AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #1 Skrevet 13. september 2020 Vi er vel de fleste kjent med at flere og flere prøver å svindle folk i dag. Vi ser varsler overalt. Kiwi, DNB, posten osv advarer om at svindlere sender ut email og SMS. Vil bare vise en som gjentar seg svært ofte, og av og til så har folk mye å tenke på og mye som skjer rundt dem og legger ikke merke til de små feilene. Folk er så frekke, så er viktig å kunne støtte og hjelpe hverandre sånn at andre ikke går i "fella" Del gjerne noe du har mottatt sånn at andre kan være obs på det. Anonymkode: f6b3e...583 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #2 Skrevet 13. september 2020 Jeg håper virkelig ikke at noen er dumme nok til å la seg lure av sånne amatørmessige og idiotiske phishing/svindelforsøk. Anonymkode: f8a02...30e
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #3 Skrevet 13. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper virkelig ikke at noen er dumme nok til å la seg lure av sånne amatørmessige og idiotiske phishing/svindelforsøk. Anonymkode: f8a02...30e Dumme? Handler vel ikke om å være dum. Har du sett hvor dyktige de kan være? Selv de fra DNB har sagt at folk begynner bli langt ifra amatøer, og nå snakker jeg ikke om dette dårlige forsøket med Netflix. Har aldri blitt lurt selv eller kjenner noen, men i disse dager så skal man være svært obs på sånt. Hadde ei på 79 år vært uheldig og blitt lurt, er hun dum? Eller bare svært uheldig? Anonymkode: f6b3e...583 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå