Gjest Lilleulv Skrevet 22. juli 2005 #1 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Det ringte meg ei dame i forrige uke og ville sende meg kosttilskudd. jeg skulle få et nytt tilskudd hver mnd helt gratis!! vitaminer og omega 3 og sånn... Hørtes jo greit ut. Men det må jo være noe forpliktelser her? nei da nei da, jeg kunne bare si fra når jeg ikke ville ha mer... oki. jeg klarte ikke å få avvist dama (hun var veeeeeldig pågående), så jeg ba henne ringe meg en annen gang. Noen som vet hva dette er? er sånn trygt eller? Jeg tar jo en del vitaminer og sånn, så det hadde jo vært greit å få det gratis. Men jeg frykter at jeg ikke skal komme meg ut av det, og at det plutselig skal koste masse penger jeg da. Noe som damen på telefonen sa at ikke kom til å skje... I tillegg ser jeg ofte annonser der du kan prøve ting gratis. sånn som selolje omega 3 på denne siden. Er sånt helt problemfritt også tro? Endret 22. juli 2005 av Lilleulv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 22. juli 2005 #2 Del Skrevet 22. juli 2005 Det høres jo litt merkelig ut hvis det er gratis hele tiden. Hva tjener de penger på da? Har hørt at det ofte er vanskelig å "melde seg ut" av sånne klubber... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 22. juli 2005 #3 Del Skrevet 22. juli 2005 Det har av og til vist seg å være vanslig å melde seg ut av denslags, men EGENTLIG så skal det jo være grei kjøring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 22. juli 2005 #4 Del Skrevet 22. juli 2005 Ja det er det jeg er skeptisk til også. det er sikkert gratis en stund, og så begynner det å koste og da er det et h... å komme seg ut av det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimor Skrevet 22. juli 2005 #5 Del Skrevet 22. juli 2005 Slikt holder jeg meg alltid unna. Jeg stoler ikke på folk som deler ut ting "gratis". Du burde bare si i fra med en gang at du ikke er interessert. Har hørt om flere som må betale, og dette var "gratis" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 22. juli 2005 #6 Del Skrevet 22. juli 2005 Ja det kan jo være sånn at vitaminpillene er gratis, og så viser det seg at jeg må "bare" betale det og det i innmelding og porto osv. ok, jeg er overbevist. jeg sier nei neste gang hun eller noen andre ringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 22. juli 2005 #7 Del Skrevet 22. juli 2005 Selve kosttilskuddet er gratis men det kommer som regel porto ol til. Dessuten blir du automatisk medlem. Hvis du ikke sier opp medlemskapet snarest så vil du få nye forsendelser av kosttilskudd med jevne mellomrom (hver 4. uke?) og det er langt fra gratis. Så jeg sier alltid nei til slike tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 22. juli 2005 #8 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg sier alltid, alltid nei. Forrige gang spurte jeg selgeren om hun brukte produktet, men nei, det gjorde hun ikke. Da var det ikke så lett å få overbevist meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå