AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #1 Skrevet 13. september 2020 Jeg vurderer å forbedre et par karakterer på vitnemålet fra VGS, men det er en ting jeg ikke helt forstår meg på. Kan jeg eksempelvis ta opp (kun) skriftlig eksamen i bokmål for å forbedre den karakteren, eller må jeg ta opp både muntlig, bokmål og nynorsk? Jeg har karakter i alle tre og godkjent vitnemål. Det er denne kommentaren som forvirrer meg: "Norsk hovudmål Vg3 studiespesialiserande. For å få norskfaget godkjent må ein ha bestått vurdering i NOR1211, NOR1212 og NOR1213.". Siden jeg har faget godkjent, kan jeg da velge å kun ta opp en av dem? Anonymkode: 9bf14...09e
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #2 Skrevet 13. september 2020 Ja, det kan du. 😊 Jeg tar kun muntlig nå til høsten. Tok de to skriftlige nå i vår. Anonymkode: 59e94...260 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #3 Skrevet 13. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kan du. 😊 Jeg tar kun muntlig nå til høsten. Tok de to skriftlige nå i vår. Anonymkode: 59e94...260 Supert! Takk for svar og lykke til med muntlig Anonymkode: 9bf14...09e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå