Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale et bra merke?? Jeg sliter så fælt med å finne noen som er gode å påføre og som holder seg der det skal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sagt det mange ganger før, men make up store har de absolutt beste skyggene synes jeg!

Skrevet

Chanel!!!

Mange fine farger, lett å få pent og holder lenge!

Skrevet

Make up store? Hvor? hva?

Skal hvertfall sjekke ut Chanel når jeg skal ut å fly i august.. Takk for tips!

Skrevet

Jeg holder en knapp på Estee Lauder sine Pure Color øyenskygger. Sitter kjempebra og er en drøm å legge :)

Gjest gjest1
Skrevet

Synes de fleste av de såkalt dyre merkene sitter bra. Men Chanel er favoritten. Veldig gode skygger med nydelige farger. Se spesielt etter eskene med fire skygger i !!!

Skrevet

Estee Lauder er innmari gode merker på øyenskygge. Anbefales.

Skrevet

Make up store finnes i stavanger, oslo og bergen i hvert fall. Er egne butikker, så du finner dem ikke i vanlige parfymerier. Jeg er øyenskyggoman og har prøvd "alt", og disse er absolutt min favoritt. Og så finners de i vanvittig mange fine farger! (Skal visst alltid ha inne minst 150 forskjellige skyggefarger.)

Skrevet
Synes de fleste av de såkalt dyre merkene sitter bra. Men Chanel er favoritten. Veldig gode skygger med nydelige farger. Se spesielt etter eskene med fire skygger i !!!

Så nettopp disse på strawberrynet, men vil ikke kjøpe noe før jeg får sett ordentlig på dem.. Så bra ut.. Skal også ta en titt på Estee Lauder ja.. *notere, notere*

Make up store tror jeg ikke jeg får mulighet til å stikke innom på en stund og da får jeg heller prøve det senere. Hvor i Oslo ligger det?

Skrevet

Jeg er fra stavanger, så vet dessverre ikke hvor den ligger i oslo...

Gjest Gjest
Skrevet

Hører mange som skryter av Dior skyggene og(de eskene med 4-5 skygger i)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...