veldig usikker om jeg kan gå ut fra at sjokoladen er god, men det kan kanskje være en løsning å bestille en liten porsjon for å prøvesmake 😄

Skrevet

Får kjøpt servietter hos www.sanoj.no :)

Anonymkode: 988f9...8fd

Skrevet
11 timer siden, Nightcrawler skrev:

Hvordan var det her relevant? Sånn seriøst.

Tenker det er litt relevant fordi de fleste gjester fort kan tenke at dette er sløsete, harry, lite miljøvennlig osv. Da tar man et litt mer informert valg. så og si :) 

Anonymkode: 990b1...071

• Liker 9
Skrevet

Slikt er vel bare gøy (i mangel av bedre ord) for brudeparet? 

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, MarianneE skrev:

Unøvendig kommentar. Sist jeg sjekket så arrangerer vel ikke brudeparet bryllupet for gjestene. Så det viktigste er jo nettopp at dersom brudeparet synes dette er gøy og viktig for dem, så gjør de det selv om ingen av gjestene bryr seg. 

Anonymkode: 7d019...f7e

• Liker 2
Skrevet

Som gjest ville jeg synes dette var veldig gøy! Så ikke bry deg om enkelte negative :)

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker det er litt relevant fordi de fleste gjester fort kan tenke at dette er sløsete, harry, lite miljøvennlig osv. Da tar man et litt mer informert valg. så og si :) 

10 timer siden, MarianneE skrev:

Takk for innspill 😊 Om gjestene har negative tanker om innholdet i bryllupet vårt skal de selvfølgelig få mene det de vil, men forhåpentligvis holder de det for seg selv 😂 Alle som blir invitert kjenner oss godt, og vil se at dette er detaljer jeg virkelig setter pris på selv, og mange vil nok derfor se gleden i det. Økonomisk sløsing er det absolutt, men det står jeg inne for 😅

Det du (anonym) nevner om lite miljøvennlig klarer jeg ikke helt å sette meg inn i, da jeg uansett vil ha behov for både penner, servietter og sjokolade. For i vårt bryllup skal det absolutt være sjokolade 👍 Og da kan det like godt være personlig. Men av miljø- og økononihensyn er jeg opptatt av å få bestilt små nok kvantum, så vi ikke blir sittende med mer enn vi får bruk for 😊

Skrevet
16 timer siden, LillEve skrev:

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får kjøpt servietter hos www.sanoj.no :)

Anonymkode: 988f9...8fd

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unøvendig kommentar. Sist jeg sjekket så arrangerer vel ikke brudeparet bryllupet for gjestene. Så det viktigste er jo nettopp at dersom brudeparet synes dette er gøy og viktig for dem, så gjør de det selv om ingen av gjestene bryr seg. 

Anonymkode: 7d019...f7e

8 timer siden, LillEve skrev:

Som gjest ville jeg synes dette var veldig gøy! Så ikke bry deg om enkelte negative :)

Takk for både gode tips og fin støtte 🥰  Andre skal selvfølgelig få lov å mene at dette er både sløseri og harry, men det har ikke så mye å si for valget mitt. Fine servietter og liknende med monogram blir det uansett, da det passer perfekt med min personlighet🤩

• Liker 1
Skrevet

Er så tacky og selvopptatt at jeg ikke har ord.. men lykke til!

Anonymkode: 5aae1...89d

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er så tacky og selvopptatt at jeg ikke har ord.. men lykke til!

Anonymkode: 5aae1...89d

Du har fasiten på hvordan et bryllup bør være?

Hvordan gjorde du det? Servietter fra nille, papirduker, og pappservice? 

Anonymkode: 0b7a8...f0c

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg først hadde blitt sjokkert og deretter ikke klart og sluttet med å le dersom noen jeg kjenner hadde lagd penner med monogram til bryllupet sitt.

• Liker 9
Skrevet

Hva med klistremerker og innpakning til sjokoladen med monogram på? Jeg har i alle fall sett at etsy har en del fint å kle diverse med. Alternativt kjøpe maler og så får man det skrevet ut et annet sted. Da får du også nøyaktig den sjokoladen du foretrekker å ha😊

Anonymkode: 3d6cc...6eb

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har fasiten på hvordan et bryllup bør være?

Hvordan gjorde du det? Servietter fra nille, papirduker, og pappservice? 

Anonymkode: 0b7a8...f0c

Akkurat når det gjelder monogram på penner og sjokolade har hun det.

Skrevet

Takk for alle reflekterte og kloke svar 😅 Det er godt vi er ulike her i verden. Jeg har fått nok mange innspill nå på hvorvidt dette er kleint, harry eller ikke, så dere trenger igrunn ikke komme med flere innspill på akkurat dette 😅 Faktiske tips til nettsider er fremdeles nyttig 👌

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...