Gå til innhold

Har du en kles eller sko fetisj enten du er kvinne eller mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min liker å kle seg i nettingstrømper og dameoverdel. Det er veldig sexy på ham! Jeg elsker at han har det på. . 🥰

Han tenner også på høyhælte sko eller støvler på meg, og på at jeg går med tighte miniskjørt. Jeg har kjøpt et i latex bla. 

Anonymkode: e7874...df3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse fetisher, elsker hvite sokker, sex i treningstøy/ joggedresser etc. 

Anonymkode: 1510e...d7a

Gjest Paramount
Skrevet

Lyse utvaskede jeans som sitter tight hele veien ned til anklene. Fantastisk syn å se de deilige formene på de velskapte lårene og leggene, og de små skrukkene på baksiden av knærne. Var så heldig at jeg så senest i går ei dame bakfra når hun lente seg inn for å hente noe i baksetet av en bil. Et fantastisk glimt av noe aldeles uimotståelig vakkert! Jeg sender en takk til alle velskapte kvinner som bruker trange jeans, og gir oss menn hyggelige små inntrykk i løpet av en kjedelig hverdag. Heldigvis er det så utrolig mange kvinner som kler trange jeans.

Skrevet
På 14.9.2020 den 20.23, AnonymBruker skrev:

Ta på deg ridebukser eller MC-klær. Så passer støvletter rett inn. Ellers så er det jo ingen som bryr seg hvor lange sko du har. Spesielt på vinteren eller under buksa. På vinteren er det bare teit å se folk med lave sko gå og bli våt i snøen. 

Anonymkode: 0f82d...78e

Takk for tipset, jeg kjører ikke mc så gikk den muligheten😄 Jeg bruker helst klassiske damestøvletter under bukse hvis jeg skal Bevege meg mye ute. Liker best å ha støvletter på utsiden av bukse, da kommer min fetisj best frem, skjønner bare ikke hvorfor denne følelsen er så fantastisk. Flott at noen der ute ikke bryr seg så mye hva andre går med, er jo bare skotøy. 

Anonymkode: bab8b...f6f

• Liker 1
Skrevet

Nei,ingen fetisjer overhodet her. (Tror jeg...,mulig jeg har en uten å viten om at det er en fetisj da...)

Skrevet
10 hours ago, Paramount said:

Lyse utvaskede jeans som sitter tight hele veien ned til anklene. Fantastisk syn å se de deilige formene på de velskapte lårene og leggene, og de små skrukkene på baksiden av knærne. Var så heldig at jeg så senest i går ei dame bakfra når hun lente seg inn for å hente noe i baksetet av en bil. Et fantastisk glimt av noe aldeles uimotståelig vakkert! Jeg sender en takk til alle velskapte kvinner som bruker trange jeans, og gir oss menn hyggelige små inntrykk i løpet av en kjedelig hverdag. Heldigvis er det så utrolig mange kvinner som kler trange jeans.

Amen!

Alle kvinner kler trange jeans vil nå jeg si😍

Anonymkode: 1f3da...17b

• Liker 2
Skrevet
På 16.9.2020 den 9.47, Paramount skrev:

Godt beskrevet, enig at skinny jeans på damer er deilig å se på. Som du beskriver liker jeg også skrukkene på baksiden av buksa og at den sitter tight ned til anklene Jeg er svak for damer med Levis, dere får såå fin rumpe i Levis jeans😛Et syn hvor vi menn kan formen av kvinne bein, takk😉

• Liker 2
Skrevet
På 13.9.2020 den 19.12, AnonymBruker skrev:

Jeans fetisj ja😄 en spesiell type jeans som gjør det til din fetisj kanskje?

Jeg og, har en jeans fetish. Digger helt stramme jeans som sitter som pølseskinn på🤪😅 Liker også trange glinsende skinnbukser😊😅

Skrevet
På 13.9.2020 den 19.32, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er sexy med trange jeans som sitter stramt helt ned til anklene, spesielt svak for skinny Levis når det kommer til jeans fetisj. Har det selv Levis 710 og liker å bruke den ute er M da. Ingen som reagerer på det😁

Herlig å høre at menn også liker det😁  Hvilke størrelse går du i, så stramme som mulig😊👍

Skrevet
På 14.9.2020 den 18.22, AnonymBruker skrev:

Hva er så rart med det? Det er helt uforklarlig hvorfor jeg har det, men jeg har det. Jeg er kvinne og har en slik fetisj, jeg vet ikke om det er normalt eller ikke, men det er en del av meg.

Anonymkode: 246d8...d81

Helt normalt kjære deg😊👍

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Coachshinny skrev:

Herlig å høre at menn også liker det😁  Hvilke størrelse går du i, så stramme som mulig😊👍

Jeg kjøpte Levis 710 i str 32x34. Den passer perfekt. Liker ikke Herre Levis lommene er alt for store og sitter for langt ned delvis på låra. Dame varianten 710 der sitter baklommene høyere opp og er mindre. Det gir en mer spenstig look på rumpa når de sitter høyere opp. 
Jeg kjøpte den på Levis store og damen sa at det er en del menn som kjøper den varianten og Mile high. Deilig stretch i den også. Tror ikke folk reagerer så mye at jeg bruker damelevis😁... Se bilde på baklommer dame kontra herre Levis.
Damevarianten er mye finere enn herreVariant. Har faktiske sett noen få menn som har gått med damelevis som jeg har. Sikkert en del flere der ute også vil jeg tro. 

99651CF3-D6AE-460D-9616-42E010A83A5D.jpeg

A7A2DE3D-325B-44D0-8E9C-480BD7D31A34.jpeg

Skrevet
På 14.9.2020 den 20.12, AnonymBruker skrev:

Er du  kvinne eller mann?  Tror det er en noe kvinner i hvertfall som liker boots, skulle vært fler av dem. Jeg er mann og elsker synet av støvletter på damer. Har derfor skaffet meg et eget par. Elsker synet av å ha dem på meg og kjenne flisen av at de sitter stramt på leggen. Fantastisk følelse av å gå med dem ute. Det er en liten fetisj jeg har. 
Trist at klassiske damestøvletter Ikke kan være mote for menn også😄

Kvinne på 42 men det er ikke så mye klassiske støvletter, litt tøffere. 😁 

Anonymkode: 49b33...631

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte Levis 710 i str 32x34. Den passer perfekt. Liker ikke Herre Levis lommene er alt for store og sitter for langt ned delvis på låra. Dame varianten 710 der sitter baklommene høyere opp og er mindre. Det gir en mer spenstig look på rumpa når de sitter høyere opp. 
Jeg kjøpte den på Levis store og damen sa at det er en del menn som kjøper den varianten og Mile high. Deilig stretch i den også. Tror ikke folk reagerer så mye at jeg bruker damelevis😁... Se bilde på baklommer dame kontra herre Levis.
Damevarianten er mye finere enn herreVariant. Har faktiske sett noen få menn som har gått med damelevis som jeg har. Sikkert en del flere der ute også vil jeg tro. 

99651CF3-D6AE-460D-9616-42E010A83A5D.jpeg

A7A2DE3D-325B-44D0-8E9C-480BD7D31A34.jpeg

Wow, så kule😊👍 Har en lignende fra Levis, men den er mye trangere på. Har også den Mile High i str 25-32

• Liker 1
Skrevet

Svarte skinnbukser og latexbukser er litt sexy.

Anonymkode: fdceb...ce9

• Liker 3
Skrevet

I over 30 år har jeg blitt tent av synet av kvinner (som jeg finner attraktive, vel å merke) i lyseblå jeans, og blir mer tent av det enn om de hadde spradet rundt i bare trusa, så det er trygt å anta at det er en fetisj jeg har. 

Anonymkode: 16ebb...a4c

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

I over 30 år har jeg blitt tent av synet av kvinner (som jeg finner attraktive, vel å merke) i lyseblå jeans, og blir mer tent av det enn om de hadde spradet rundt i bare trusa, så det er trygt å anta at det er en fetisj jeg har. 

Samme her, bortsett fra at jeg har det slik på alle farger på jeans

Skrevet
17 minutter siden, frogger skrev:

Samme her, bortsett fra at jeg har det slik på alle farger på jeans

Heldig. :) Jeg kan også tenne litt dersom de er lysegrå, men bortsett fra det og lyseblått har ikke andre farger den samme effekten på meg, merkelig nok. 

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Heldig. :) Jeg kan også tenne litt dersom de er lysegrå, men bortsett fra det og lyseblått har ikke andre farger den samme effekten på meg, merkelig nok. 

Man kan ikke styre slikt dessverre

Skrevet
10 minutter siden, frogger skrev:

Man kan ikke styre slikt dessverre

Sant, det er som det er, ikke stort å gjøre med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...