Gå til innhold

Har du en kles eller sko fetisj enten du er kvinne eller mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk har ulike fetisjer. Ganske vanlig er kles eller sko fetisj. En del menn har har jeg sett at de har fetisj og liker å gå med damesko, hvorfor liker en å gå med hæler mm dere menn? 
Hva med damene, har dere noe klesfetisj?, kanskje ikke like lett med kles og sko fetisj da de kan bruke det meste allikevel. Hva er din klesfetisj😁😳?

Anonymkode: bab8b...f6f

Skrevet

De fleste menn liker strømper, thigh highs, skjørt. Men da er det kanskje ikke en fetisj.

Anonymkode: 057be...011

• Liker 2
Skrevet

De fleste menn liker strømper skjørt mm som du nevner på kvinner, men  jeg tenker da at en tar det selv i bruk. Ja det kan sikkert hende at noen menn liker å gå med skjørt strømper. Greia er at en må selv bruke noe som ikke er helt vanlig. 
Det er kanskje det som gjør det litt spennende å gå med siden det ikke er helt vanlig, tror jeg. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

De fleste menn liker strømper skjørt mm som du nevner på kvinner, men  jeg tenker da at en tar det selv i bruk. Ja det kan sikkert hende at noen menn liker å gå med skjørt strømper. Greia er at en må selv bruke noe som ikke er helt vanlig. 
Det er kanskje det som gjør det litt spennende å gå med siden det ikke er helt vanlig, tror jeg. 

Er nok ikke særlig mange menn som liker den typen ting. Definitivt under 10% av menn er interessert i å bruke skjørt og høye hæler.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok ikke særlig mange menn som liker den typen ting. Definitivt under 10% av menn er interessert i å bruke skjørt og høye hæler.

Det er ikke godt å si hvor stor prosent andel det er av menn som liker skjørt, hæler damestøvletter, strømper mm. Sikkert en del som bruker det hjemme, fåtall bruker dette synlig ute. Tipper at det er færre kvinner som som har fetisj, de kan bruke herreklær uten at folk reagerer. 
Hvordan ser dere på dem som har slike fetisjer som dette😄?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ei jeans fetisj. 

K

Anonymkode: 246d8...d81

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ei jeans fetisj. 

K

Jeans fetisj ja😄 en spesiell type jeans som gjør det til din fetisj kanskje?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeans fetisj ja😄 en spesiell type jeans som gjør det til din fetisj kanskje?

Nei, men jeg liker at de er trang. Se hvordan de sitter nedover beina mine. Følelsen av stoffet mot kroppen. Det får meg bare kåt. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er sexy med trange jeans som sitter stramt helt ned til anklene, spesielt svak for skinny Levis når det kommer til jeans fetisj. Har det selv Levis 710 og liker å bruke den ute er M da. Ingen som reagerer på det😁

• Liker 3
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, men jeg liker at de er trang. Se hvordan de sitter nedover beina mine. Følelsen av stoffet mot kroppen. Det får meg bare kåt. 

Sexy å høre, elsker kvinner som liker å gå med trange, trange jeans😍

• Liker 2
Skrevet

Hahaha, JEANS-fetisj?! Går det an?? Skikkelig festlig!

Jeg tror kun et fåtall av menn bruker dameklær, spesielt strømper eller strømpebukser, de er jo kjempeubehagelige å gå med:)

Det er en fin balanse mellom fetisj og fnis:)

Anonymkode: 70d83...0a6

• Liker 1
Skrevet

Mange kvinner som har flere titalls skopar. Ikke kom å si at det ikke er en fetish. Andre liker følelsen av å gå med tanga eller buksa inni rompesprekken. Eller bruke tanga på stranda og drar den godt inni rompa. 

Ellers er det mange jenter som blir litt ekstra tent når de bruker strømper under sex. Noen tar det også på seg når de onanerer alene. 

Anonymkode: 0f82d...78e

• Liker 3
Skrevet

Liker sovepose og dunjakker. 

Anonymkode: c9fd5...6f6

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mange kvinner som har flere titalls skopar. Ikke kom å si at det ikke er en fetish. Andre liker følelsen av å gå med tanga eller buksa inni rompesprekken. Eller bruke tanga på stranda og drar den godt inni rompa. 

Ellers er det mange jenter som blir litt ekstra tent når de bruker strømper under sex. Noen tar det også på seg når de onanerer alene. 

Tanga i rumpesprekken er flott, et bevisst valg av lite plagg, sikkert for å vise seg frem😍. Det var litt nytt for meg at noen jenter tenner på ha på nylon under sex, trodde det var mest menn som tente på å se damer ha på seg nylon. 
Tydeligvis en fetisj når enkelte damer tar på seg nylon når de onnanerer. Hærlig når damer gjør slikt for å gi seg mer nytelse. 

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Hahaha, JEANS-fetisj?! Går det an?? Skikkelig festlig!

Jeg tror kun et fåtall av menn bruker dameklær, spesielt strømper eller strømpebukser, de er jo kjempeubehagelige å gå med:)

Det er en fin balanse mellom fetisj og fnis:)

Anonymkode: 70d83...0a6

Hva er så rart med det? Det er helt uforklarlig hvorfor jeg har det, men jeg har det. Jeg er kvinne og har en slik fetisj, jeg vet ikke om det er normalt eller ikke, men det er en del av meg.

• Liker 4
Skrevet

Boots, elsker å gå med boots. 

Anonymkode: 49b33...631

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tenner på å dra buksa inn i rumpa. Jeg gjør ikke det så mye til vanlig, men når jeg skal masturbere så drar jeg den så langt opp som jeg kan. Glad jeg er anonym nå.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Boots, elsker å gå med boots. 

Anonymkode: 49b33...631

Er du  kvinne eller mann?  Tror det er en noe kvinner i hvertfall som liker boots, skulle vært fler av dem. Jeg er mann og elsker synet av støvletter på damer. Har derfor skaffet meg et eget par. Elsker synet av å ha dem på meg og kjenne flisen av at de sitter stramt på leggen. Fantastisk følelse av å gå med dem ute. Det er en liten fetisj jeg har. 
Trist at klassiske damestøvletter Ikke kan være mote for menn også😄

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du  kvinne eller mann?  Tror det er en noe kvinner i hvertfall som liker boots, skulle vært fler av dem. Jeg er mann og elsker synet av støvletter på damer. Har derfor skaffet meg et eget par. Elsker synet av å ha dem på meg og kjenne flisen av at de sitter stramt på leggen. Fantastisk følelse av å gå med dem ute. Det er en liten fetisj jeg har. 
Trist at klassiske damestøvletter Ikke kan være mote for menn også😄

Ta på deg ridebukser eller MC-klær. Så passer støvletter rett inn. Ellers så er det jo ingen som bryr seg hvor lange sko du har. Spesielt på vinteren eller under buksa. På vinteren er det bare teit å se folk med lave sko gå og bli våt i snøen. 

• Liker 1
Skrevet

Nylon strømper i nesten alle varianter og lengder, strømpebukser av noenlunde kvalitet, skjørt og treningstights. :sikle:

På damer ja, ikke på meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...