Gå til innhold

Snur du deg når noen plystrer?  

15 stemmer

1. 1. Snur du deg når noen plystrer?

• Ja - Greit ,så er jeg innbildsk!
      4
    • Nei - Greit, så er jeg overlegen da!
      11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snur du deg? Eller later du som ingenting og velger heller å være overlegen?

Jeg er ofte så nysgjerrig at jeg må kikke hvem det er. Ofte er det noen man kjenner.

-viXen-

Gjest Dilla
Skrevet

Jeg snur meg jeg. Synes det er hyggelig å få komplimenter.

Skrevet

Nei .. og det har ikke noe med å være overlegen å gjøre

Gjest Dum Perignon
Skrevet

I motvind snur jeg meg også når det er jeg selv som plystrer.

Gjest gjest1
Skrevet

Regner alltid med at de plystrer på noen andre i nærheten, eller for å være ironiske... :)

Rart at så mange menn i norge (vel... min del av landet) ikke klarer å si noe pent til en jente. Satt ute på utekafe en dag, og en flott jente (blond, babete, som gutta liker, men ikke overdrevent) i rosa genser satt på bordet ved siden av meg. Så var det en guttegjeng på et annet bord som hadde fått øynene opp for henne. En av dem var ganske full og ropte ut: "Sjå kor SCHTØGG hu i rosa va!" dette gjentok seg 5-6 ganger. Da hun i rosa gikk fra kafeen kastet han et lengtende blikk etter henne og sukket for seg selv: "Hu va bra schtøgg hu ja..."

Skjønner godt at slike jenter faller som fluer for smigrende ord når de kommer lengre sørover på ferie...

Gjest Gjesta
Skrevet

Snur meg ikke, er ikke meg de plystrer på uansett. :)

Skrevet
Og risikere kink i nakken?

Du kan jo snu hele deg da og ikke bare vri nakken! :ler:

-viXen-

Gjest Vindelspev
Skrevet

Jeg er så redd for å drite meg ut ved å snu meg, at det tør jeg ikke.:-) Men så ser jeg ikke helt for meg at folk skulle gidde å plystre etter meg. Jeg er ingen "babe", som soleil så pent kaller det :ler:

Skrevet

Det er ikke meg de plystrer på likevel. Og skulle det være det, ja da er jeg sikkert overlegen :)

for snur meg gjør jeg ikke.

Gjest lilletroll
Skrevet

Kommer an på....i går var det en som plystret dam taratamtam tam tei. (ok kanskje ikke veeerdens beste forklaring :sjenert: ) og ja, da snudde jeg meg. Mens om noen plystrer sånn "vanlig" (dere skjønner vel hva jeg mener..) så snur jeg meg ALDRI. (med mindre plystringen kommer fra mannen da, selvfølgelig ;)

Men synes ikke jeg er overlegen om jeg ikke snur meg...vil heller si at en er innbilsk om en snur seg jeg, da...

Skrevet

Det skjer så utrolig skjeldent men jeg snur meg ikke.

Gjest Milah
Skrevet

Nei, jeg snur meg ikke. Synes det er flaut jeg, så jeg later bare som om jeg ikke hører det..

Gjest TomKrus
Skrevet
Du kan jo snu hele deg da og ikke bare vri nakken! :ler:

-viXen-

Det er jo rumpa de plystrer etter, så det hadde da vært litt frekt å frarøve dem den smukke utsikten.

Gjest TomKrus
Skrevet
Kommer an på....i går var det en som plystret dam taratamtam tam tei. (ok kanskje ikke veeerdens beste forklaring :sjenert: )

Temaet fra haisommer..?

Neida, bare tuller med deg. Kjente nok igjen politiskolen.

Skrevet
Det er jo rumpa de plystrer etter, så det hadde da vært litt frekt å frarøve dem den smukke utsikten.

Hvordan vet du at det er den de plystrer etter?

Er du kanskje en plystrer selv?

-viXen-

Gjest TomKrus
Skrevet (endret)
Hvordan vet du at det er den de plystrer etter?

Er du kanskje en plystrer selv?

-viXen-

Plystrer stadig vekk når jeg ser speilbildet av rumpa mi, ja.

Hvis det da ikke er krushankene jeg har som ører eller fyrstikkbeina de plystrer etter, da.

Endret av TomKrus
Skrevet

Begge deler, kommer ann på hva jeg føler for. Sjelden jeg opplever det da men..

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg nekter å snu meg, typisk det ikke er til meg, og da blir det veldig ubehagelig!

Akkurat som de gangene noen vinker febrilsk og jeg kjenner dem ikke igjen, men vinker tilbake, også var det personen bak de vinker til...

Nå ser jeg bare i bakken, folk får si navnet mitt, vil de ha kontakt :P

Gjest seroxata
Skrevet

jeg prøver å la være, for typisk veldig flaut om det ikke er meg, og så roper de INNBILSK! (ja, jeg har gått på barneskolen :( )

Men avogtil blir jeg for nysgjerig og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...