AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #1 Skrevet 13. september 2020 Hei! Hvilke fiskeprodukter som selges i dagligvarebutikker synes dere smaker best? Både produkter som er ren fisk og som er bearbeidet. Har ikke kjøpt så mye fersk/frossen ren fisk fra butikkene (da jeg har hatt tilgang på egenfisket), men tenker jeg vil begynne med det fordi det blir litt enklere for meg per dags dato. Har derfor ingen erfaring med ulike produkter med ren fisk, så trenger litt tips :) Gjerne også bearbeidede produkter (fiskekaker, fiskegrateng, fiskepinner o.l.). Anonymkode: afc35...934
little fairy Skrevet 13. september 2020 #2 Skrevet 13. september 2020 Er ikke så flink til å spise fisk selv. Men sjekk innhold av fisk. Finnes flere fiskekaker nå med 70-80% fisk i stedet for mye mindre.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #3 Skrevet 13. september 2020 30 minutter siden, little fairy skrev: Er ikke så flink til å spise fisk selv. Men sjekk innhold av fisk. Finnes flere fiskekaker nå med 70-80% fisk i stedet for mye mindre. Ja det er sant! Har blitt litt sjokka av å sjekke innholdet på enkelte produkter før fordi det var så lite fisk i😆 Anonymkode: afc35...934
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #4 Skrevet 13. september 2020 Jeg kjøper laks og røykt torsk på Rema, og er fornøyd med den. Ellers er jeg selvforsynt med sei, lyr og torsk. Av fiskeprodukter liker jeg best Lofoten sine produkter, fiskeboller, fiskekaker og 86% fiskeburgerne syns jeg er gode. Findus sin Fish&crisp bruker jeg også en del, utrolig lett å slenge i ovnen sammen med poteter eller pommes frites og vips så har jeg fish&chips. Anonymkode: f12be...cab
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #5 Skrevet 13. september 2020 Det er mange fiskeprodukter jeg ikke har smakt, men dette er gjengangere hos meg 😊 Ørret-filèt fra Lerøy, sursild og gaffelbiter fra Sildakongen, røkt peppermakrell fra Coop. Veldig fornøyd med alle disse. Anonymkode: 8a4e7...cdc
Muskath Skrevet 13. september 2020 #6 Skrevet 13. september 2020 Jeg synes lettsaltet torsk er godt, også røkt torsk. Og så liker jeg de fleste fiskeburgerne. En del av den frosne torsken er også god, den som er pakket i fire pakker som henger sammen. Liker også fiskebollene i pakker med kraft.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #7 Skrevet 13. september 2020 Torskeloins fra Fiskemannen. Veldig god kvalitet. Anonymkode: 6e8e0...e53
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #8 Skrevet 13. september 2020 Tusen takk for svar, setter pris på det😀 Anonymkode: afc35...934
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #9 Skrevet 13. september 2020 Frossen fiskegrateng (de typene jeg har smakt) er grusomme, men den som ligger i kjøledisken fra Lofoten er veldig god. https://meny.no/varer/middag/fiskeretter/fiskegrateng/fiskegrateng-7023539700671?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=8. Shopping | Produkter&utm_term=&utm_content=EAIaIQobChMI6-PUztrm6wIVGiwYCh0fUAiJEAQYBSABEgItj_D_BwE&gclid=EAIaIQobChMI6-PUztrm6wIVGiwYCh0fUAiJEAQYBSABEgItj_D_BwE Anonymkode: 93689...fdf
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #10 Skrevet 13. september 2020 Det eneste jeg kjøper at fisk fra vanlig dagligvare er salmalaks. Ellers ville jeg funnet meg en god fiskehandler, hvis det nå er sånn at du ikke lenger får tilgang på egenfisket. Mht tidsbruk er det ingenting som slår fersk fiskefilet, og det får du best av og mest av hos en skikkelig fiskehandler. Anonymkode: c2c9c...286 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #11 Skrevet 13. september 2020 Jeg synes alt jeg kjøper smaker bra. Her går det i ørret og laks (filet, røkt), sei, torsk, makrell (filet, hel, i tomat, peppermakrell), tunfisk (i olje), sardiner (i olje, tomat), kryddersild, fiskegrateng, fiskepinner. Unntaksvis sursild, ansjos, bøkling, kaldrøkt sild, steinbit, breiflabb, lange. Eller noe jeg ikke har smakt før. Jeg unngår stort sett fiskekaker, fiskeboller (har en boks som nødproviant i skapet), fiskepudding. Anonymkode: bd96f...4f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå