Gå til innhold

Hvor lenge fra coronasjekk til å få svar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det fra man har testet seg for Covid19 til man får svar. Det varierer kanskje fra sted til sted?

Anonymkode: f1a0d...d93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer sikkert, jeg fikk svar samme kveld i juli. Nå venter jeg på testsvar igjen-tok testen kl 12 igår. De sa 2-3 dager..

Anonymkode: 130ae...41b

Skrevet

Jeg testa meg på ettermiddagen og fikk svar tidlig kveld neste dag. Søsteren min testa seg på morgenen og fikk svar på kvelden samme dag. 

Er vel individuelt og spørs på stedet man er på, men føler de fleste får svar innen 2 dager.

Anonymkode: 859d6...f1e

Skrevet

Veldig anpå hvor man bor. Jeg fikk svar 5 dager etter pga postavgang mens min søster på andre siden av landet fikk svar samme dag

Anonymkode: 36fe9...96e

Skrevet

I Oslo fikk jeg svar samme dag. Men jeg hadde ikke fått med meg at jeg ikke fikk mail/SMS, så jeg logget først inn på helsenorge.no tre dager senere. 

Anonymkode: 8d95b...284

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det varierer kanskje fra sted til sted?

BINGO

Skrevet

Mannen testet seg denne uka. Testen ble tatt rundt 13, svarer var klart allerede samme kveld ved 22-tiden. Han er helsepersonell, vet ikke om det har noe å si. 

Anonymkode: d6d38...859

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen testet seg denne uka. Testen ble tatt rundt 13, svarer var klart allerede samme kveld ved 22-tiden. Han er helsepersonell, vet ikke om det har noe å si. 

Anonymkode: d6d38...859

Vil tro det har noe å si,siden de spør om det. 

Datteren min testet seg i går,svar i dag. Ikke helsepersonell. Men samfunnsøkonomisk er det viktig med raskest mulig svar,slik at folk ikke blir hjemme fra jobb og skole unødvendig lenge.

Anonymkode: 23045...9a1

Skrevet

Viken, testet tirsdag, svar fikk jeg i ettermiddag. Det tok lang tid! 

Anonymkode: a0fab...873

Skrevet

Fikk beskjed om at svaret ville komme første virkedag. Tok testen på fredag morgen. Sjekket fredag kveld, og da var svaret kommet:-) 

Anonymkode: 129f4...3f7

• Opprett ny...