AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #1 Skrevet 13. september 2020 Hun ringer meg nesten hver dag og forteller om deres problemer, forteller meg hemmeligheter jeg ikke vil høre og krangle ene de har. Jeg synes det er ok å være familie med henne, jeg er høflig og stiller opp for familien deres, tantebarna og ellers, men jeg ønsker ikke mer enn det da vi er totalt forskjellige på alle måter. Vi bare passer ikke å være venner og jeg har hverken tid eller ork til å høre på problemer og bagateller om livet hennes med min bror og ellers. Jeg har selv barn, jobb og mye å gjøre i en hektisk hverdag. Jeg har prøvd å vise lite interesse men hun tok ikke hintet. Det rant litt over i går og jeg sa det rett ut, at jeg ikke ønsker å vite om kranglene deres og at problemene deres, det må de løse selv. Nå er hun sur på meg og hele stemninga er rar. Hva skal jeg gjøre? Var det galt av meg? Føler meg slem 😔 Anonymkode: aa9fb...65b
Gjest Lama_Drama Skrevet 13. september 2020 #2 Skrevet 13. september 2020 Stå i det. Du sa ifra, hun trenger litt tid til og avklimatisere. Det går seg nok til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå