Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en fyr som vil at jeg skal være naken enten bak rattet eller på passasjersiden. Er det lov? 

Anonymkode: 94640...632

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil han det???

Anonymkode: 0a211...f61

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i alle dager vil han det? Å det er blotting 

Anonymkode: 1a687...1a6

Skrevet

Her i distriktet er det kun tillatt hvis det er snakk om å kjøre en traktor. Det må da settes opp skilt som advarer andre..

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hørtes ut som en passe sjuk fyr som du passer greit med i og med at du seriøst vurderer det..

Anonymkode: cb9eb...955

• Liker 10
Skrevet

Det kan være brudd på veitrafikkloven §3, hvis han blir opphisset av at du kjører naken eller sitter på mens du er naken så har han ingenting i trafikken å gjøre. Du har heller ingenting i trafikken å gjøre hvis du går med på dette, en sjåfør skal være konsentrert og ikke sitte å tenke på farlige og perverse fetisher. 

Anonymkode: 37688...34c

• Liker 14
Skrevet

Nei, det er ikke lov.

Anonymkode: adb5c...e1b

• Liker 3
Skrevet
På 13.9.2020 den 16.35, AnonymBruker skrev:

Det kan være brudd på veitrafikkloven §3, hvis han blir opphisset av at du kjører naken eller sitter på mens du er naken så har han ingenting i trafikken å gjøre. Du har heller ingenting i trafikken å gjøre hvis du går med på dette, en sjåfør skal være konsentrert og ikke sitte å tenke på farlige og perverse fetisher. 

Anonymkode: 37688...34c

Ok. Kan man kjøre naken utenfor trafikken da?

• 1 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9/16/2020 den 13.57):

Ok. Kan man kjøre naken utenfor trafikken da?

Jeg kjører ofte naken på lengre turer i sommervarmen. Det er sunt og behagelig, og det er kun meg selv som kan bestemme over min egen kropp. 

Skrevet
ariks skrev (17 minutter siden):

Jeg kjører ofte naken på lengre turer i sommervarmen. Det er sunt og behagelig, og det er kun meg selv som kan bestemme over min egen kropp. 

Hva faen er "sunt" med å kjøre bil naken? Som om klær på kroppen er skadelig eller usunt på noe som helst vis.

Du må ha en skrue løs.

Anonymkode: 7c4b2...80c

• Liker 17
Skrevet

Jeg kjørte også naken i bilen en sommerdag. Skulle bare hjem fra stranda, gadd ikke kle på meg. 

Var deilig helt til jeg ble stoppa i kontroll. 

Anonymkode: 04cbb...d9f

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kjørte også naken i bilen en sommerdag. Skulle bare hjem fra stranda, gadd ikke kle på meg. 

Var deilig helt til jeg ble stoppa i kontroll. 

Anonymkode: 04cbb...d9f

😂😂😂

"Er det vognkortet du har mellom beina eller er du bare glad for å se meg?"

Anonymkode: 3e9c1...a46

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva faen er "sunt" med å kjøre bil naken? Som om klær på kroppen er skadelig eller usunt på noe som helst vis.

Du må ha en skrue løs.

Anonymkode: 7c4b2...80c

skjønner ikke at det er verd flere tusen i bot for å må kjøre naken... snakker om tull kan vel bare gå naken på kiwi da blir samma greia. 

Anonymkode: cc1b5...201

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

😂😂😂

"Er det vognkortet du har mellom beina eller er du bare glad for å se meg?"

Tror det der er fantasi. Flink til å fantasere disse mannfolka. 

Anonymkode: cc1b5...201

• Liker 3
Skrevet

Jeg var også praktisert nakenkjøring i perioder. Styrer med puppene og girer med glufsa.

• Liker 2
Skrevet

Lettkledd kvinne i reklame ved motorvei er ikke lov. Da kan du tenke selv om det er greit å kjøre naken i trafikken. 

Anonymkode: f97e3...e9c

• Liker 1
Skrevet

Vi kjører nakne om sommeren av og til. 

Anonymkode: 1145a...30a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2020 den 16.18):

Dater en fyr som vil at jeg skal være naken enten bak rattet eller på passasjersiden. Er det lov? 

Tror ikke det er noen regler som sier at det ikke er lov å kjøre naken, nei. 

Anonymkode: 455fc...cfe

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2020 den 16.18):

Det er ingen lovbestemmelse som sier at det å kjøre bil naken er ulovlig. Jeg ville imidlertid ikke anbefalt noen å kjøre bil naken, både av hygieniske årsaker og av hensynet til trafikksikkerheten. Andre trafikanter kan bli forstyrret av dette, og uhell kan skje

Anonymkode: 455fc...cfe

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...