AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #1 Skrevet 13. september 2020 Vi var bestevenner i barndommen, og mistet kontakt. Vi gjenopptok kontakten for et par år siden. Har truffet hverandre tre ganger, alle gangene er det jeg som har tatt initiativ til hva vi skal finne på. Hun har ved de anledningene sagt at hun er så glad for at vi har gjenopptatt kontakten..... Jeg snappet hun for en tid tilbake og sa hun fikk si ofra hvis hun ville ta en kaffe en dag - for å sende ballen til henne på en måte.... Men jeg hører jo ikke noe..... Så føler meg litt såret igrunn...... Har ikke lyst til å ta initiativ igjen nå. Tror egentlig ingen liker meg:( Skulle ønske vi kunne treffes av og til osv Men kanskje jeg bare skal glemme det da? Og gå videre..... Anonymkode: 5722a...c80
Maleficenta Skrevet 13. september 2020 #2 Skrevet 13. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi var bestevenner i barndommen, og mistet kontakt. Vi gjenopptok kontakten for et par år siden. Har truffet hverandre tre ganger, alle gangene er det jeg som har tatt initiativ til hva vi skal finne på. Hun har ved de anledningene sagt at hun er så glad for at vi har gjenopptatt kontakten..... Jeg snappet hun for en tid tilbake og sa hun fikk si ofra hvis hun ville ta en kaffe en dag - for å sende ballen til henne på en måte.... Men jeg hører jo ikke noe..... Så føler meg litt såret igrunn...... Har ikke lyst til å ta initiativ igjen nå. Tror egentlig ingen liker meg:( Skulle ønske vi kunne treffes av og til osv Men kanskje jeg bare skal glemme det da? Og gå videre..... Anonymkode: 5722a...c80 Jeg skjønner henne litt. Å si bare si fra hvis virker veldig løst 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #3 Skrevet 13. september 2020 4 timer siden, Maleficenta skrev: Jeg skjønner henne litt. Å si bare si fra hvis virker veldig løst Var det jeg avsluttet samtale med etter å h snakket litt. TS Anonymkode: 5722a...c80
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #4 Skrevet 13. september 2020 Å konkludere med at ingen liker deg fordi en du var venninne med i barndommen ikke tar initiativ til å møtes er ikke en normal reaksjon. Hvis du vil treffe henne av og til får du ta initiativ til det, men det høres ut som at du ønsker at hun skal ta initiativet. I så fall får du vente og se om hun kontakter deg. Anonymkode: 5e275...528 5
Maleficenta Skrevet 13. september 2020 #5 Skrevet 13. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Var det jeg avsluttet samtale med etter å h snakket litt. TS Anonymkode: 5722a...c80 Ja men det virker ikke som man mener det egentlig. Jeg blir alltid usikker når noen sier slik til meg. Mener de det eller er det bare noe man sier liksom. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #6 Skrevet 13. september 2020 Best å komme med noe konkret. "Kaffe neste tirsdag?" For eksempel?? Anonymkode: b760f...47a 2
Sunnys Skrevet 14. september 2020 #7 Skrevet 14. september 2020 Klart folk liker deg.. kanskje hun var midt i noe og glemte å svare. Forhold deg til det hun sa: at hun er glad dere har fått kontakt igjen. spør igjen, om dere kan ta en kaffe på tirsdag?
heletv Skrevet 14. september 2020 #8 Skrevet 14. september 2020 (endret) Nå sier jo TS at hun har tatt initiativ flere ganger, så det er jo ikke sånn at hun ikke vet hvordan hun skal spøre om de skal finne på noe. Hun sier jo at hun gjerne vil at venninnen skal ta initiativ tilbake. Jeg kjenner meg veldig igjen. Jeg hadde en veldig god barndomsvenninne som jeg alltid måtte ta initiativ til å møte selv, og det ble veldig kjedelig etterhvert. Ville veldig gjerne ha hun i livet, men hun prioriterte ikke meg, derfor sluttet jeg å skrive til henne, så nå snakker vi ikke i det hele tatt. Da tenker jeg hun har tatt valget med å ikke være venn med meg lengre, og det er helt greit. Folk kommer og går, og man kan ikke tvinge noen til å holde kontakt, man merker fort om de ikke er interessert. Jeg vet ikke med deg, TS, men jeg er en person som ikke lett får venner, sliter også med å holde på dem om jeg blir kjent med folk. Du sier du ikke føler at noen liker deg, og det er helt naturlig å føle når folk ikke tar initiativ. Jeg har slått meg til ro med at alle ikke kan være sosiale og ha en stor vennegjeng, støtt deg på de du har, om det er venner eller familie. Endret 14. september 2020 av heletv 1
Sunset90 Skrevet 14. september 2020 #9 Skrevet 14. september 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi var bestevenner i barndommen, og mistet kontakt. Vi gjenopptok kontakten for et par år siden. Har truffet hverandre tre ganger, alle gangene er det jeg som har tatt initiativ til hva vi skal finne på. Hun har ved de anledningene sagt at hun er så glad for at vi har gjenopptatt kontakten..... Jeg snappet hun for en tid tilbake og sa hun fikk si ofra hvis hun ville ta en kaffe en dag - for å sende ballen til henne på en måte.... Men jeg hører jo ikke noe..... Så føler meg litt såret igrunn...... Har ikke lyst til å ta initiativ igjen nå. Tror egentlig ingen liker meg:( Skulle ønske vi kunne treffes av og til osv Men kanskje jeg bare skal glemme det da? Og gå videre..... Anonymkode: 5722a...c80 Noen mennesker er ikke laget for og ta initiativ desverre. Derfor blir det en gjenganger gang på gang Det er snakk om langvarie vennskap som kun er drevet av 1 person. Kjenner meg igjen i beskrivelsen din. Jeg tar kontakt, og da er alt ok, men om jeg ikke sier noenting om uker eller måneder. Er det ikke og høre noe fra noen. Det får meg selvfølgelig til og tenke over dette negativt desverre. Nå idag har jeg ikke hat kontakt med noen av de på flere år, ingenting fører til treff alle. De virker fastlåst i sin egen verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå