AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #1 Del Skrevet 13. september 2020 Tok en test for noen dager siden, da menstruasjonen var noen dager forsinket. Den var negativ. Nå har det gått over en uke og fortsatt ikke noe menstruasjon?! Hvor lang tid fra man evt. er blitt gravid går det til det vises på test? Kjenner jeg tenker på dette så mye og så gjerne ønsker at jeg skal være gravid, men føler meg heller ikke gravid og testen viste jo at jeg ikke var det. Kan dette stresset påvirke at menstruasjonen uteblir? Bør jeg bestille legetime for å finne ut hva som gjør at den ikke kommer dersom det trekker ut noen dager til? Anonymkode: 52bce...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk94 Skrevet 13. september 2020 #2 Del Skrevet 13. september 2020 Det er helt normalt, nylig sluttet på prevensjon? Jeg hadde en syklus på 42dager 5 måneder etter jeg sluttet på prevansjon. Normalt for meg er 25 dager syklus. Det har foreløpig bare skjedd en gang på 9måneder 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #3 Del Skrevet 13. september 2020 2 timer siden, frk94 skrev: Det er helt normalt, nylig sluttet på prevensjon? Jeg hadde en syklus på 42dager 5 måneder etter jeg sluttet på prevansjon. Normalt for meg er 25 dager syklus. Det har foreløpig bare skjedd en gang på 9måneder 😊 Sluttet for ca 4-5 mnd. siden, men den har vært jevnlig hele tiden. Men da kan det hende at syklusen plutselig har blitt ekstra lang denne gangen. Takk for svar. Anonymkode: 52bce...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå