little fairy Skrevet 13. september 2020 #41 Del Skrevet 13. september 2020 Jeg synes også Solveig er fint. Om dere vil ha navn i samme "kategori" så synes jeg disse navnene er fin: Agnes, Målfrid, Åse, Frøydis, Helga, Annie, Jenny, Martha, Mathea, Lovise, Selma. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magenta81 Skrevet 13. september 2020 #42 Del Skrevet 13. september 2020 Ellinor, Elsa, Ingeborg ❤️ Solveig har jeg dessverre ikke sansen for. Hva med bare Sol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 13. september 2020 #43 Del Skrevet 13. september 2020 Solveig er et nydelig navn. Men må innrømme at jeg tenker på Tusvik og Tønne når jeg hører navnet nå. Kast meg i veggen, og kall meg Solveig 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #44 Del Skrevet 13. september 2020 Hva med å bruke annen skrivemåte? Jeg kjenner ei som heter Astri 😌 Anonymkode: c6157...048 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #45 Del Skrevet 13. september 2020 Ingeborg, Ellinor, Evelyn, Signe. Anonymkode: 7f716...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligliten Skrevet 13. september 2020 #46 Del Skrevet 13. september 2020 Amanda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 13. september 2020 #47 Del Skrevet 13. september 2020 Margrethe, Kristianne, Else, Nikoline? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #48 Del Skrevet 13. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Villemo, Mali og Moana? Torunn, Vibeke, Benedicte og Karine er litt vel trauste navn. Alma og Ella er kule navn. Anonymkode: 7bab2...f4d Villemo og Mali er navn fra Sagaen om Isfolket, Moana er vel mest svensk Hvis du vil ha navn som ikke så mange andre har så er de du kaller for trauste navn tingen, jeg har det ene av de og har bare møtt to andre med samme navn. De to siste er også navn fra Sagaen om Isfolket. Anonymkode: a1872...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temolitus Skrevet 13. september 2020 #49 Del Skrevet 13. september 2020 Ingeborg, Synnøve, Eira, Signe, Elsa, Matilde, Sonja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #50 Del Skrevet 13. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Den lille jenta vår er 4 uker nå og vi har fortsatt ikke funnet noe navn. Vi tenkte å kalle henne Astrid, men la det fra meg da det på SSB sine sider stod at Astrid var det nest mest populære jentenavnet i Oslo i 2019. Ønsker ikke å gi henne et navn som hun står i fare for å måtte dele med andre jenter i klassen. Har også vurdert Ingrid, men det er også mange som får dette navnet. Nå vurderer vi Solveig. Vi syns det er et koselig navn, men usikker på om det finnes en «stereotyp» Solveig? Noen andre forslag i samme gate? Redd jeg også har kjørt meg fast ved at jeg helst ønsker et norsk tradisjonsnavn. Anonymkode: 558d3...2ec Sigrid, Solvår, Vårin, Agnes, Marianne, Mari, Lisen, Anneli, Henny, Kristin, Kaja, Sonja Anonymkode: 2c140...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #51 Del Skrevet 13. september 2020 Eller hva med Lise? Anonymkode: 2c140...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #52 Del Skrevet 13. september 2020 Alma, Selma, Venje Anonymkode: 2c140...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 13. september 2020 #53 Del Skrevet 13. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Den lille jenta vår er 4 uker nå og vi har fortsatt ikke funnet noe navn. Vi tenkte å kalle henne Astrid, men la det fra meg da det på SSB sine sider stod at Astrid var det nest mest populære jentenavnet i Oslo i 2019. Ønsker ikke å gi henne et navn som hun står i fare for å måtte dele med andre jenter i klassen. Har også vurdert Ingrid, men det er også mange som får dette navnet. Nå vurderer vi Solveig. Vi syns det er et koselig navn, men usikker på om det finnes en «stereotyp» Solveig? Noen andre forslag i samme gate? Redd jeg også har kjørt meg fast ved at jeg helst ønsker et norsk tradisjonsnavn. Anonymkode: 558d3...2ec Ruth. Leonora. Nora. Sølvi. Lise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hockeypulver Skrevet 13. september 2020 #54 Del Skrevet 13. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Den lille jenta vår er 4 uker nå og vi har fortsatt ikke funnet noe navn. Vi tenkte å kalle henne Astrid, men la det fra meg da det på SSB sine sider stod at Astrid var det nest mest populære jentenavnet i Oslo i 2019. Ønsker ikke å gi henne et navn som hun står i fare for å måtte dele med andre jenter i klassen. Har også vurdert Ingrid, men det er også mange som får dette navnet. Nå vurderer vi Solveig. Vi syns det er et koselig navn, men usikker på om det finnes en «stereotyp» Solveig? Noen andre forslag i samme gate? Redd jeg også har kjørt meg fast ved at jeg helst ønsker et norsk tradisjonsnavn. Anonymkode: 558d3...2ec Johanne eller Johanna er fine navn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #55 Del Skrevet 13. september 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Villemo og Mali er navn fra Sagaen om Isfolket, Moana er vel mest svensk Hvis du vil ha navn som ikke så mange andre har så er de du kaller for trauste navn tingen, jeg har det ene av de og har bare møtt to andre med samme navn. De to siste er også navn fra Sagaen om Isfolket. Anonymkode: a1872...d3d Samme her, heter Benedikte, sjelden jeg møter noen med samme navn, ingen på hele skolen som het det. Traust har jeg aldri hørt det omtalt som da 😂. Anonymkode: a67f4...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #56 Del Skrevet 13. september 2020 Solveig forbinder jeg med veige på et lys. Hva med Karen, Minna, Sofie Anonymkode: 15309...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #57 Del Skrevet 13. september 2020 Embla. Anonymkode: fa6f6...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #58 Del Skrevet 13. september 2020 Maren Anonymkode: 52068...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #59 Del Skrevet 13. september 2020 Sigri, Astri og Ingri kjente jeg tre søstre som het som gikk i barnehagen for ca 20 år siden. Flotte navn alle tre, og positive jenter som jeg har gode assosiasjoner til. Anonymkode: bf84b...e8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 14. september 2020 #60 Del Skrevet 14. september 2020 19 timer siden, Pusejenta13 skrev: Nå er jeg kanskje kjip, men jeg synes Solveig er et skikkelig kattenavn. Det tror jeg du er ganske alene om, altså Hva med Ingeborg, Synnøve eller Sigrid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå