AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #1 Skrevet 13. september 2020 Sett meg lei av «sosiale normer» og at alle andre skal ha en mening om hvordan du styrer ditt eget liv. Blant annet om valg du tar som kun går utover deg selv og ingen andre om valget viser seg å være feil. vi velger å flytte nå, og da fra en Gard og ikke ett boligfelt da blir det debatt fra «alle andre» om ett valg vi tar for egne liv som ellers ingen hadde reagert på om det hadde vært kun ett vanlig hus. Har aldri brydd meg om hva andre mener, da hadde jeg aldri tatt landbruksutdanning, tatt billappen eller skaffet meg katt om jeg skulle hørt på hva andre mente om saken...om jeg angrer? Angrer ikke til og med fått høre at « det ikke er greit å legge ut at man har tenkt å flytte», skjønner hvertfall ikke den meningen! Eller at man er en stor pyse som synes det er fælt å se barnet sitt få vondt. Tror jeg har mange rare folk i min familie/omgangskrets kan ta opp med de at enkelte ting de sier ikke er greit, å så lyver de om å ha sagt det i det hele tatt...værste jeg vet er å ha med andre folk å gjør, for det skal være mer negativt enn positivt. hvorfor kan vi ikke støtte hverandre mer? Si «å så bra at dere gjør noe bra for dere selv» istedenfor «jeg mener ... bla bla bla» en ting er å ha en formening om at noen i familien ikke blir invitert i en dåp eller ett bryllup, da det faktisk går utover noen...men å ha en formening om st noen gifter seg, er helt tåpelig... det er andre personers valg for eget liv, og så lenge det ikke går utover andre så gi f i å kommentere og styre på «jeg mener, jeg mener, jeg mener» spør du meg om jeg vil vite hva du mener om mine valg her i livet, som også er mitt eneste liv, så ber jeg deg om å holde de for deg selv takk. Ingen dør av at noen flytter Anonymkode: 1b779...f94 1
Krakilsk Skrevet 14. september 2020 #2 Skrevet 14. september 2020 Høres ut som du har du noen rare folk i omgangskretsen din ja. Kan jeg spørre hvor gammel du er? For meg så slapp de tingene der da jeg runda 30, da gikk det liksom over til skuldertrekk og "Du er vel gammel nok til å vite selv nå."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå